Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’agost 08, 2012

Hores de Montalt.

Diferents, sí, perquè avui després de la primera mitja hora escalant molt prudentment, no sé perquè he fet quelcom que fa anys, deu anys,  que no faig. Tres repeticions de Fartlek.


Fa anys que estic allunyat d'aquests, no per res, sí perquè sí.

Avui escalant lentament cap el Montalt a mig camí el moment, l'instant m'ha portat a començar el primer, escoltava les músiques del Montalt, un dia de moltes reflexions, després d'un de poques però importants decisions, escoltant les músiques, pensant, totes les vaig aportar a The Great Escape MTB, les podria posar un altre cop, aquest cop una llista amb tots els links i prou, després d'aquests pensament he fet el primer, i així fins a tres, d'una sortida un xic per sota de les dues hores, mentre en Josep escalava Parpers jo ho feia corriolejant entre fartleks pel Montalt.


MTB, MTB, MTB.

Vaig a cercar pneumàtics Tubeless de 725 g. ni per sota ni per sobre, i rodes, la del darrera específica per a single speed, el conjunt de 1.375 g. tot de 29er.

El tema pedals no ho sé, encara, també vaig a per un conjunt o XT o SLX, de bieles, el plat ja el tinc, HBC.

Quan tingui tot això, aniré a per un pinyó de 20 dents HBC, tot i que ara que hi penso crec que tinc un 19 King. No abans en cap cas.

Una breu i diferent experiència de MTB la d' aquesta tarda, que ha confirmat de forma radical la jornada i la proposta de bike dels propers mesos, millor rodar, millor bike, i directes a Canberra.

Una cosa és clara, el terreny sec de sauló darrera de casa està en el seu millor moment, impracticable, si hi rodo ara, cosa que estic fent, és que tenim futur, i tant que sí, així que tot ha agafat el bon to.


Bon to que puntualment queda aparcat per l'etern conflicte del Montalt, el vergonyós conflicte.


Després rodant i recuperant pel segon fartlek.

Recordo una conversa del 2006 a on un sensacional baixador, quan li vaig demanar opinió de quin pneumàtic posar a aquest temps on som ara em va dir, ara a la nostra zona cap pneumàtic va bé, va bé esperar a que entri la tardor, haurem d'esperar tots a que la tardor s'acosti. 

Bé, doncs això, què estic fent, rodar pel Montalt, a on vull anar, o cap a on, millor bike, millor ritme a dalt de la bike, com, tipus de sortida, components a millorar, i a on, mundial d'Austràlia 2013, mtb, mtb, mtb.

Un pas important, millorar baixant deixa de ser una prioritat, no cal, no necessitem baixar més, sí més segurs per on baixem ara, res més, baixem poc és veritat, però suficient, volem ser competitius al mundial de 24 hores SOLO d'Austràlia, a la categoria de single speed, res més, i un segon pas, millor ritme, això sí, millor ritme rodant. Això ara, a les properes setmanes. Amb l'arribada de la tardor ja veuré, però la millora del ritme és fins el darrer moment el primer objectiu.

Dies de MTB amb majúscules a casa.

Itàlia a principis de setembre, com a representants de la SSEC 2013, Roc d'Azur a principis d'octubre, els propers senders a resseguir, mtb, mtb, mtb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada