Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de desembre 11, 2014

Pronòstics

Per a Vols de somni, quin Drac que tinc, OMG. Quin pronòstic per ser dins de ple de desembre, OMG, OMG. Quina setmana que tindré de MTB, OMG, OMG, OMG.


De ser, de ser, mtb, mtb, mtb, que bé, que bé, que bé, a 48 hores del reinici dels Vols, oh yeaaaaah!

Que content que estic d'haver aturat quatre dies els Vols, costarà aturar demà el Vol de matinada, al migdia, però de fer-ho o no, no pasarà res que no sigui sensacional, i diferent, diferent, diferent. Ho dic pel fet de que fa dos dies em va costar molt arrancar els Vols, ara dins del tercer dia d'aturada les sensacions són bones, bones, bones. Vull dir crec que mai havia aconseguit fer una pausa tan prudent com aquesta, a on en fer-ho les sensacions quasi superen les què tinc a dalt del meu Drac. 

Hi ha sensacions bones, i sensacions molt bones, i totes són les d'avui de MTB millors que, aleshores mires el pronòstic del temps ara a la baixada que em portarà a les 8 del vespre, i penses, que bé que m'ho paSSaré, clar que yes!

Des del Mirador del Drac, amb aquest a punt després de la revisió del darrer cap de setmana, emocionat pel fet de ser a aquest Far, el de SV, proper de tot arreu, lluny de tot arreu, entre parets verticals, protegides pels Destructors, entre baixades dignes, vestides de Falgueres Màgiques, entre les corones de granit, les corones, per favor, per favor, per favor, Fades, cavallers de la llum, no sé com podré aturar al Destructor Independent, puc aturar-me? aleshores tampoc podré aturar el Destructor Independent, i les corones giraran, i la Nau Insígnia iniciarà el tram, i per tant quedarem entre el Mirador i els Fars, millor, millor, molt millor. Dins del tram, dins del Vol, entre els Fars, entre la Nau, quines images, quins instants, oi que sí?

MTB, MTB, MTB. 

Quina propera setmana que m'espera de bike, de ser, certament, caminant tot dins de la normalitat serà una gran setmana, i de no poder ser, qui em treu les sensacions d'ara pensant que serà?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada