Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de gener 28, 2012

Tarda Colorado, tarda Moots, tarda BO.

Un Moots MootoX RSL, és això una raresa.


Ara a dies de la primera arribada a BO de la primera RSL, torna per segona vegada aquest quadre que jo cada cop que el veig, és la segona vegada,  penso que ja em seduirà.


Té bons arguments.


I millors acabats.


Sóc de tubs no deformats, o ja no?


(Arxiu)
Curiós aquest detall.


Verd-Blau, per què no?


Conjunts que per a mi són per anar agafats de la mà del negre, però són gustos, i per tant.


Aquestes,  potència i direcció, i la tija a on és la tija?


Un RSL de carretera, oi, per què no? si jo anés associat a més dels 1,80 m. avui per a mi podria ser un gran dia.



http://moots.com/our-bike/road/vamoots-rsl/overview/

Està farcideta, farcideta, i tant que sí, sembla de 26".


També tinc pendent "King for Two Days" a BO que tot seguit l'aniré preparant per posar-la al Blog.

(Arxiu)
Temps era temps. Així és com m'agrada a mi.


(Arxiu)
Aquesta és la tendència de Moots a tota la seva gama 2012.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada