Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 15, 2012

35€ vs 200€???

Fred siberià, fred polar o com molt bé diu en Narcís de BO: "fred de collons".
El fred no entén de noms i cal abrigar-se bé.
Durant molts anys una jaqueta groga Pearl Izumi comprada a Paragon Sports (N.Y) va ser l´encarregada de lluitar contra el fred. Una jaqueta molt lleugera amb butxaques laterals segellades i obertures a l'aixella, ideals per regular la temperatura de interior. Que feia calor? només calia obrir les cremalleres situades a les aixelles per ventilar, sense necessitat d'obrir la cremallera davantera. A més, incorporava una caputxa. Al principi em feia nossa, no li trobava cap utilitat però un dia de fred intens em vaig adonar que no hi ha res millor que portar el cap tapat.
 Durant aquells anys, era la única jaqueta que tenia, per tant, donava igual el fred que fes...Pearl Izumi...i punto!


Després va venir la "meravellosa" jaqueta Briko. La jaqueta més lleugera,maca i cara que he tingut mai. Elegant...molt elegant. Només tenia un problema...no transpirava gens, per tant, la suor es convertia en una placa de gel. Tan maca com inútil.

 Més tard vindria la meravellosa Etxeondo "topedegama"

És una de les millor jaquetes que es pot comprar (val 200€ aprox). És com una armilla antibales. Ahir, després de molt de temps sense utilitzar-la i ajudat per una temperatura "agradable" de 8º a Barcelona vaig decidir sortir amb ella. Conclusió: fred!!! Escalfa molt però no transpira gens i vaig tornar a casa gelat com feia temps que no recordava tot i que la temperatura d'ahir era alta comparada amb la temperatura de les darreres setmanes (2-4º). La persona que la ha dissenyat pedala? Penso que no. Butxaques davant??? Perquè les volem? Qui les vol? Per no parlar de la butxaca del darrera...està tan alta que resulta impossible accedir a la butxaca central...fatal. Per mi, Etxeondo està morta i enterrada.


Fa un parell d'anys visitant una botiga del barri vaig veure una jaqueta dins d'una capsa de cartró, plena de coses que ningú vol. Al preguntar el venedor em va dir: "si la talla t'encaixa agafa-la, és la millor jaqueta que he tingut mai. L´utilitzo després d'esquiar". Total: 35€...ningú la volia!!!
Jo l'anomeno "el sarró". És com pedalar amb el nòrdic. Còmode, calenta, tacte agradable,en fi...la millor compra de la meva vida...per 35€!!!

2 comentaris:

  1. Donam la ETXEONDO...ja li trobarem utilitat :)

    ResponElimina
  2. Jo vaig poder fer el test d'aquesta Etxeondo, i em vaig literalment fregir.

    Però no feia el fred d'aquests dies, és veritat.

    De fet no recordo als darrers anys uns dies de fred com aquests.

    Xavi, la jaqueta parlo avui amb en Colorado i ja te la ving a portar jo personalment, perquè no es perdi, i de pas ja truquem en Jeff Jones, no per res, no per res, però demanem dues JJ i tu i jo ja tenim clar que hem de mirar de repetir la imatge de la JJ i el biker saltant, nosaltres a Paris Mountain però.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina