Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de gener 13, 2012

Mas Clarà.

Lloc de pas obligat, i tant que sí.


Amb en Narcís de BO, perquè cap dels Single Speeds va fer acte de presència, cap.


Així que els dos, ahir quilòmetre darrere quilòmetre ens varem anar enfilant, baixant, enfilant, baixant, corriol darrera corriol fins arribar al Mas Clarà, famós  aquest Mas per la presència d'en Quico Sabaté a finals del 59, principis del 1960.


Sobre l'escena que va succeir al Mas Clarà, podeu cercar-ho a internet, hi ha molta informació.


Una sortida de 9/10, dic 9 perquè amb en Narcís podríem haver agafat la Niner amb les rodes Hope-Flow específiques per a Single Speed, i hauríem estat dues Single Speed.


Tot i que amb en Narcís, rodi amb "geared" o no, la diferència és zero, perquè quan jo hi vaig,  ell rares vegades roda amb "geared", vull dir que va amb "geared" però no utilitza el canvi.


Molts corriols de pujada, tècnics,  molts de baixada perfectes per a sentir-te un bon biker.


Fem pa?

Sender darrera sender, ple de converses de bike, de properes cites, com la de Bisbal Extrem, i a on anirem sempre cercant el millor tram. I tant que sí.

Una baixada entre torres que es fa ràpida, per la pendent,  i a on podem veure que les rígides són d'una modalitat que res té a veure fora de que també són bikes, amb les bikes de darrera generació de HT o doble suspensió, i a on les ajudes tecnològiques són les mínimes i a on tu ets qui roda, únicament tu, sense cap mena d'ajuda externa, una modalitat diferent certament, mtb, mtb, mtb.

Cada disciplina té el seu atractiu, i aquest, aquest atractiu és diferent segons els ulls de qui miri, com sona, així de planer, així de senzill.

Dies de MTB, diferent certament, però de MTB.


Una tram després de Mas Clarà, a on els pensaments són, "amb dies com aquest, qui vol que sigui demà?". Bé, jo sí, jo vull que sigui demà, és a dir, avui, per poder repetir sortida amb la meva Vicious, encara a la VW.


De ben segur que el meu Drac, sap dels meus pensaments de sortir, si no avui, sí demà, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.

Equipat de tardor, però aquest cop amb tèrmica llarga, i les Bont no Bont.

Aigua, un glop, menjar cap.

Eines, les de sempre, sense esprai d'escuma.

Incidències cap.

Coincidències amb d'altres bikers, cap.


L'àvia al cel sigui,  sempre em deia, "mai vulguis una guerra, mai".

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada