Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de març 10, 2023

Vols )

Ja un altre cop dins de la interessant normalitat, quan parlem de Vols, a on de la darrera intervenció l’Ikon del darrera i els ferodes, aquests darrers invertint el costat, han tornat a sortir, dijous i ja porto tres aventures, no és la seqüència ideal, sí positiva, molt. 

Avui rodant entre els 17°C i els 21°C, calçat amb Lake d’estiu crec recordar que les 30 aniversari, guants Hirzl d’estiu, la resta de tardor, pirates Pearl Izumi, mallot paravent Gore, amb les mànigues retirades, tèrmica sintètica de màniga curta tot i així massa densa, i a on amb aquest equipament els primers  minuts rodava super bé, i passats aquests a cada minut consumit poc a poc he anat perdent el poc ritme disponible, no va ser així durant el primer Vol de la setmana, avui però hi ha hagut una mica de tot, certament. Tornant cap el Mirador la fredor hauria requerit per prudència de tornar-me a protegir amb la màniga llarga, però siguent a aquest tram dins de la brevetat de les sortides no m’ha calgut ))

Gorewear )


500 ml. d’aigua, i cap menjar, i un cop a casa, mentre penjava la bike l’Ikon m’ha semblat que estava en millor estat, no deu ser així, però entrant a casa així ho he vist, i presidint el Mirador de Dracs ho he tornat a confirmar, demà tambè giraré  els ferodes del darrera per obtenir el mateix bon rendiment.

La bike no va bé no, va millor, i entre els Ikon i les Lake esmentades les sensacions són de 10/10, i per aquest motiu el meu fràgil estat de forma queda una mica exposat ))

Els guants de pell de cangur tenen una comoditat extrema, fet que em convida a que l’armadura de gala també d’aquest material esperi el seu primer super Vol, això serà quan el meu nivell sigui el propi per pensar que ja toca portar-lo, i també en aquest estadi de repòs està el nou calçat Sidi que està pendent de la seva estrena, poc a poc, l’espera aquest Pilar,  segueix sent el protagonista del tercer Mirador, i tant.

Hi ha dies per a tot, avui ha sigut el primer dia que no he fet fotos de cada ermita, sí de la principal, avui quatre ermites, una sola captura d’imatge, i no passa res, oi?

Si hi haurà o no més Vols dins de les bones sensacions, segur que sí, i de fet penso que demà o durant el proper Vol quan sigui aquest, perquè amb quatre sortides aquesta setmana estaria més que satisfet i tinc tres ocasions per fer-ho, per assolir la quarta vull dir, així que sense presses però també sense pauses. No sortiré equipat d’estiu tot i que la temperarura així convidava, però millor ser moderat i esperar a que l’estació sigui propera a la de l’equipament, ara de tardor i a la primavera segurament aniré d’estiu, i a on aprofitaré  també ja definitivament per donar a pas als dos jocs de S-Phyre, reflexió que em recorda que els nous mitjons han de ser els propers en arribar, Mavic, i/o Gore possibles candidats coneguts, Endura i Pearl Izumi descartats per un problema cada vagada més repetit a on no aconsegueixo diferenciar els equipaments d’E-bike, dels de carretera vs els que jo necessito de MTB, i dins d’aquest dubte, em decanto per Mavic i Gore, avui, demà no ho sé.

Valorant prudentment l’aventura de muntar les tres bikes noves, a veure si puc iniciar-ho, de no fer-ho tampoc passarà res en cap cas.

Tinc pendent de recollir el segon joc de S-Phyre, no hi ha pressa un cop ja han arribat al punt de recollida, si que hi ha ganes, i tant.

No ho tinc bé per enviar a reparar el 520, sí per demanar un 530 nou, però com els Buster la mandra del seguiment del seu estat un cop entren en ús se m’escapa, vull dir els equipaments electrònics necessito que siguin igual de nous perquè si no no hi ha manera de confiar en l’auonomia de cada una de les bateries, i tot i fer-ho així ja em costa també molt fer-ne el seguiment, de fet els grups actuals ja van venir així i no sé a on sóc en cap d’ells, tres anys desconnectat en certa manera en són els responsables. Les bateries actuals tenen una autonomia erràtica, tot no pot ser oi?

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada