Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’octubre 28, 2011

KISH-Jeff Jones.


La KISH com a bike específica Single Speed, aquesta unitat, amb la transmissió que porta, és sense cap mena de dubte la milor proposta que he vist des de que segueixo el mtbr. Per 2.200 euros més ports, podriem dir 3.000 euros a casa és "la bike single speed que podria somiar un single spider".



Jo encara no m'ho crec, específica i equipada amb Boone, però sí, senzillament és, serà veritat?

MTB, MTB, MTB.


Un clàssic ja entre clàssics, Jeff  Jones Spaceframe. Per què no?




Aquestes dues bikes a una mateixa proposta és com ser a dues terres agafades de la ma, com California i Catalunya, que dius, "no pot ser", mtb, mtb, mtb.

1 comentari:

  1. En hores la Jeff Jones ja està venuda, una joia fabricada encara al seu dia per Merlin.

    MTB, MTB, MTB.

    La Kish és la bike de l'Austin Nahbs, com la meva Vicious. També coincideix amb la forquilla d'aprox. 440 mm. 438 a la meva.

    Què bé que en veure aquesta bike, tingui sensacions tant però tant bones, i no pel fet de que sigui una opció per a mi, jo ja tinc la meva joia, si no pel fet de que aquest tipus de bike coincideix al 100% amb la visió de com veig al bike ideal avui per a mi.

    El fet de pensar que hi ha d'altres bikers al món que segueixen aquest sender tan específic, tan singular, és una satisfacció, perquè de fet a una sortida a on he començat sol l'aventura, no m'ha passat mai de coincidir amb una segona Single Speed, en cap cas.

    El què deia, que bé que les sensacions siguin aquestes, mtb, mtb, mtb.

    Curiosa la pipa quilomètrica, la meva és un 30% més curta.

    Una bike amb una transmissió estrella, Boone, i tant.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina