Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de gener 31, 2010

Bicis que cal tenir

Bé nois, aquestes son les bicis que cal tenir.No cal sfrgir res més, oi?

Apa doncs...a comprar!







dissabte, de gener 30, 2010

Niner....again !!!!

Hi guys, I really think this video was already shared on the ForumBTT....but I want to remind you again, as on the last days looks like there is only 29"

Niner The Big Revolution from Alessandro Beltrame on Vimeo.


From SC, Xavi Paricio

Vicious de bona casa.





El distribuidor de les Vicious a la pensínsula és un biker, un apassionat de la marca propietat d'en Colorado, Voodoo. I em va donar unes imatges perquè en el seu moment les posés a aquest espai. Els hi vaig demanar jo.

Hem quedat que ell ve molt pel Maresme, des de Calatayud, i que a la propera ocasió que vingui rodarem pels corriols de casa, la ruta pels corriols i corriols, la pitzza i cerveses les poso jo, evidentment, i també evidentment que esteu tots convidats.

També té una Voodoo 3x9, i un recumbent, bé de fet en té uns quants, miraré d'aconseguir fotos tant de la Voodoo, com dels tricicles.

Penso que per distribuir la marca Vicious Cycles has de ser molt però que molt "particular", quadres d'acer de 2,2 Kg. no són d'entrada la millor referència per entrar al mercat, i fer-ho amb una Vicious The Motivator 29" SS, has de ser molt valent, bé no sé què dic jo, que sóc el que l'he comprada.

Vídeo viciós.


És un vídeo SS, on queda clar que muntar i desmuntar les bikes és la moneda del dia a dia...


Xavi és clavada a la que has de tenir tu, Niner Carbon Air 9, amb la forquilla de carboni, i SS!!!.

Menys de 8 Kg., 7,956 Kg. exactament.

divendres, de gener 29, 2010

Pro vs Retro.


El pes de la nova Air 9 Carbon amb les pistes de direcció i la forquilla és senzillament difícil d'assimilar, és molt baix per ser una 29".

Per sota de 1,9 Kg. jo diria que el quadre ronda la barrera, dels 1,1 Kg. que està més que bé, no sé si per sota o per sobre del 1,1 Kg. però és que és un quadre de 29". Ho dic perquè la forquilla deu rondar els 750 g. la direcció uns 80 g., així que els senyors de Niner a falta de que la bike confirmi sobre el terreny les bones expectatives, penso que han construit la que serà la bici de referència per a Pros de 29".

El tema forquilla rígida, bé serà un tema d'elecció de components, però jo segueixo dient que amb la roda 29" podria ser una molt bona opció per a retornar les forquilles rígides a l'escenari que no li pertoca com a evolució del mercat, bikes de 29" 100% rígides de 2x10, el proper pas serà 1x10, 1x9, 1x8...fins al 1x1, i ja serem a una bike de 29" 100 % rígida, fet que donarà pas a que després caldrà evolucionar els materials de construcció, de carboni a alumini, i d'aquest a l'acer, així el resultat final serà una bike de 29", SS (1x1), 100% rígida i d'acer, renoi ara m'adono que és com la que descansa a casa al mirador del Drac.

A sí, i no sé quants anys tardarà el mercat a evolucionar el tema d'incorporar la clau (obridor), que obra la porta a les refrescants cerveses, crec que encara falta una mica de temps, la involució està servida senyors meus, resta esperar i el camí que avui sembla que no hi és, un bon matí serà als nostres peus, a punt perquè hi rodem tot seguit, de ben segur.

Dir també que si bé coincidirà en el futur el concepte, entenc que tardi, perquè assumir que passarem de quadres de carboni de 900 g., 26" a quadres d'acer, de 29" de 2,2 Kg. entenc que costi, però no passa res, la involució té això, que a vegades no ve i segurament millor que sigui així, si no tots tindriem la mateixa bike, que a mi ja m'està bé, però segurament no és el que es persegueix.

Amb la Vicious a casa, la sensació de que com ella cap més, la veritat és que em dóna una bona sensació, però també he de dir, que la Yeti ASR-SL 2003, la del 2009, en major grau però que molt i molt més accentuat, amb la Ibis Mojo Carbon, i mira que en sou un piló, la meva sensació era de tenir "la bike", així com amb la Superlight, que mira que és una bike senzilla, molt senzilla, amb una acabats prehistòrics, és per a mi un símbol de funcionalitat extrema, de radicalitat, d'equilibri entre fiabilitat, simplicitat i accessibilitat a una bike de prestacions dalt nivell.

La Vicious, té el que tenia la Ibis, però en aquest cas no per un disseny de vanguardia, diferent com és el cas de la Ibis si no per un aspecte trencador sí, però perquè és tant clàssica, tant retro que impacta per aquest motiu.

L'acabat del quadre amb la combinació d'un lacat tremendament brillant fan que aquesta combinació de blau fosc amb la presència massiva de les flors blanques, amb el brillo extrem d'aquests dos colors fusionats amb els tubs del quadre de diàmetres minimalistes propis de l'acer, amb unes punteres, tant les del darrera com les de la forquilla que amb els dos brassos infinits cònics agafen la roda de 29" com un sol element, el del conjunt de quadre, forquilla i roda, que fa que la visió sigui la d'un Drac amb ales de 29", que t'ha de portar a creuar els corriols del nostre país minut darrera minut, hora darrera hora.

Si a aquesta sensació, a aquesta percepció i sumes labsència d'elements com gatells de canvis, de desviador, de canvi, del grup del pinyons de 9, i també dels dos plats, tots aquest elements necessaris i funcionals, és indiscutible aquest darrer aspecte, la sensació és única, no hi ha res, res del que calia fins avui, perquè el que cal fer ara no és el que calia fins ara, nou recorregur, vell genet amb Drac d'ales de 29".

Però la realitat passa per sobre de la practicitat, com és que la visió que us exposo inicial, més la reducció a la mínima expressió dels elements indispensables per a fer-la funcionar, provoquen una reacció de ganes de fer amb aquest Drac, que fa que totes les adversitats, com les que esmentava en Tagama22, quedin inicialment a una banda, i dic inicialment perquè una involució té això, que demà pot canviar de signe i retornar a la senda lògica de l'evolució.

Al final m'adono que són versions de bikes, la Niner Air9 Carbon i la Vicious The Motivator, que per ser als extrems oposats d'un mateix concepte, és toquen de cantó, precisament per ser on són, als extrems contraris, que no deixa de ser un fet curiós.

Us poso foto d'una bike que ja va sortir fa uns anys la 69 de Trek d'en Travis Brown amb la DUC 32 personalitzada i també és una bike SS.

Un Drac que a casa va impactar i molt pel concepte, i que tenia un preu d'uns 2.200$ el conjunt, que són molts diners però que per l'equipament que portava ja era el seu dia una opció més que interessant.

dijous, de gener 28, 2010

Mirant de tancar el cercle.


El manillar i potència de la Vicious, ara per ara, Easton Monkey Lite SL 610 mm. doble alçada i Syntace F99 105 -6º, punys els Pedros, els frens, bé m'he decidit per comprar una pinça Magura Marta Post Mount i així amb l'adaptador que ja tinc Post Mount a SI 160-160 mm. tot anirà perfecte, perquè això em permet posar unes arandeles de gruix entre la unió de la pinça a l'adapatador fet que evita que el pont interior de la pinça toqui amb la part exterior del disc Shimano XTR 2007.

Les tanques Alpcross de color or no seran les que fixaran aquestes magnífiques rodes de 29", seran les Carbon Ti negres.

El pinyó que està venint de EEUU, Chris King 19 dents serà el que marcarà el ritme els propers mesos, i els pneumàtics tot i que he aconseguit que els WTB Exiwolf segellint, seran els Hutchinson Python Tubeless Ready de més de 650 g. però encara molt per sota del 800 g. dels WTB.

El seient Fizik i la tija Thomson són ara per ara fixes, tinc la tija USE de carboni a punt i el seient el SLR 135 g. de veritat, però ara per ara tot i que aquest segon conjunt rebaixa el pes uns 100 g. crec que puc deixar aquesta millora per quan em cansi del Fizik, si és que això arriba mai.

De fet el pas del temps fa que els gustos evolucionin, perquè amb la Scalpel Team Replica blava i blanca el seient també era un Fizik del mateix color de la bike i no el vaig estrenar mai. Ara el Fizik Arione CX de la Vicious el veig impressionant.

De fet millor el Fizik de 180 g. que no pas el Brooks de 360 g. que és un seient que si la Vicious fos verd oliva seria el que posaria de ben segur.

Ara mirant d'aconseguir el pinyó de 20 i 21 dents perquè crec que amb el 32-19 també quedaré massa enganxat, no ho sé, però jo ja els demano, un cop tingui clar qui els té, i que m'agradi el mecanitzat d'aquest perquè el Bonne de la foto no podrà ser, en cap cas, sí el King del centre, però amb 19 dents, i el King de 20 dents no el té tothom, i de 21 no surt ni com a proposta.

Un altre aspecte interessant és el de l'excèntrica, que no sé cap mida de la mateixa, però he vist unes joies de CNC, que si esbrino l'idiome tècnic d'aquestes podré fer també molt bona feina.

He demanat el jersei d'hivern Vicious que és per a mi el que hauria de ser, però Vicious no el té, i caldrà esperar a que en tingui. Termini cap, són així aquestes coses.

Bé, un dia de recerca, de maduració 29" SS, en tots els aspectes.

dimecres, de gener 27, 2010

Vicious, Vicious, Vicious.



A les darreres fotos que he posat de la presentació de la Vicious, i després de parlar amb en Ratrasse, he decidit posar la part de més pendent de la The Motivator SS, que també té la seva part bona, i és que després d'una bona sortida a Bordils no falta mai o bé la Coca Cola Made in Colorado, o bé la cervesa del país, diverses sempre, perquè en Tagama22, és un anfitrió com pocs.

Ara amb l'entrada de la Vicious això agafa encara més motivació, com en MQL a les 24Ore, no sé jo si la hidratació vindrà donada per aquí.

Posant ordre, i una imatge val més que mil paraules...



El tema Yeti a casa cal d'una revisió a fons.

Però cada cop que miro de fer-ho, com aquest darrer cop, no en surt ni una de casa, és més fort el lligam amb l'ASR-SL que la necessitat de generar espai a casa, té més potència aquest sentiment que la meva inicial voluntat de mirar de que un genet una bike, com diu en Colorado sobre pujar a Manresa, a casa no tinc dret a dir que no tinc espai per la Superlight, sí que en tinc però primer hauria de mirar que decideixo amb el tema de l'home de les neus, que al Maresme no té cap mena de sentit un home així, també és cert que tampoc té cap sentit un home del Montseny, però he de soposar que tot el té, el sentit, i que si no el té, tampoc és greu, ARC, ASR-SL, són inicials que tenen el so que ha de tenir una bike.

Bé, és un dels millors privilegis que tinc, bike, bike, i més bike.

dimarts, de gener 26, 2010

Black & White



Time to set objectives,

Last season was just a different one for me, new road bike, new feelings, new world, a lot of different sensations that I was not used to have. It was a year full of emotions, full of important moments that I still have on my mind.

One year later is time to seat goals, to put dates on the calendar, to start to train, even if at the end there is no way to finally get them, only the pursuit is a goal itself. This season it will be a different one, as I already set my goals, and those are clear, TRI....and TRI means Triathlon, so road bike, running and swimming.

Road bike is something new for me, but similar to my loved MTB, with clear differences, but on a 29" spirit. Running is part of my all live training, and even I´m really bad on that when I compare whith other people,I know I can compete and suffer....the worst will be the water element, this is the worst side of this bet, but I´m really focused, and I know it will be also a great experience.

So once the goals are setted, the planning must be in place to achieve them, and it´s time to train, even harder than usually. I will let you all know where this new experience drives me during this year, as I´m sure I will have enough new ideas and thoughts to share with you.

And as a new year is in front, a new "dress" is set for the season, and I decided it will be related to the road, so Black and White, as the roads, this will be the official colors of the new season...and why not, maybe also related to te 29"

From SC, Xavi Paricio

dilluns, de gener 25, 2010

Converses 29".


Avui dia d'equipament 29"SS.

He aconseguit un adaptador per pinça Marta davantera SI a forquilla Post Mount de 160 a 160 mm., i també un adaptador de pinça Marta davantera Post Mount a forquilla SI de 160 a 160 mm., també he portat cap a casa els pedals Crank Brothers Egg Beater SL, i les tanques Alp Cross dorades, molt lleugeres, per sota dels seixanta grams.

Això és el que jo creia que havia comprat, la realitat és que el primer adaptador podria haver triomfat, però la pinça Magura no hi va bé, sense aquest pas el segon soport no el necessito, les tanques Alp Cross, no sé que els hi passa, bé sí que ho sé, l'eix és extremadament llarg, i un cop muntat fa molt mal efecte, tampoc va bé, per sort els pedals CB sí són el que havien de ser, i a partir d'aquí, la resta ho hauré de tornar tot, a no ser que aquesta nit trobi una fórmula per a resoldre les incompatibilitats que ara tinc.

I mira que creia haver resolt de manera senzilla el poder utilitzar els frens que ja tinc a casa, però de moment els Marta es resisteixent a formar part de la Vicious.

Parlant amb en Colorado, sobre si 29", o no, jo li he exposat el mateix que vaig exposar aquí, com a primeres impressions, les úniques que tinc d'una sola sortida amb la 29", la darrera i única que he fet amb la SS, com és que decidir si 29" o no, jo no puc aportar a partir de la sortida amb la Vicious, quina és "la decisió". Referint-me sempre a prestacions pures de la 29", sí que tinc clar que si la Tallboy quan la vaig demanar hagués estat disponible, jo ara estaria escrivint la crònica de la Tallboy, perquè com la Vicious, però per diferents motius, ho tenia clar, 2,240 Kg. marquen la diferència de no ser a ser, d'una doble suspensió 29", 2x9 a casa, la resta de 29" doble suspensió de 3 Kg. no les veig, i no perqué no m'agradin, és evident que no prou, si no perquè bikes que rondaran els 12 Kg. no les veig.

Ara bé si hi hagués una bike trencadora que m'agradés com la Ibis Mojo Carbon Eddy Orange, de ben segur que ja estaria fent camí per tenir-la, però com amb la Tallboy, si no és decidir i que tot seguit un cop fets els tràmits imprescindibles, la bike faci camí cap a casa, no sé si em decidiria, l'experiència Ibis, va ser per a mi irrepetible, si puc mirar d'evitar-ho.

Colorado, no sé molt bé, quin és el camí 29", jo no crec que sigui "el camí", un camí sí, per a mi decidir la 29" SS, ha estat fàcil, no ho ha estat el tràmit, però la 29" SS, és un concepte que res té a veure amb la meva Superlight de 26", en cap cas, la meva decisió no tenia a una banda els pros i a l'altra els contres. Únicament el dubte venia per si la unitat concreta era la que havia de ser la meva companya de ruta, el model en si, no el concepte.

Jo en veure la Vicious, penjada pel seient a un soport similar al que duiem a les 24Ore, més senzill certament, sola, única, va ser definitiu, vaig pensar "és la meva bike", no puc concretar més, el distribuidor volia que jo la provés primer, però vaig concretar la compra sense ni tant sols pujar a sobre de la bike, no em diguis com, ni el perquè, era la meva bike.

Avui després de rodar-hi un sol dia, sí, unes cinc hores per tot tipus de terreny, però en definitiva una sola sortida, el pensament és el mateix, "és la meva bike", i no per un tema de propietat, si no purament pel concepte.

La Tallboy, quan estava enfilat a la via 2x9, era per a mi "la bike 29", la que podria ser l'alternativa a la Superlight, però el fet de no ser-hi, i els motius que ja he exposat extensament, fant que virés al concepte 29" SS, fins a quin punt o extrem, no ho sé.

Avui, aquesta tarda, ja cap el capvespre, mirant la Superlight, enfilada al cavallet, per muntar els adaptadors que no han anat bé, la meva visió d'aquest Drac, és de que és la millor bike amb la que he rodat mai, muntada detall a detall pel que jo necessito per a donar el bo i millor de lagranevasio a sobre de la bike. Un quadre robust, amb geometria 100% XC, amb un conjunt impecable de suspensions, amb unes rodes i pneumàtics sensacionals, rodadors i segurs com pocs, una frenada que des del 2002 que va amb mi tingui la bike que tingui, uns conjunt de transmissió perfecte per a rodar amb els meus companys de Girona i Bordils, i unes mides que amb el pas dels anys són les meves mides, en definitiva com a bike per a rodar en l'extrem més radical dels meus límits, és un somni fet realitat.

Mai havia rodat tant ràpid, tant còmode, baixant tant segur i gaudint amb tanta intensitat, ja no dic com funciona el tren de suspensions, per a mi perfectes, no hi ha més, i els darrers canvis del 3x9 a 2x9, i la potència 110 mm. -6º, ha estat el darrer pas que ha fet que encara les sensacions siguin millors.

Miro la Vicious, el conjunt davanter, i resto en silenci impressionat, penso amb la sortida amb ella, i sé que tornaré a sortir-hi, i a més que crec que tornaré a passar-m'ho d'allò més bé, segurament sol, ja ho sé, però gaudint de valent, cal confirmar aquesta darrera sensació, és cert, però és normaltambé que sigui així, nou concepte, molt diferent del que fins ara he perseguit, i pocs quiòmetres, és normal que tot estigui pendent de consolidar.

Ara a descansar, l'esquena endolorida, més encara avui, pel fet de que avui mateix des del mig dia tota la tarda muntant i desmuntant les bikes, i evidentment més molesties d'esquena, això fa que rodar un altre cop em quedi lluny, una sola sortida des del dia u, i amb la 29" SS. Serà que no he de sortir a pedalar, i quan no toca no toca, ara és un d'aquests moments.

Colorado, no ho sé, tu ets molt però que molt exigent, per això ets un genet de referència per a mi. Si serà una bike més, que entraràs a casa i tornarà a marxar, el 29" serà el futur del MTB, no ho sé, a casa ja hi ha una 29", a casa ja hi ha una SS, a no que són la mateixa, una 29" SS.

Ara, no sé si ja és millor esperar a que les 29" dels gironins siguin a casa seva, a que en Tagama22 rodi amb la que serà la seva elecció definitiva, ajustades totes i coincidir per rodar, o millor quedar per dinar o sopar per debatir, com molt bé deia en Ritrasse.

dissabte, de gener 23, 2010

El segell del meu nou Drac, "29SS".


Avui , volia sortir amb la Vicious, volia, perquè no ha pogut ser.

Els dos dies que vaig posar a punt la Vicious, les molesties d'esquena no van deixar d'incordiar, no sé si per la posició del cavallet, o per un gest rar, no ho sé, però és un fet que ja m'ha passat en repetides ocasions, preparo la nova bike, noto aquestes molesties i el dia que surto, passades unes hores l'esquena m'indica on he de ser, a casa , mirant la bike, no peladant. Cal sumar a aquest fet tant poc afortunat, que la SS, tampoc ajuda posteriorment, a disminuir aquest dolor previ a la sortida amb ella.

Començaré pel primer minut, sortint de casa, primera rampa interessant, curta i de molta pendent, el 32/16, ja em diu on soc, lluny de la meva millor forma, i aprop de patir de valent el que significa ser agosarat en la compra d'una Vicious 29"SS.

Per aquest motiu vaig decidir, rodar primer pel poble, i si les sensacions eren les que tenien que ser, iniciar la ruta.

Així que ja podeu veure que en cap cas tenia clar, i per tant tenia la certesa de que voler no sempre és poder, però que si la motivació hi és, si la inspiració és present, pots tenir possibilitats de fer, i això va ser el que va passar, és a dir, després de rodar un parell o tres de quilòmetres entre carrers, inici de ruta un altre cop des de casa.

La direcció clara, zones planeres d'inici, per iniciar la pujada cap a Can Bruguera, a cercar la pista del Corredor.

La primera situació nova, és, "sempre dret", o aquesta és la sensació, respecte a la meva doble, la segona, que no saps si podràs anar tanta estona dret, encara recordo el dia de la Ibis, quan la brida de seient va petar, i anar precisament de Santa Mònica a dalt de la cruïlla amb la pista del Corredor, fins a casa dret va ser mortal, però SS, i més un 32-16, implica que a les primeres zones planeres a mi no m'és fàcil arrossegar-lo, i aquesta era la primera impressió, encara no havia iniciat la pujada, en fer-ho, en iniciar les primeres rectes, amb els tobogans amb una lleugera pendent, ni dret era fàcil, però agafant una certa velocitat els vaig poder anar fent, un cop a Santa Mònica, em vaig creuar amb un grup de bikers, una salutació, i comença l'aventura, mtb, mtb, mtb, a no, ara ja no, ara, 29SS, 29SS, 29SS, él meu dret, és el meu deure reivindicar el dret que tant sacrifici m'imposa.

Els primers pujadors a càmara lenta, però molt, les primeres "paelles" de pujada, mirant de reproduir el recorregut proper i de recordar que el motiu det tot plegat és mirar de millorar sense explosivitat, i mirant de no apurar mai, amb aquest concepte, vaig arribar a la cruïlla amb el Corredor, no sense abans baixar per tornar a pujar per dues zones tècniques que amb la meva 26" faig dins del meu límit, amb la 29" 100% rígida, amb la forquilla de 437 mm. les vaig baixar amb un xic menys de seguretat quan vols canviar la trajectoria, però de manera molt sòlida als llocs de més pendent, un altre aspecte, que he de confirmar amb més quilòmetres, a la 29 li costa molt derrapar, però també podria ser pel terreny, que feia mesos, si no anys que no el veia tant tou, sí, sí, "sauló plastilina", cal que passin més dies per poder-ho confirmar.

Després d'aquests dos mini bucles, després d'arribar a la pista del Corredor, directe a dos tobogans, un de molt costerut, el primer, i un segon més accessible, el primer test amb aquest sauló enganxos, és de duresa, el segon proporcionalment també dur, això sí, no molt i molt durs, cap dels dos, sempre dret però, inevitablement. En el primer, per l'acumulació de fang, les vaines es van gripar amb l'Exiwolf 2,3, sí, sí gripats, aturada un cop coronat el primer, i un cop expulsat el fang, a pel segon, aquest més rodador, per ser menys obac i per tant amb el terra més rodador.

El proper tram uns recorregut d'uns quinze quilòmetres de corriols, on fins i tot em vaig agoserar a improvitzar per senders on feia uns mesos hi havia rodat amb en Tr@il, les sensacions per corriols rodadors de dos pams, amb "s" molt tancades de baixada, bona, la bike es comporta donant molta seguretat, entre torres també baixant, amb un sauló molt engrunat, la bike no deixa de restar enganxada a terra, fet que fa que aparegui un somriure que compensa ja tot el que queda de ruta, en una zona de pista de menys d'un quilòmetre per passar d'un corriol a un altre, amb una pendent de més a més, he de posar peu al darrer gir, no és insuperable, però amb el 32-16, atacar a sobre la Vicious ho podria fer, pero a costa de arriscar-me a patir una sobrecàrrega, i que volia evitar fos com fos, i que avui és evident que no ho vaig fer bé.

Un altre aspecte a remarcar, 29" SS, 100% rígida, amb les rodes XT, i els pneumàtics WTB Exiwolf 2,3 convencionals amb líquid a una pressió alta per por a segar-la, no té res a veure amb la meva Yeti ARC amb la Pace RC31, amb rodes 100% DT, amb pneumàtics Maxxis Ignitor 2,3 Tubeless a pressions molt baixes, però res, la Yeti era dura com una pedra, però tant com aquella pedra de la caiguda d'en Ratrasse baixant cap a Arenys, duríssima, la Vicious, en cap cas, no vaig pensar en tot el recorregut de més cinc hores, amb que rodés amb una bike 100 rígida, ni un sol moment, fora de gaudir del pensament de " com va, per ser 100% rígida".

Perquè us en feu una idea, jo amb la Yeti ARC 100% rígida, no podia fer mai més de dues hores, mai, amb la 29"SS, les primeres dues són d'escalfament, la tercera hora d'un gaudir com feia temps que no experimentava, no per la intensitat, ni pel riscs a altes velocitats, si no per la seguretat a l'hora d'afrontar els trams més tècnics de baixada, en cap cas perquè pugui afirmar que els fes més ràpids que amb la Superlight, si no per ser més divertits, per la sensació de càmara lenta sense poder afirmar que sigui més lenta.

La darrera hora de tornada a casa, per pista per un grup de tobogans lents, cada cop amb més pendent, durs, tampoc molt durs, però durs, sempre dret, jo diria que més del 50% de la sortida va ser dret a sobre de la Vicious, fins i tot per sobre del 75%.

Quines primeres impressions podria exposar, la primera que la percepció ha estat bona, és a dir, que en cap he pensat a trucar al distribuidor, i dir-li, "te la torno, no cal que m'abonis res però te la torno", segona, Ritrasse si agafes la 29", pots com molt bé volies fer, inicialment 100% rígida, podreu dir-me que amb la Vicious al ser SS, potser sí perquè mai corres molt, però no és així, a les baixades agafa molta velocitat, i a les zones planeres, amb un 32-16 no em va quedar mai curt, potser sí, uns segons, però això, uns segons, vull dir que si t'agrada el conjunt que et vas mirar, val la pena provar-ho, tercera, el proper pas per la SS és posar un pinyó de 19 dents, amb 16, les pujades i les no tant pujades són massa costerudes, no l'he agafat de 20 dents perquè jo el volia o bé Boone, o bé Chris King, el primer no sé molt bé si ara en lloc de fer pinyons i plats fa anells de compromís de titani, no ho sé, i el segon Chris King el de 20, el tenia exhaurit, així que avui ja l'he demanat a Aspire Velo Tech a Ebay.com, així que al febrer, el pinyo de 19 dents de Chris King d'acer ja serà a casa, quarta, rodar amb SS, amb el 16 dents, no és possible per la meva forma física, ni ho serà avui per avui, que tinc clar que si he sortit amb el 16, i les sensacions són les que són, amb el 19 podrien inclús millorar, cinquena, que gironins la 29" va molt bé, des de l'aspecte de ser una bike que transmet sensacions diferents, però que jo primer miraria d'aconseguir la bike de Demo, perquè jo passades aquestes primeres hores des de la sortida, tinc la convicció que 29" SS, pel fet del control, de la dossificació, del repte de poder, perquè el concepte " sense presses, però sense pauses", és per a mi el concepte, amb 29" semi-rígida o rígida, 3x9, les avantatges pures i dures sobre les bikes de 26" doble suspensió, fins i tot en trams rodadors, el primer dia sí que són clares, per l'efecte estrena, el segon, penses, "si va bé inicalment, la perfeccionaré, la milloraré, però és que la 26" em va perfecte i la inversió a fer per a millorar la 29" és considerable", i aquest pensament si la podeu provar primer abans de fer el pas de comprar-la i ho podeu fer a fondo, seria perfecte, no una hora, ni dues, si no poder fer un parell o tres de sortides, dia sí dia no, per entre sortida i aturada poder deixar que les sensacions prenguin forma, i aclarir així si la inversió de finalment entre 2.000-2.500 euros mínima , compensa o no.

Darrera impressió, no sé exactament avui, la dimensió del pas que he fet, certament que no, sí que el nom de Vicious Cycles, ja indica el tipus de tendència, i que el de The Motivator, indica el tipus de to, i el 29", la freqüència de l'emisora, i el SS en cap cas tinc moltes possibilitats de tocar acompanyat, fora de fer un SOLO, però la sensació en entrar al despatx i veure-la, és indescriptible, no sé encara el perquè al 100%.

Sí, que puc dir-vos, que un cop seleccionada la relació de transmissió, amb el pinyo ChrisKing de 19 dents, seleccionant els frens definitius, els pedals, i finalment cercant els pneumàtics Tubeless de veritat, perquè l'Exiwolf d'uns 800 g. del darrera ja presenta un tall important, la bike estarà acabada, el pes final estarà en els 10 Kg. i que pensar-hi ja em fa volar de pensament amb el meu nou Drac, si serà el rei, l'unic rei, no ho sé avui, però que avui ja descansa al Mirador del Drac, és un fet, el què vol dir una incògnita, el que implicarà haver obert aquesta porta, exactament no ho sé, el que sí que sé,és que res tornarà a ser el mateix. De fet avui, a l'Europa, brindant amb cava per la finalització de la construcció d'una nova passera de Dracs, el meu pensament era un pensament d'un sol segell, el que podria ser el meu segell, "29SS".

divendres, de gener 22, 2010

On-One's Carbon 456 hardtail

Article taken from Bikeradar
On-One Carbon 456 (Steve Worland)There are times in this job when, however many bikes are waiting in the test queue, a fresh one turns up that just has to be ridden. I spent a couple of hours blatting around Bristol’s hidden singletrack on the new Carbon 456 hardtail after On-One designer Stevo sent me his own pre-production rig to try.

So far I’m impressed, and one of our regular testers Gareth has just grabbed it for a gritty session in the woods. Stevo tells us that production models will be subject to a few minor mods, though, and it hasn’t been through the CEN standards testing process yet.

While On-One built their reputation on no-nonsense, low-budget, steel-framed, single-geared bikes, they soon branched out into offering a selection of multi-geared options and a variety of frame materials, including the well liked scandium-alloy-framed Scandal and a very classy titanium version of the 456.

The name refers to the fact that the geometry allows you to run it with 4, 5 or 6in travel forks. From that, you can probably guess that the new carbon composite 456 is no skinny-ribbed racing snake… although On-One tell us they’ll be creating one of those soon. It’s constructed for riders who want to really attack big terrain without carrying any excess metal.


The frame
On-One say their target weight for the Carbon 456 frame is 1.6kg (3.5lb). Production versions will have different seatstays with more tyre clearance, different cable routing and slightly different swapout dropouts (you can change the sliding dropouts to accommodate a single gear or derailleurs), but the basic carbon layup and geometry is sorted.

Stevo explains: “We have a lot of experience with carbon on Planet X bikes and wanted to develop a range in carbon for On-One. We have both 26in and 29in cross-country frames coming for spring 2010, as well as the 456.

"Our DN6 Chromoly steel 456 frames are great, but they have a weight penalty. Other manufacturers use alloy for their long-travel hardtails, but this can produce a harsh ride. On-One choose materials that give a good ride feel.

"Carbon is a good frame material for both designers and suppliers, and we can alter the layup to change the ride feel. We're still in the process of this and the production frame will have a carbon/Kevlar mixture on the down tube and chainstays.

"We wanted to create a carbon version to fit within the range and price of the steel and titanium frames, but I’ve added a few features to the carbon one. There’ll be a whippet cross-country version coming soon too; a completely different design.”

Notable design features on the Carbon 456 include a tapered 1.5in to 1.125in headset that will suit Chris King’s taper standard and a few other brands like FSA. This should help to future-proof the frame. The seatpost is 31.6mm, which suits most adjustable height posts, and the down tube profile is shaped to effectively distribute shock impacts.


The ride
We’re not going to say much about the ride just yet as we need to put a lot more miles into it on different types of terrain with different riders on board. We’ll be reporting in What Mountain Bike after we’ve taken delivery of the first official production bike.
However, first impressions are excellent. The slack geometry, on paper, would appear to suggest the likelihood of a lazy ride feel. But that’s not the case. With the 6in-travel fork set soft and the ride position well centred, you end up riding rough terrain with a fair bit of weight on the fork, letting the back end just skip through.

A lighter 5in-travel through-axle fork would seem to be the obvious choice for those who consider themselves cross-country riders, but the 6in one is more able to forgive line errors. Feel-wise, the carbon structure is more forgiving and nimbler on rough terrain than an aluminium or steel-framed long-forked hardtail. But we’ll reserve further judgment until we can get a hold of a production model and fit it with a bunch of our favourite kit.



RRP for the Carbon 456 is £499, and this particular build weighs in at 24.3lb (11.02kg) without pedals. For more details, see http://www.on-one-shop.co.uk/.

dijous, de gener 21, 2010

Presentació Vicious Cycles The Motivator SS.












La sensació un cop desmuntada tota la Vicious, és la de treballar amb una peça d’orfebreria.

En mirar detall a detall el quadre, mirant de protegir les zones de més risc on els cops podrien fer saltar la pintura, tirants, baines, “top tube”, tub tija, tots i cada un dels tubs de la bike, de pesar cada un dels components, de pesar el quadre, la forquilla, de seleccionar cada component per a mirar de construir la bike més lleugera possible, t'adones que darrera d'aquest concepte d'una Vicious Cycles de roda grossa, amb SS, el pes no és el que ha de primar i on els components són els que són i que després de mirar de rebaixar pes, xoques amb unes limitacions importants.

Si trec els pneumàtics WTB Exiwolf 2.3 convencionals de 790 g. i poso Bontrager Jones XR de 500 g., perdré el coixi que em proporcinarien els primers, sí que he eliminat les càmeres de 170 g. cada una, les rodes Shimano XT de 1.760 g. els hi posat les vàlvoles per Tubeless, i un cop introduit el líquid No Tubes han pujat millor les WTB, que els meus millors Tubeless, deu ser perquè feia molt temps que estan muntades. Això sí, com sempre amb els invents, aquest matí la roda del darrera s’ha desinflat de cop, però de cop.

Si trec el seient Arione CX , de 180 g. amb rails de carboni, i poso el SLR 135 g,. perdré un segon coixi, i clar ja no queda res més, la potència Thomson de 110 mm. 6º+, 4x de 172 g. , l'he tret i ara porta la Syntace 105 mm. 6º- de 112g. i el manillar Race Face Evolve XC de 254 g. d'uns 660-670 mm. l'he substituit pel Easton Monkey Lite de 135 g., però de 610 mm., que implica perdre control baixant i sembla ser que per a rodar amb SS el manillar va bé que sigui com a mínim de 660 mm., aquest canvi, el de la potència i manillar cre que el tiraré enrera, és que tinc debilitat per la 4x.

Els frens Magura Marta de SI, no hi van bé, han de ser Post Mount amb adaptador per SI, si no, no va bé. Un cop muntats el Magura Marta els hi manquen uns tres mm. d'alçada perquè el disc no toqui amb el pont de la pinça, com sona, així que monta i desmonta, que és el que he fet, ara torna a anar amb els XT 2008?.

Quina sensació, la de llevar-me aquest matí i que el segon pensament sigui SS, i a més que també sigui bo, i ho és per la singularitat de la Vicious, no perquè sigui SS, sí perquè és una The Motivator, no perquè sigui lleugera, sí perquè és d’acer, no perquè anirà com la millor de totes, sí perquè la forquilla és de 437 mm., no perquè les bieles siguin “Light”, sí perque el seu acabat és impecable, no perquè els pneumàtics siguin coneguts per a mi, sí perquè WTB equival a ser pioners en 29”, i així seguiria i seguiria. Perquè els dos dies després de l’arribada de la Vicious a casa, han estat dies que han marcat la diferència, el que no sé és si serà inici de nova etapa, penso que sí, a sobre de la Vicious, penses moltes i moltes coses.

Els components detall a detall, potència i manillar Thomson, 4x 110 mm. 6º?, 172 g. i Elite 27,2 mm., seient Fizik Arione CX, (conjunt tija seient 405 g.), manillar Race face Evolve XC doble alçada, “over size” de com a mínim 670 mm., 254 g., frens Shimano XT 2008?, Post Mount amb adaptadors a SI, 927 g., punys de manillar Oury, 107 g., pneumàtics WTB Exiwolf 2.3 790 g.x2, i les càmeres de 190 g. x2, tanques rodes Shimano XT de 115 g., conjunt kit SS pinyo de 16 dents i separadors, 80 g., conjunt pedalier-bieles Race Face Deus XC Singlespeeder Chainset, 872 g., i cadena Shimano HG Narrow, 258 g..

Poso a part els pesos del quadre, rodes i forquilla, perquè és una xifra que cal tenir present:

Quadre Vicious Cycle The Motivator SS, size M, d’acer, amb la brida de seient i les pistes de la Cane Creek 110, 2,390 g.. Sí, sí, com sona, 2,390 Kg..

Forquilla Vicious, d’acer, 437 mm., 970 g..

Rodes Shimano XT 2008?, 1.761 g.. M'he quedat parat, són molt lleugeres, per ser Tubeless de veritat.

El pes total de la bike suma 10,391 Kg. però el pes a la bàscula real del conjunt és de 10,575 Kg.

És una sort pesa menys que la Superlight, ja és això, per això SS, uns 25 g. menys crec recordar, ara que com que hi són a les rodes, es notarà no?, NO!!!.

Demà posaré crònica de l'estrena de la Vicious a la sortida d'avui de quatre hores tocades escalant i baixant pels corriols del Maresme.

Biking in Scotland Next Sat 30th Jan

I will be taking the short ferry trip to Scotland to the world famous 7 Stanes mtb trails. Venue of choice is Kirroughtree. The reason being this is closest to the ferry and with lack of daylight is the best option at this time of year. I dont mind riding at night but others dont like it. I will give you all a full report when I get back.


http://www.7stanes.gov.uk/forestry/achs-5rnf8m

What Kirroughtree has to offer:

Video Here
Trail Map Here

Kirroughtree, home to some of the best technical singletrack in the country is also a favourite family venue with a wide range of trails, seasonal café and a great kids’ play area.
The TrailsThe green-graded Bargaly Wood trail uses a mix of minor public roads, wide tracks and one short section of easy singletrack to take you around the scenic Bargaly Glen.
When you’re ready for the next step up the trail riding ladder, try the 2 km blue-graded Taster Loop. You can also practice your technique in the skills area, which has blue, red and black- graded options.
More challenges await on the Larg Hill blue route, with long sections of narrow, flowing singletrack ending in a superb plunge through magnificent woodland. The optional Doon Hill extension adds 4km and some great views.
After a moderate start, The red-graded Twister trail gets more demanding, with rock step-ups, drops, berms and jumpable sections, all on the tight and twisting trail that’s typical of Kirroughtree.
To top it all, the black-grade Black Craigs route ups the ante, adding 14km of challenging riding on to the red route. For many the highlight is ‘McMoab’ – huge slabs and ridges of exposed granite, linked by boulder causeways. Skill and bags of nerve required…
Trail profilesThe Kirroughtree trail profiles (PDF 489k) show where climbs and descents occur on routes at Kirroughtree.

"McMoab" Its one step closer to riding the real Moab!

dimecres, de gener 20, 2010

Vicious Cycles The Motivator SS.


Las bike ja ha traspassat la porta de casa, ja és a casa, preparo la presentació i la presento al Blog.

Us poso una foto, una de les que tenia jo, sí ja ho sé poques i en poso una. Abans de veure-la en directe, no em podia fer a la idea de com seria.

La Vicious ja està totalment desmuntada, passant la revisó mèdica, he de dir que no és "la maca" de la casa, no és doble suspensió, no és semi-rígida, no és lleugera, però és la bike, després de la Ibis Mojo Carbon Eddy Orange que m'ha deixat més aturat, en proporció per ser d'acer, l'impacte és molt més fort que amb la Ibis, de la que tenia moltes referències, totes bones, d'aquesta la situació és inversa, no hi ha informació, les fotos poques, opinions cap, i per ser 29" i SS, és una autèntica incògnita, però el que sí que us puc dir avui, que aquests 900 Km. per veure en directe si era el meu proper Drac, són els més ben aprofitats des de fa dies.

Preparo la presentació.

Videoarticle Yeti ASR7?

Mireu aquest video.Un article de revista en format video...molt original!

http://vimeo.com/8085360

Gran Video,millor paisatge

Us deixo aquest video amb unes imatges precioses del que podria ser una sortida amb bici per el paradís (la Cerdanya...OF COURSE!!!) en un dia de tardor.(em recorda molt al corriol que vaig fer amb lagranevasió tornant del Puigmal...INCREIBLE)

La bici...preciosa!

http://vimeo.com/7477117

dilluns, de gener 18, 2010

New bike time!

We have a scheme in work called cycle to work. We buy a bike but the company funds it. Then through salary sacrifice we pay it off every month for 1 year. The benifits from this is we pay before we are taxed saving around 40% The downside is we have a limit for £1000. We can pay the rest up front and still avail of the saving on the £1000.

In March I will be doing this. I am looking at an all mountain machine. I am setting myself £3000 limit. If I get the right deal will go a bit more for a better bike. First on the list is the Trek Remedy 8. I could always sell my other bikes and go Carbon 9.8. What is your thoughts on the Remedy 9.8? Is there better bikes for the same or less money? It is a lot of money for a bike so I want to be sure. I love the Treks as I said before so it will take some convincing to take me away from them. Help an Amigo make the big choice.

Time to remember

Hello my friends,

Yesterday the Prime Minister, as I´m sometimes called, had a great afternoon just talking about bikes, 29", Willits, Vicious and others. This great conversation make my mind turn to other times, just some months ago, when we were all waiting for a great "epica", just to ride and talk about bikes.

It´s now a different moment, it´s time to wait for a weekend to be able to Skype with the people on the other side of the Ocean, to spend time talking on my loved Catalan (other than in my family), as the day to day is turning my mind to use (even in my visit to Catalunya) words like so, sorry, excuse me....as a first reaction to something.

This moment, as I said, different, just need from my side a changeon the approach, I know my rides are not in a nice group of 10 mountain bikers, instead, I ride with a bunch of road bikers down here. MTB is turning to some "individual" experience, even I met some good riders, logistics here made MTB simply something more complicated.

Lagranevasio, your bike will be again a great bike, listen your heart, your soul, and no matter what decission you take, it will be a good one, for sure.

I don´t want to finsih without remind all the group that paradise exist, and it´s really close to your home places.

From South Carolina, Xavi Paricio

Primer Ministre.


Tal com sona, és que ahir vaig tenir Consell de Ministre, amb singular, perquè era la conversa amb l'únic Ministre que tenim.

El darrer comentari després de molta estona de parlar, i parlar de les 29", és "espero la teva propera intervenció al Blog, ara tens més coses a exposar".

La seva exposició és clara, és la seva, vull dir el que ja he exposat amb anterioritat, que dins de les 29", el camí 1x1, 2x9, 3x9, cada genet tria el camí, que més el motiva, en aquesta línia d'exposició estem.

En Xavi Paricio, el que m'exposa en primer terme, és que com a bike, ell ja té la Ibis Mojo Carbon, "la bike" que li agrada més i que va molt i molt i molt bé, "es que la Ibis va molt bé", i que si es decideix per a una 29" aquesta tornarà a ser "la bike" de 29" que li agradi més, deixo per a ell que exposi quin és el Drac que té al cap si es decidis a pujar a un Drac de 29".

Però el concepte és que la vol, aquesta 29" seguint el mateix criteri que amb la Ibis, agafarà la que li agradi més, però si és 29" la vol 100% rígida i amb SS, pel fet que com a bike amb totes les prestacions que necessita, ja té la Ibis, i la 29" avui, la veu com a bike pels trails a un ritme molt més tranquil, diferent, i aquesta és la seva exposició, així que si és 29", avui 100% rígida i SS.

El segon debat, ahir amb en Xavi, Vicious o Willits?, després de dues hores de converes, el veredicte d'en Xavi és clar, "agafa la que t'agradi més, la que et motivi més, i si te la pots permetre, no dubtis, ha de ser aquesta", i ell es decanta de forma clara per la Willits Trail King idèntica a la de la foto, mateix color però amb SS.

Jo, m'he quedat gratament sorprès de la coincidència en primer terme de l'Habitant, que aprofito per donar-li la benvinguda al que és a partir d'ara el seu espai, i seguint amb l'exposició, el que deia que en segon terme d'en Xavi Paricio, tots tres som a 29" SS, i 100% rígida.

Ara el que he de decidir, de fet ahir ja estava decidit, però la conversa amb en Xavi pesa molt, és si em decanto per la Willits o la Vicious.

Avui a primera hora la posició és clara, Vicious, el motiu també és clar, un xic menys que ahir.

El concepte de simplicitat amb la Vicious el veig perquè les coses també han de caminar una mica soles, no sempre han de ser costerudes, ja ho són prou quan pedalem, és a dir, un cop surti amb la SS per casa, vull dir que Willits, és Colorado, Willits és una comanda que en primer terme hem d'aconseguir contactar amb ell, avui encara no ha dit res em confirma en Colorado, específicar molt bé el que vull, que ho tinc clar, les mateixes mides de geometria que la Vicious, un cm. més llarga de Top Tube, però que no és important, punteres desmuntables i un disseny determinat de guies tipus les de fre, agafades amb les mini-brides, llegim bé el que dic, quan deia "no brides" volia dir no brides agafant els tubs principals, però en aquest cas no pels frens que també, si no pel canvi del darrera, disseny que evitarà que aquestes siguin visibles i que amb SS, els tubs siguin sense la guia del cable del canvi, aquesta seria la Willits, com la voldria, i de ben segur que amb la versió amb el Top Tube molt sinuós, amb un xic menys de caiguda que el de la foto que us vaig posar, perquè així podria mirar de poder portar un segon bidó de mig litre però, per seguir amb l'impacte visual de la caiguda del Top Tube directe a l'eix del darrera passant proper a la caixa de pedalier sense perdre la condició de rutera aprofitant la configuració clàssica per a poder sortir amb dos bidons, el petit per les sals i el gran per l'aigua.

Dit això si ha de ser 29", SS, 100% rígida, la Vicious, té la geometria a priori perfecte per a mi, com ja vaig esmentar 1 cm. més curta de Top Tube, la resta bé condicionat per les rodes de 29", però fora de les baines del darrera, la caixa de pedalier crec poder afirmar que aquesta és 1,5 cm. més baixa d'inici que la Superlight, però això sense aplicar a la Superlight el SAG, pel que penso que serà la mateixa alçada de la caixa, fet que si amb la Superlight ja em va bé, amb aquesta serà com a mínim una dada que m'animaria a rodar amb més seguretat.

Sí ja ho sé, fa molt mal i ho dic en sentit positiu, veure com a les sortides de Bordils i Girona, a cada sortida els genets porten bikes diferents, i molt, però el seu ritme de creuer és el mateix, moltes vegades inclús més ràpids, no sempre és cert, però també ho és el fet que una bike a la barrera dels 11 Kg. com la Ibis Mojo SL d'en Ratrasse, o la de 10 Kg. de la Santa Cruz Blur XC d'en Tagama22, o els 11 Kg. tocats de la Ibis Mojo SL d'en Ritrasse, vers les més enduro de les bikes que també tenen, sí que roden més ràpides les primeres, però jo el que veig és que seguir-les em costa i molt, tant amb unes com amb les altres, i no et dic El Santo, que amb la seva semi-rígida va més ràpid que jo amb la Superlight, és evident que quan ve amb la Santa Cruz Blur LT, haig de pensar com és baixant, perquè crec que no l'he vist mai.

Però aquesta darrera reflexió, o millor dit realitat, res té a veure amb el que exposo, de 29", SS.

Penso que per a rematar tocarà viatjar fins on és la Vicious i decidir en directe, crec que això és el més encertat.

De fet acabo de parlar amb l'Habitant, i coincidim, avui al matí, que millor agafar la T-5 amb el dipòsit ben ple i fer una viatge lent però senses masses aturades, i demà a la tarda ja un cop de tornada a casa després d'haver tocat la bike, d'haver-hi pujat, de en definitiva certificar que un cop en directe, la sensació sigui, "és la meva bike", estarà clar així si aquesta és l'estació on vull fer parada o no.

De fet l'opinió ahir d'en Xavi, de Trail King SS, la d'en Colorado, Trail King 3x9, i la de l'Habitant, Trail King SS o Vicious SS, però per prudència anar-hi i decidir en directe, fa que sigui el que decidiré aquest matí.

En Xavi ho té clar si ha de ser la Vicious, 900 Km. entre anar i tornar no són res, normal a on és ell, és com anar i tornar a Barcelona, la d'en Colorado, ell no la veu ara una SS, per tant tampoc veu la Vicious, i la de la Betty que des del primer dia té la convicció ferma i clara que cal anar-hi i decidir en directe un concepte de bici tant especial, tot i que ella té clar que si la veiem vindrà cap a casa, jo penso que està més que justificat anar-hi.

Demà podria ser perfecte per anar-hi, ja us exposaré el proper pas detalladament, un cop tingui més informació.

Per cert, avui ja podria ser el meu primer dia de bike, una sortida curta, amb una lleugera pluja que cau des del matí, però una pujada al Montatlt, seria una sortida perfecte. Si els ànims segueixen així, em poso l'equip i a rodar, que crec que no podré restar un dia més mirant la Superlight, i més si demà toca viatjar tot el dia, avui no hauria de perdre l'ocasió de fer la primera sortida des del dia 1 de gener del 2.010. Un inici d'any bo, perquè va ser a sobre de la bike, però un parcial de quilòmetres que he de mirar de millorar perquè està clar que necessita d'un canvi de tendència urgent.

Lagranevasio, des del Mirador del Drac.

diumenge, de gener 17, 2010

29" SS o 29" Trail King 1x10.


És que jo 100 % rígida la veig com a SS, 1x1, i 3x9 hi veig la Tallboy, pel pes i per ser una doble de 2,240 Kg. crec recordar.

Jo la 29" semirígida lleugera de 3x9 avui a la matinada no la veig, sí però, la 100% rígida 29" SS., no dic rodant com una semirígida en cap cas, potser és massa pensar que hi podria rodar, però Colorado, miro fotograma a fotograma, i sí que surto amb la 100% rígida 29" SS i a més, ho faig amb un somriure enorme.

Puntualment, amb molta força, sí que també surto als fotogrames amb la Trail King, però la informació de que no contesta Willits als correus d'en Colorado, ja hi posa una llum que em recorda a la meva etapa Ibis, tot i que puc esperar unes hores més, a veure si respira.

I la Willits la veig siguent 100% rígida tant amb 1x1 com amb 1x10, per un motiu, m'agrada tant com la Ibis, les bikes més maques que s'han construit els darrers anys, no m'oblido de la Tracer.

Per aquest motiu acceptaria una rígida 100% com a bike definitiva sí fos la Trail King, fins i tot amb una White Brother Magic-29 80 mm., també seria per a mi la bike, no per prestació pura, però com amb la Ibis abans de provar-la, és un pas que el veig, fora d'aquesta passo directament a la TallBoy, i ja he exposat on som amb aquesta.

Com que no hi ha Tallboy, i la Trail King esperan, bé ara a la matinada de diumenge, sóc mirant el podi, la Vicious a sobre i la Trail King sembla que vol caure, però no, encara hi ha dos N1, però la Vicious agafa una mica més de tarima, a veure que respira la gent de Willits.

dissabte, de gener 16, 2010

Dingle Single.


La bike de somni, també aquesta, per a mi clar...