Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de març 01, 2011

Double Dribble 69er.

http://www.2011.handmadebicycleshow.com/category/2011-bikes/page/3/

La vaig veure ahir a la matinada, o aquest matí més cap al mig dia, i m'he dit la verd oliva ja va estar a punt fe venir, amb un quadre de cromo de 2,9 Kg. amb talla M, i ja era per a mi una molt bona alternativa.

Ara amb les noves aportacions de com treballar els seus tubs, l'atractiu jo no diria que sigui superior, sí però la curiositat de si cal anar directes a per elles.

Sycip jo la esmentaria com una de les HM, que més està treballant per ser-hi passant sempre per la porta gran.

Amb Strong, Sycip per a mi són dues les dues grans del HM, no per les seves dimensions si no per la seva pròpia i irrepetible percepció de com ha de ser la construcció de les seves bikes.

Sycip l'any passat ja ens va dir a on era.

MTB, MTB, MTB.

2 comentaris:

  1. A mi també, el que penso és que veig les seves creacions al NAHBS, i penso, "bones bikes", veig el seu taller, i penso "mare meva si amb aquest model productiu poden fer aquestes bikes, què podrien fer amb un bon patró de treball?"

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina