Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’octubre 14, 2011

Roc d'Azur 2011: 1/Entre cròniques del Roc d'Azur 2011.


Mentre preparem en Colorado la crònica del Randó Roc Noire, i jo les del Roc Marathon i Roc d'Azur, aniré posant les imatges de les bikes exposades al Roc, no hi són totes és veritat, segurament no són tampoc les més noves, sí les que el meu ull cada any decideix que són les més interessants, també miraré de posar el perquè d'aquest interès, i si no ho faig ja quedarà per a d'altres intervencions posteriors.


Fa uns anys a Ebay, vaig veure un israelià que es dedicava a vendre patilles de canvi per Ebay, al Roc vaig veure aquesta imatge, i en parlar amb el responsable de l'expositor, li vaig comentar que fa uns temps al despatx havíem estudiat/comentat la singularitat d'una persona que es dedicava al mateix que ell, una activitat que no requeria d'un gros magatzem, a on la producció no està condicionada a tercers, i a on el canal de venda era directe, i que aquest projecte era d'un israelita, a l'instant la cara del meu interlocutor es va il.luminar, "sommes nous", va venir a dir, eren ells passats els anys.

Increïble, ens va preguntar quina empresa del sector teníem, i ràpidament varem contestar, "al sector dels clients, som apassionats de la bike, no professionals del sector", en cap cas, avui això és així, demà també.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada