Vols sota la pluja ) |
Gorewear Alp-X paravent ) |
Breu descans i retorn ) |
Entre ermites, jaqueta preferida )) |
R18 |
Valorant si fer ) |
Sense posar peu ) |
De curt a 10°C. |
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
Vols sota la pluja ) |
Gorewear Alp-X paravent ) |
Breu descans i retorn ) |
Entre ermites, jaqueta preferida )) |
R18 |
Valorant si fer ) |
Sense posar peu ) |
De curt a 10°C. |
Dins d’un dilluns fent per descansar, que bé, que bé, que bé, i la Reina torna a ser dins dels Vols mentre jo treballo per mantenir la prudència, fa una estona per una temperatura de 24°C ja hauria tornat a sortir, impera de moment però la moderació.
Una primera proposta la d’ahir que ha implicat de fer sortir el Gran Drac esportiu, arriscat, perquè no és castigador, no, no hi ha mot per a mi que defineixi l’exigència que em comporta, més que els ja de per si exigens Dracs, el fet però és que pilotant, mirant de millor dit, fins i tot hem filmat un video, així quan tornem a imatges i videos de donar-se la pensada compartirem.
La zona per aquesta breu aventura sempre propera el tercer Mirador, l’estona a dalt del Gran Drac esportiu no superior a les dues hores, o proper, les característiques de lleugeresa, de pneumàtics a la pressió justa, un conjunt de frens ara a punt de ser un altre cop ben rodats per uns disc nous i ferodes però ja aquest punt inicial el seu comportament el defineixo com d’impresionants, un seient a una mica més d’un pam del terra, i una direcció molt precisa, literalment amb aquests detalls esmentats marquen un comportament dinàmic per a mi molt excepcional des del primer segon, l’única diferència avui entre Dracs i el Gran Drac esportiu és que encara avui aquest darrer la distància recorreguda vers els primers és més elevada, i el temps dels Grans Vols també fins fa una setmana, perquè els Vols en dues ocasions ja el superen, no encara quan parlem de la distància. Però d’aquí a un cert temps, espero, els Vols superaran el temps i la distància mitjana dels Grans Vols, però aquesta situació és una característica excepcional motivada per la nostra manera de gaudir de la disciplina, si no, no seria el cas, perquè res proper pot iniciar-se a tocar de les quatre o les cinc del matí, i posar peu a la mitja nit tocada, com a praxis regular d’oci a casa, el Mirador dels Dracs, aquests darrers, espai i Dracs ho tenen/ien com una normalitat, cert també que no recent, possiblement sí propera, m’agradaria, perquè la Ruta de les Sogres ha de donar pas a una nova ruta ara a aquest tercer Mirador, podria posar-hi títol, la Ruta dels Santuaris, però no cal mantenir aquesta capçalera, sí que puc dir que és un privilegi preciós poder proposar-la.
Principat |
També pot passar que aprenguem a ser a dalt dels Grans Dracs i la situació es torni a revertir, és a dir que féssim sessions maratonianes també a dalt d’aquests Grans, però passarà un cert temps en tots els casos doncs ara estem reiniciant tot just els Vols de Drac, i els Grans Vols com a concepte són singulars, la Reina no hi és encara, i de ser una posible opció, aquesta seria una decisió personal, en tot cas estaríem tot just començant fet que implicaria d’una inversió de temps important, en cap cas d’avui per demà, sí que guanyaríem molt de temps si a nivell d’aficionats ho concentrem a circuits tancats i prou, ho dic perquè jo he iniciat aquesta via en primer terme sota la supervisió de monitors i en una sola jornada he avançat anys, ha anat tan bé que repetiré curs i nivell, ara encara no, han de passar quilòmetres a dalt del Gran Drac més lleuger per passat un temps prudent tornar-hi per mirar de consolidar aquestes tècniques ))
També tinc una proposta per fer venir un segon Gran Drac esportiu, doncs deu anys després de l’arribada de la meva generació, que no de la meva unitat que va venir el 2019, ara ve una segona generació, únicament d’aquest unes poques unitats, del meu crec recordar que n’hi ha uns tres-cents, ara aquesta nova generació únicament la portaran un temps molt breu, i no seran més que aquestes poques dotzenes, i en aquesta ocasió es comercialitzarà durant tres o quatre mesos i prou segons informa l’importador i la fàbrica. El color dificulta aquesta opció per a mi, perquè jo estic per com l’On One, com el Gran Drac esportiu actual, sempre blanc de poder ser, i tot i així també ho he de valorar, si realment ve, de si vull renunciar a aquest color, i que entre d’altres aspectes fins fa dues setmanes també oficialment s’afirmava que no vindria cap d’aquestes unitats de nova generació a Europa.
A l’hora que quan parlem de pneumàtics els Ikon estan a casa de forma continuada amb el pas dels anys, és a dir Maxxis s’imposa, amb els diferents Grans Dracs amb el més lleuger no es mourà en cap cas dels que porta perquè el seu comportament dinàmic és excepcional, aquest Gran Drac és tant però tant extrem que la possibilitat d’evolucionar els pneumàtics és zero per a mi, i ara m’adono que com el darrer Vol, fa uns dies també vaig haver de tornar després dels cinc primers quilòmetres, en aquesta ocasió perquè les pensades no anaven lligades a la concentració necessaria per poder mirar de pilotar, així el Gran Drac esportiu el tinc pendent encara sobre si faig venir uns pneumàtics un graó més extrems, em venen el cap quan parlo de Vols les The Raven de NoTubes, amb unes característiques per a mi molt difícils d’explorar, quasi que per ser molt específiques encara avui deu any després no les entenc prou bé, sí que d’estar disponibles avui serien una realitat a casa, amb les Ikon de costat, les The Raven a Finale necessitaven d’una pressió determinada segons el tram de dia una, i segons el tram de nit una altra, crec, quin nivell requerien aquests pneumàtics, i quina manca d’aquest tenia i tinc jo passats ja catorze estacions, que aviat és dit, del 2009 el 2023 quasi res, tot evoluciona, llegia que a aquest any no hi ha WEMBO sí UCI un altre cop.
En tot cas si em centro en repetir amb les gomes que porto ara en el Gran Drac més esportiu crec que no serà el cas mantenir les del darrera així que novetat en principi n’hi haurà, i a on els propers pneumàtics requeriran d’endinsar-me en el món de les pressions i les temperatures, així com també dels minuts d’ús i les condicions ambientals d’aquests durant el tram, renoi, renoi, renoi, i no és novetat, les NoTubes ja ho requerien, i en menor grau les Ikon, justificat perquè el 2009 les The Raven eren la darrera evolució de pneumàtics en 26”, i les Ikon són de les darreres en 29” passats ja quasi quinze anys de la primera i darrera importació de totes aquelles Maxxis en 29” des dels USA gràcies el Primer Ministre, i ja no recordo quin model era no sé si els Ardent o les Crossmark evolucionades per en Sauser encara en 26”, i únicament en la versió de les pesades i quasi extingides avui UST, a on encara no hi havia en cap cas l’opció d’avui tan extesa en TR, i molt menys EXO ni tampoc 2C, ni 3C, que emocionant va ser, que emocionant és, i quin privilegi si podem gaudir de les properes evolucions, aprofito també per comentar que estic fent una llista per muntar a aquest tercer Mirador un petit i modest espai per poder fer tots els manteniments, dels Dracs i dels nous i diferents Grans Dracs, a veure, a veure també ))
Principat |
Cal esmentar que cada Drac, que cada Gran Drac requereix del seu equipament específic pel genet, i el de dimarts que vull i tinc previst anar a provar també requeriria d’un equipament diferent dels dos que ja disposo, si finalment aquest ve cap el Mirador, des del cap, amb els diferents cascs, fins els peus passant pel calçat, és a dir, d’aquestes disciplines més noves no tinc ni idea de quins equipaments necessitaré finalment, de ser hauré de començar quasi des de zero, i no passa res, a l’inrevés. El què sí vaig tenint clar és que han de ser equips molt lleugers, molt, també que siguin molt còmodes, i a l’hora molt resistents, idèntiques característiques com els que portem durant els Vols. Com a dificultat que ja és una norma com ho és que no hi ha massa informació sobre aquests aspectes, vull dir com us deia fa uns dies no sé diferenciar prou bé els equipament més maratonians per a nosaltres, i els equipaments per les E-bikes, dic per casa tot i que avui per avui no els requerim, sí que rodem com si hi siguessim, tot té, tot requereix del seu punt de reinici. Amb les gravel em passaria el mateix, per sort ara per ara no obrim aquesta porta, no l’obro si més no jo, hi ha una llista extensíssima d’equipaments també propis d’aquesta disciplina derivada llunyana de les originaries monstercross i que tampoc sé diferenciar. Però pel cas que m’ocupa si per MTB ja tinc dificultats tinguent un criteri clar, de decidir-me per uns mitjons, per a mi un punt importantíssim, per les noves disciplines no vull ni pensar en el temps que necessitaré, de fet del Gran Drac del 2019, únicament tinc els guants, el calçat no m’ha funcionat, i el casc, bé sense comentaris, no he avançat ni un pas en aquest aspecte, del darrer sí que tinc els primers dos equipaments complerts, i com us dic horrorós un d’ells, per l’extrema rigidesa que presenta de cintura, del segon del mateix material que els Hirzl que són deliciosos, únicament hi he anat un sol cop, i no puc valorar encara si va millor, i a part que com els guants també requereix de sortir i sortir amb ell perquè s’adapti correctament, i amb una sola sortida no hi ha informació, amb el primer equip després de vint-i -tres Grans Vols estic proper a quedar un altre cop lesionat, així doncs del possible segon Gran Drac de dimarts seria com us deia tornar a començar.
MTB, MTB, MTB.
R18 |
Trabuco Max |
És a on som, i d’on vinc, salvada la 12, dimecres va ser una jornada arriscada, i dins de la 13, fa dos dies que l’horari dels Vols és excepcional, de fa anys que no coincidia, fet que comporta de tornar a aprendre a triar els equips ideals, si no surts de nit a aquest nou Mirador l’escalfor té un to molt proper, en tot cas de l’aturada de divendres, que no va ser de descans si no per ser proper a una vella lesió a avui el tram és perfecte, perfecte, i l’hora dels Vols innovadora, realment un redescobriment dins d’un tram vell, perquè no som d’ahir motiu que pot passar que sigui una repetició, i ho és, però el motiu ve donat perquè dins dels Vols, l’agenda com ahir, com avui coincideix en l’hora dels Vols, i ara quan això passa, si més no com ha passat a les darrers 48 hores, he invertit el tram horari per seguir sortint, perquè les ganes de ser a dalt del Drac ajuden a fer-ho possible, i a fer-ho tot, que bé.
Les S-Phyre han acaparat el 100% dels Vols, sense excepcions, així doncs he de precipitar l’arribada del quart joc que conformi els dos jocs per a cada u, també que bé, és que des que les vaig posar en marxa no han deixat de sortir a cap dels Vols.
El primer nou grup de mitjons senzillament de 10/10, indica 15°C >25°C, vull dir els Gore i els Mavic de 15cm molt bé, molt bé fent equip amb les Shimano noves. Esperant també a passar a recollir els nous mitjons italians, veurem, veurem, en tot cas amb un tercer Mirador ens obliga a coordinar, i coordinar entre Miradors, sempre un privilegi però. Els mitjons Gore nous curiosament crec recordar que també estan fabricats a Italia. La sensació amb els Gore molt bona, són alts però quasi que diria que perfectes, falta rodar amb ells més estona, però rondant els 15-20°C molt bé, fent equip amb les S-Phyre, veurem quan ens endinsem de ple a la primavera.
Mallots paravents de màniga curta, Gore i 7Mesh, culots pirates paravents Pearl Izumi, i sense ser paravent també Pearl Izumi, així com culots curts 2in1 Gore, tèrmiques totes de màniga curta, dues de tardor la resta d’estiu. Avui he sortit 100% d’estiu excepte la característica de mallots de màniga curta paravent, avui ha sortit també idèntica, i les S-Phyre les protagonistes de tot plegat, i tant.
Avui he sortit amb Ardent Race, DT240, i llanda Arch davantera, bé però no fantàstic, és que la DT190 amb els Ikon és molta DT190 amb els Ikon. Així tornaré a la rodar més proper el XC, també menys densa, però més rodadora, i menys dolça baixant.
Sense menjar, 500 ml d’aigua, coincidències, una, ja de tornada.
La ruta avui ha sumat tres ermites, així doncs tres mil anys, renoi. Segueixo sense poció màgica, per tan sense les esperades Falgueres, caldrà esperar )
MTB, MTB, MTB.
Equipament curt amb pirates tot paravent, la resta 100% d’estiu.
Avui quasi que no hi ha Vol, endolorit pel test d’ahir, renoi, aquesta matinada pensava que no sortiria per les molèsties que he tingut de lleugeres sobrecarregues generals, que en cap cas estic predisposat a tenir, a reviure, i sensacions que res tenen a veure amb els Vols, sí en mirar de millorar les condicions dels genets dins dels Vols. En tot cas mantindrem més converses amb el tècnic per mirar d’evitar una sensació com la d’avui que el 2019 em va deixar fora de partida, i si no pot ser cercaré una altra via, en cap cas vull arriscar-me a una nova i llarga aturada dels Vols ara que estem en una bona seqüència, vull dir que no comprarem ni un número en aquesta direcció, ni un.
Avui dins del Vol un altre cop amb sensacions oblidades o quasi perquè avui bé que les he recordat, i a mesura que passaven els minuts pitjor, fins el punt que no podia fer les transicions de dret a assegut, per tant el pas d’ahir cal desfer-lo, del tot, sense dubtes, no per res però quan penso en el 2019 avui la percepció era rara, m’ho he agafat amb humor, perquè el problema comença tot just ara, i per tant la 12 serà rara, i la 13 de ser no tindrà aquesta connotació, confio.
Coincidències, cap, aigua zero, menjar zero, tot i que abans de sortir he fet un mos, un entrepà de xocolata, platan i tomaquet, i he pres una beguda reconstituent, no els super dàtils, sí ahir però, i abans d’ahir dues racions d’aquests, abans i al vespre, passada la mitjanit.
Crec que faig aquesta aportació perquè avui les sensacions han sigut de molt risc, dubto que amb elles pugui haver-hi tram, millor dit estic segur, decidit a fer sense aquestes, i tant.
Les S-Phyre molt bé, el mitjons nous ja han arribat a destí, ara recollir-los i veure si hem encertat en aquesta llarga i entretinguda selecció, venen també mitjons italians, ja en tenim uns i són de molta qualitat, repetim doncs, i veiem si aquests nous també ens funcionen. Aquests darrers un joc són germans d’un dels jocs de S-Phyre blaves amb el logo, la incial en gran i prou de la marca en color blanc, els altres són negres amb el nom de la marca en blanc, van també a 15 cm com el primers seleccionats que ja han arribat.
Pensava mentre tornàvem que millor entrar amb els Ikon actuals, i nous això sí, i no valorar una nova opció, indiferentment de si pensem amb uns Recon, uns Pace o una opció mixte Forecaster-Ikon, si aconseguim mesos de regularitat garantirem amb els Ikon una certa tranquilitat en evitar innovar en aquest punt, així sumem sobre segur, avui he baixat la pressió del darrera, rondant els 1,7 bars, i molt bé. Això sí sense mostrar pèrdues d’aire el meu pneumàtic del darrera presenta multiples pèrdues de segellant, curiós, fa cosa de mirar.
Avui hem obert part d’una nova ruta, que emocionant, és el què té haver obert un nou Mirador, tot és nou, que bé, que bé, que bé, i això ens premetrà ampliar sense intensitat i sense esforç, la distància.
7Mesh-Gorewear preferit )) |
Anem bé, que bé, estic dins dels Vols, i ara per ara van sortint sols, sense propòsit, i amb un fons de possibles aventures de llarga durada, i tant, aquests darrers mentre rodo, a l’horitzó veig el Turó, hi penso en la de Santuaris a coronar, i tant, i sense propòsit la pensada és reiterada, i a on en fer-ho milloren a cada Vol, el pensament en forma de mots és hi anirem.
Equipat ahir de curt amb paravent, avui 100% d’estiu, i bé a 19°C i de 10/10, millor encara. Les S-Phyre millor que bé.
Coincidències una, aigua 500 ml. sense menjar, sense incidències, les bikes no van bé, no, van millor que bé, van molt bé.
2018 |
Hi ha dies per a tot, avui una triple inciativa a omplert la jornada, tota i per aquest motiu són de qualitat, tota centrada en els Vols de Drac.
MTB, MTB, MTB.
El d’avui, de Dracs, no de Gran Drac de dues rodes, a on amb una hora tocada n’he tingut prou, renoi quina intensitat, i quina concentració que requereix cada minut mentre ha durat el Gran Vol.
Els Dracs a punt, els trajes de gala també, a veure com evoluciona la setmana, en principi hauria de ser positiva, molt, sigui quina sigui la finalització d’aquesta, perquè sense Vols venint d’una seqüència de 6/7 a l’onze, que no tinguem aventura a la dotze no implicarà de cap sensació nova, oi?
La Transportadora de Dracs no deixa de tenir pretendents, curiosa la demanda, i bé no hi ha la intenció de cedir, crec recordar que les noves porten motors de menys cilindres, i menys cm3, això sí molt més evolucionades que la nostra. El Gran Drac més nou, també té la mateixa situació de demanda, costa entendre aquesta situació, però en tot cas d’haver de ser, és millor tenir aquesta situació, segur.
No he fet encara el pas de les S-Phyre, de la segona parella del segon joc, primer esperaré crec a recepcionar els nous mitjons, i un cop aquí després gestionaré l’arribada d’aquestes. Tampoc he fet el pas del tercer Aether, ara blanc, també pendent però en aquest cas no estic esperant a res, senzillament estic gestionant la vinguda d’aquest, en un futur únicament anirem amb cascs de MTB, ara encara no. Els mitjons són ara els protagonistes, si funcionessin en repetirem més d’idèntics, i tant. No molts més, en venent tres i quatre, i si van bé sumarem fins a cinc. Curiós que Mavic i Gore coincideixin en definir la gamma com a Essential, Pearl Izumi també coincideix amb Gore en algunes edicions-temporades, també molt curiós.
Avui entrem a la primavera, fa uns minuts que hi som, a veure si les darreres protagonistes fan acte de presència, necessitem la Poció doncs sense ella Destructors, Constructors, Fades, Reines, i genets, sense ella anem molt i molt bé, però les Falgueres Màgiques han de ser-hi, en tot cas el Pilar de dos el de l’espera es torna a imposar, s’està bé, i si les Falgueres venen al tercer Mirador encara anirem més bé. Hi penso mentre rodo, penso en la sempre eterna presència d’elles al primer Mirador, com al Baix Montseny, i en la seva absència ara, en tot cas esperant properament ho tindrem aclarit, o no i caldrà augmentar les distàncies, i per això tornarem a posar-nos a sota del Pilar de l’espera, aquest, aquest 2023 coprotagonitzarà amb el Pilar de deixar anar pes, millor dit els més significatius, i per fer-ho únicament ens caldrà assumir una mica millor les circumstàncies, perquè no podem augmentar encara avui les distàncies, de seguir així hi serem, i aleshores podria ser que coincidíssim amb les Falgueres. De no coincidir-hi també estarà bé, perquè una part serà fantàstica, hi serem, sense elles sí però gaudirem de ser els Grans Vols amb els Dracs, i sempre rodant els dos primers espais també les tindrem.
Avui mentre estava dins del Gran Vol de dues rodes les molèsties de la zona de la cintura han sigut inexistents, segurament pel breu temps, per la curta durada d’aquest. Únicament he rodat en mode 3 els darrers quilòmetres, la resta en mode 4 sempre, i he de dir que és a on sóc, el quatre sense poder mantenir el tres, venint del dos fa molts mesos, i també de l’u però sense ser-ne conscient mentre hi anava ))
MTB, MTB, MTB.
902+190 |
Entre els 11 i els 17°C cada dia dels cinc Vols d’aquesta setmana. Les mínimes diria que cada dia han sigut o a tocar, les màximes no, hi ha hagut Vols a 13, i per sota. No recordo ara les nits de fa unes breus setmanes rondant els sota zero, i fa quatre dies d’això, curiós, oi? com ho és que a la nit a deu no he sortit avui (
Ara la Transportadora de Dracs va com mai, renoi, el motiu principal d’aquesta percepció crec que és que ara des del novembre passat surt molt poc, regularment però poc, entre un i dos cops cada dues setmanes, lluny queden les intenses seqüències de fins a 21 cops per setmana, que eren 42 desplaçaments, que bé, i aquesta nova i pausada rutina fa que la gaudeixi molt més, i tant. També ajuda molt la marxa de la rutina de fer-ho cada dia, vull dir abandonar vint hores de conducció setmanal en el pitjor dels casos fa que ara conduir sigui un plaer, no un treball.
El mercat no té VO, i tinc ofertes de compra per tots els vehicles que surten del Mirador a fer les revisions, curiós, tot i que no estic per la labor, crec.
Les bikes de 10/10 no, diria de 12/10, el fet de girar els ferodes funciona, i les manetes adquireixen un tacte molt bo un altre cop, per a mi de 10/10, he pujat lleugerement la pressió dels Ikon, 0,2 bars més o menys, rodo ara a 1,9 crec recordar, entre 1,6 i 1,9 bars, i avui he banyat amb una lleugera aspersió els dos Dracs, feia setmanes i setmanes que no ho feia, sí el manteniment bàsic de rigor, cadena-plat-cog, i brakes, tinc pendent però direcció, BB, ST, i boixes, poc a poc, i tant. Les boixes no recordo ni com es fa, sí que era molt senzill, no necessito cap útil específic de DT per obrir-les, sí que la molla té crec recordar una posició concreta.
Dins del Vol les ales expulsaven ara sí ara també les nombroses gotes d’aigua, i els pirates estaven adherits a aquestes, totes i cada una d’elles en forma de petites i perfectes esferes, una visió preciosa, que tindrà encara més intensitat si aterra la Poció Màgica de la mà de Les Falgueres, fa tant temps de la seva marxa que la pensada si torna és de t’enrecordaràs? ))
Equipats cada dia d’estiu, excepte avui que portàvem mallot de màniga curta i pirates paravents, la resta a excepció dels meus mitjons de tardor, d’estiu. Un vent fresquet indicava prudència, avui sense beure, i cada dia sense menjar, les sensacions a dalt del Drac, bones. Fent el Drac és impossible rodar d’estiu a 16°C, al tercer Mirador a 16 sensa vent pots sortir d’estiu i la sensació és d’anar molt ben equipat, això ja ens va passar a Escòcia a 5°C, curiós, no així a -7 a la nit. Les S-Phyre ja roden, sense alternar, falta fer venir el segon joc de la Reina, tot seguit, tot seguit, aleshores sí alternarem entre elles, i els Hirzl són un altre cop els protagonistes, rentats però sense detergent. També ha de venir un tercer Aether, ara blanc, el necessita. I necessitem mitjons d’estiu totament negres, acceptaria les lletres de Gore en petit, fins i tot que aquestes vinguessin en blanc però primer cerco que no hi siguin, ara per ara una recerca infructuosa, curiós. He localitzat uns Isadore, uns i prou, negres tots però amb el logo enorme, i com us dic un joc i prou disponible, i la resta com Mavic tinc dubtes sobre si són 100% d’estiu, i dificultat per localitzar les talles en MID, crec recordar, van tots a 16 i 18 cm. d’alçada, i tampoc no tinc clar si són per E-bike, o gravel, o per MTB, curiós també.
Mallot preferit d'estiu )) |
Mantenint els Ikon, no fent venir Forecaster, i sempre valorant si passar a 29”, encara estem així, som així, som lents. Els nous cogs sense venir encara, i tinc un parell de projectes força interessants per a tots els Dracs, així com també pels genets , a veure, mig metre marca la decisió, i he fet un pas molt positiu sobre els dubtes ja aclarits del segon Gran Drac de dues rodes del 92 crec recordar o 93, finalment l’he descartat, segurament d’anar aniré a un segon Gran Drac però nou.
Vaig fer un Gran Vol de dues rodes, i bé, de 10/10, tot i uns primers vint minuts desconcertants, cert, els primers minuts les sensacions eren per prudència de millor tornar a casa immediatament, després un Mode 4 ho va reconduir tot, sí, sí el 4, vaig començar els primers tests fa dos anys amb el 2, fa tres mesos ara ja amb el meu hi vaig tornar, i també amb el 2, i fa dos vaig passar el 4, fa dues setmanes sortia amb el 4 per passar el 3 seguidament, i de fet en aquesta darrera aventura en el segon moment ja tornava a ser el Mirador.
Un cop aconseguit seqüència amb els Dracs si es dona el cas, passarem a càrrega referida aquesta a Km. Ara no, ara necessitem un primer tram prudent únicament de molta constància, res més ara per ara, crec. Fa una estona com us esmentava he sortit a fora valorant si repetia ara ja dins de la foscor, entre les Reines, però la fatiga per l’exigència lògica de les Màquines de Prosperitat han marcat l’aturada, i no la fredor perquè no en fa. A veure demà si anem a sis, o ja ho deixem aquí, tinc proposta per diumenge al Baix Montseny, veurem perquè seria un retorn després de quatre anys )
En tot cas van passant els dies dins dels Vols, i aquesta és una molt bona dada, de les millors el Mirador. Que bé, que bé, que bé, i fins i tot tenim converses de bikes, sorprenent, converses que hi han sigut permanenment des del 2019, però sense anar agafades de les necessaries bones sensacions, a l’inrevés farcides de certa ansietat, a diferència de fa uns pocs mesos, ara les millors sensacions també són les Reines, falten les Falgueres Màgiques, avui per avui no n’hi ha, caldra ser proper al Pilar de dos, així doncs cal esperar-les, preciós, com ho és poder fer-ho, poder esperar, i de ser, gaudir d’elles i de la seva Poció Màgica.
MTB, MTB, MTB.
Hi ha números que segons el moment són portadors, i aquest cinquè Vol així ho indica, un 5/7 és notable per a mi, i tant.
Entre 17 i 21°C a les dues ocasions anticipant els equipaments d’estiu, que esmentava fa res que esperaríem a que l’estació fes un salt, però ahir les S-Phyre mateixes, i ja els mallots, culots, i mitjons d’estiu van entrar directament a gestionar el moment, i certament que millor no podia anar, de 10/10 ))
Avui curiosament hem tingut coincidències, per cert ahir quan deia que em costava identificar els equipament per ús, no volia dir carretera, o també, si no gravel, crec. Coincidint avui amb quatre bikers, tres amb mtb, i una gravel. Les nostres bikes no van bé, van millor que bé, avui he invertit els ferodes del darrera de la meva bike, properarem ho faré també amb la de la Reina, a veure si redueixo el pronunciat recorregut de la maneta, la resta excepte petits detalls com perfeccionar la posició de les manetes per a les baixades, diria que quasi perfectes, o perfectes, dic quasi per prudència, sempre hi ha coses a millorar.
Aigua, zero, aliments, zero, coincidències, les esmentades.
Per cert l’armadura germana del material dels Hirzl després de dos anys d’haver-la adquirit finalment no sé massa bé perquè, va sortir ahir, i renoi quina extrema comoditat, quina elasticitat, si com a guants ja és significativa la sensació, quan entres a trajes de gala, bé no tinc mots, així doncs també de 10/10, he de remarcar també que pateixo una lleugera sobre càrrega de la zona de la cintura i que tot i amb aquesta nova armadura d’aquest extraordinari material segueixo amb ella, creia que aquesta elasticitat-comoditat d’aquesta nova armadura ho corregiria, o evitaria, en tot cas caldrà esperar, un altre cop el Pilar principal, un dels dos Pilars d’aquest 2023, perquè podria requerir de setmanes o mesos siguent a dins dels Grans Vols de dues rodes per poder recuperar el bon estat de forma, o no, i aquesta nova eina no ajuda com pensava.
D’aquí a una breu estona el Gran Drac de quatre rodes podria tenir la seva oportunitat, veurem, veurem, Si no la Transportadora de Dracs serà qui ens permetra recollir el segon joc de S-Phyre, que bé. Per cert les primeres ahir van funcionar molt bé, també val a dir que les Giro Privateer avui després dels primers minuts també m’han anat molt bé, no diferenciaria entre les dues, tot i que segurament sí que la diferencia és molt gran, segur. Aether i Synthe excepcionals, per invisibles seria la definció, feia anys que no tenia aquesta no sensació, crec recordar des dels Cratoni.
MTB, MTB, MTB.
Gorewear ) |
Tota la setmana, millor doncs les Màquines de Prosperitat han estat rodant a bon ritme i això fa que des d’ahir divendres, i des de fa també dos dimarts la percepció de requerir de recuperació via el descans s’imposi.
La bike té el pneumàtic posterior avisant, també els ferodes actuals ja no tornaran a treballar, el 520 a la 10 crec que anirà a reparar, i els Sigma tampoc donaran pas ara per ara a més amics de ruta, un cop tinguem objectiu si els tenim aleshores caldrà renovar tots i cada un dels consumibles, ara per ara però estirarem de cada un dels actuals fins que quedin cada un a la seva manera en els fils. El que no donarà pas a novetats són els components com rodes, disposem de tres jocs cada una a part dels que roden, frens, tiges, seients, potències, manillars, forquilles, pinyons, plats, i la resta queda en espera, com un dels dos Pilars, en pausada espera, tot i que crec que sense entrar en una contradicció els cranksets Deore de 30 per rodar poden venir tot seguit, per ser precisament de 30, tot i que no aniríem en 30, i per ser únicament per rodar, cogs dubto si fer venir dues unitats mítiques per les voltes també únicament, la Spot i la Vicious ja els porten, tot i haver sortit entre les dues poc més de 30 Km en els darrers tres anys crec recordar, però no són la relació que vull per escalar. Comento aquests components perquè m’emocionen, i falta l’element clau, els pneumàtics, avui serien els Ikon en la seva darrera versió, però de poder millorar-los serà, en tot cas el que sí que seran és nous, tot i que els diferents jocs de rodes totes porten pneumàtics rodats i prou, però aquests donaran pas a gomes noves si es dóna el cas d’entrar a donar voltes, si no, no, i fins que les actuals no estiguin com la del darrera que us he esmentat no hi haurà arribada d’Ikons nous, sí si hi ha voltes, si no, no, perquè gastar els Ikon actuals passarà, serà possible si rodem, i si rodem voltarem, i aleshores sí la darrera versió dels Ikon serà qui vingui amb els Dracs.
No he retirat encara la totalitat dels equipaments que us vaig esmentar, però sí que estic decidit del tot a fer-ho, un cop es doni la coincidència els acabaré de guardar. Una part ja la vaig enllestir, una bona part. La setmana que ve tindré ja el segon joc de Shimano XC902 crec recordar que són, i avui mentre revisava la previsió del temps pensava que tot i tenir-les encara no sortiran, i de mentre no ho fan les S-Phyre, les Fury, Ultimate, Privateer lideraran els Vols. Crec recordar que els guants Gore són els X-Alp, i ho són perquè els Hirzl em generaven una mena d’alèrgia en firma de picor a les mans, fins que m’he adonat per l’olor intens a sabó dels guants, que era el detergent qui provocava les molèsties i no el palmell de pell de cangur, així ara he recuperat cinc parelles de Hirzl que estava decidit a passar a la reserva, el remei va ser rentar-los amb aigua sola, i ara oli en un llum, són d’estiu, cert, però és que amb aquest nou clima treballen a quasi cada sortida, com també us vaig esmentar.
Ahir vaig fer un Gran Vol amb el Drac de dues rodes, sortint el migdia, i tornant amb Sol, vull dir sense passar fred, sí amb un entorn de fredor simpàtic, avui el matí encara notava els dits de les mans amb una sensació rara amb l’aigua calenta, és evident que vaig quedar descompensat tèrmicament sense adonar-me’n, i una ingesta descontrolada de làctics en va ser la conseqüència posterior, també un anar a descansar proper a alguns Vols de matinada, i en darrer terme d’haver requerit d’un descans posterior de més de catorze hores, que són les que porto dormint fins ara.
MTB, MTB, MTB.