Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’agost 16, 2012

Després del mig dia.

Un sol radia moltes coses, calor sí, també, però també iniciatives, sensacions pròpies de l'estiu.

Avui estem planxats, sol, sol, i més sol, d'ahir a sobre dels nostres caps, fa que avui restem a casa, refent-nos.

El despatx fa, nosaltres també.

Agost un mes curiós, sempre.

Mes de disbarats, o això crec, de moltes situacions insòlites, diferents.

Ahir a Santa Susanna una aturada que t'atura el pensament, mare meva, mare meva, mare meva.

Pedalar, pedalar, i pedalar.

Avui, si més no fins ara, descansar, descansar, i descansar, més pels efectes del sol, que no per les hores a dalt de la bike. Que van ser, però en cap cas motiu de severa fatiga a l'inrevés.

Aquest matí a les nou tocades arribava la Yeti ASR del 2003, amb un Josep guanyador, després d'haver conquerit ahir Santa Fe del Montseny.

MTB, MTB, MTB.

Sí ja ho sé, quantes propostes al Blog després d'una sortida de bike, i el pensament pot ser, no entenc que pensa, pedalar és pedalar, res més, mentre jo pugui seguir a la meva ja m'està bé tot pensament.

Fa una estona que la Yeti ja fa camí direcció a Granollers, mtb, mtb, mtb. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada