Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’octubre 15, 2011

Roc d'Azur 2011: 7/ Apassionats de les Yetis.


Entrant a cercar els dorsals,  i una de les primeres visions, dues Yetis personalitzades. I com ha de ser, després de coincidir, converses i converses de Yetis i més Yetis.


Quina passió que tenen els francesos per les Yetis, ASR-SL, 575, i Seven les més vistes, ARC, cap.

L'exposició de Yeti va agafada de la ma de Rocky Mountain, i fa uns anys jo diria que a diferència d'ara, també de Moots, recordo perfectament haver vist les Moots exposades, fins i tot una YBB i una Rigormootis juntes, d'això però ja fa uns anys.

 La Big Top em recorda i molt a la meva Yeti ACR, per què? pel color negre brillant, segurament hauria de ser la meva bike avui, una Yeti, tot podria ser, no ho sé.


El preu més que interessant, també he de dir que pot semblar inicialment un bon preu, però si això ho és,  ja no et dic res del Ventana El Comandante, HM i 890 euros, senzillament sensacional.


Veig aquest logo i penso, groga i negra, groga i negra, mallot i culot groc i negre, mtb, mtb, mtb.


Per què en Josep va en Yeti, en Xavier va en Yeti, la Betty va en Yeti i jo no?

Bé, en Colorado també hi anava i ja no hi va, serà que ha de ser així, això sí, no hi vaig però en tinc una i per cert senzillament preciosa, però preciosa, això sí, dins d'una caixa, ben guardada.

MTB, MTB, MTB.

Si visquéssim a Mallorca o a França,   a casa aniriem tots amb Yeti, que no és el mateix que tindríem, tenir-les ja les tenim. La Betty aniria amb el seu clauer però específica per a Single Speed, amb EBB segurament,  en Josep amb la seva ASR, en Xavier també, en Colorado amb una Ciclocross de titani, jo amb una ARC de 29" negra mate anoditzada amb detalls "grocs-turqueses".

Pensaments d'un bastió Yeti que es resisteix a la perseverança de "terra cremada".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada