Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’agost 14, 2012

Two days, four bikes

Vaig marxar diumenge, i vaig tornar dilluns a primera hora al despatx.

Una anada el vespre, i una tornada a primera hora del matí coincidint amb la sortida del sol.

Després a la tarda un altre cop a dalt de la bike, les primeres sensacions molt bones, després acceptables.

Dies de MTB, a on val a dir que en primer terme penso que si tinc ganes de sortir, val la pena, perquè hi ha també molts dies que no en tinc ganes, en segon terme el pensament és que no he de sortir quan en tinc ganes, millor dit, no sempre que en tinc ganes, per mirar d'evitar d'entrar en fatiga.

Ara, a primera hora d'avui, no he agafat la bike, a la tarda veuré a on sóc.

Mentre ho pensava, en com seria el dia d'avui pel què fa a bike,  he sentit un soroll, he anat a baix i he vist la Yeti ASR del meu germà, acabava d'arribar de pedalar, ell té a partir d'avui una super aventura de bike, i per aquest motiu hem fet tot el manteniment de la bike, manteniment que ha sigut breu perquè és una bike que sempre la tenim a punt, mentre feia això, hem sentit l'arribada de la segona Yeti ASR, aquest cop era en Josep que venia de Granollers.

Ara i des de les nou tocades tot camina com sempre, despatx, i segurament que a la tarda tocarà bike, bike, i més bike.

Demà festa, no serà diferent, en cap cas, oi que no?, bike, bike, i més bike.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada