Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de febrer 10, 2012

Jeff Jones Diamond Frame.

No pel pes, i aquesta sí que la puc disposar demà, i tant que sí.


http://www.dirtragmag.com/webrag/goin-big-riding-jones-fat-wheel

Aquest quadre té el què ha de tenir per ser la bike que jo vull, i tant, una marca de sentit, una marca que cerca l'eficiència per a una manera de veure el MTB, que té una component curiosa, no és el pes, no és ja el HM, sí el concepte, mtb, mtb, mtb.

http://www.jonesbikes.com/production_framesets.html

El quadre se'n va als 3 Kg./ 5,67 lbs.

Val sí,  no és de titani, però és el quadre que m'agrada, vull dir m'agrada la Diamond no que sigui necessàriament de titani, que també.

Maneres de veure les coses, maneres de fer-les.

Jo vull el meu Drac, no el millor Drac, i tant que no, si vols la millor bike, que no el millor Drac, has de ser pràctic, jo no sóc pràctic, ser pràctic no em porta res més que presses, sóc perseverant pel que fa referència a voler gaudir del vols de Drac.

Una aterrada forçada la de la darrera sortida amb la meva Vicious que m'ha portat a on sóc, ganes de fer propostes de bike a aquest espai, i moltes més, però moltes més fora d'ell.

"Si vols pols ves a l'era", és a on sóc, mtb, mtb, mtb. 

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada