Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’octubre 31, 2011

Canvi a densitat: Endless-Tomi.

És el que fa dies que estic pensant vers la Vicious, en aquest cas pel què fa referència a la transmissió, no potència, manillar i tija a on el criteri ha estat mantenir la secció dels tubs de quadre.


El pinyó vull que sigui un Endless,  i el plat un Tomi Ring.


El plat de 32, el pinyó de 23, però aquest cop serà d'alumini i en demanaré dos de 22, dos de 23 i un 21, els segons del 23 i 22 per en Colorado, el 21 també per a ell. El plat no perquè el seu plat ja és, i tant.

No poso l'enllaç del Tomi Ring perquè el Blog que té no sé si va, cal ser prudent.  Podeu posar Tomi Cog i ja hi anireu vosaltres mateixos.

És que després de l'experiència d'en Colorado amb un dels grans gurus del HM, el Sr. Steve Potts, en la seva faceta de pescador apassionat, de mesos d'espera i espera pel quadre mentre el constructor no parava de posar interevencions al seu Blog mentre pescava, i com ja tenim clar els dels país que "qui espera desespera",  millor no poso avui el Link, demà?

MTB, MTB, MTB.

Però d'entrada aquest serà el proper sender de millora que cal re-obrir pel meu Drac, mtb, mtb, mtb.

En tinc una segona de modificació, no de millora, si de canvi dràstic de sender per a la Vicious i que amb la demora de mesos,  i mesos,  i mesos dels components d'en Klaus, va despertar un altre cop la meva curiositat, i que ja va sortir  "la conversa" a aquest Blog, i tant que sí. Quan vaig afirmar que ja m'era indiferent quin manillar envies en Klaus com si me'l volia enviar de carretera mentre fos de titani, això sí, doncs això.

1 comentari:

  1. Avui els pinyons Endless han entrat per la porta de casa.

    Un servei de 10/10, i així ho certificaré tot seguit exposi la crònica dels "Endless Cogs".

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina