Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de desembre 04, 2014

Mig dia d'avui

Descans, que bé, avui després d'esmorzar abans d'incorporar-me al dia a dia m'he adormit crec que no pas més de vint minuts, i quan m'he despertat, assentat com si llegís el diari m'he pensat que estava reposant el dinar, com sona i els primers minuts he actuat com si fóssim quarts de quatre de la tarda. 

El motiu, una nit a on tot i dormint, no he descansat prou bé. Però la sorpresa tenia per nom el dinar, OMG. 


Després una cosa porta l'altra, vull dir què m'he auto convidat a un dinar de somni amb una companyia de somni, i el Vol encertadament queda d'entrada per la matinada de demà. 


Quin dinar, omg, omg, omg

MTB, MTB, MTB.

Escric i em ve al cap la propera incorporació dels equipaments per aquest hivern, incorporació per mirar de posar remei al tema plou vaig equipat per pluja i arribo a casa xop com un ànec, i els ànims ja d'entrada positius en pensar en com en serà de profitosa aquesta nova arribada 100% específica per pluja, aquests ànims salten a nivells inimaginables, oh yeaaaaaah!


I fins i tot penso, demà pronòstic a partir de la meva hora, les cinc de la matinada, sensa la  pluja de tota aquesta tarda, i per tant la nova  incorporació d'equipament no va lligada a les presses. 


Caldrà ara esperar a la matinada de demà per veure si torna a ser aquesta la imatge, sí, i perquè sigui així primer veure què faig quan siguin les cinc de la matinada, dels quatre punts quants en posaré en posaré en marxa, mtb, mtb, mtb. Si són els quatre hi haurà aventura entre Fades, i si no, no passa res, aturada i a esperar millor ocasió, encara que de fer-se realitat el pronòstic aquesta és per ella mateixa una molt bona oportunitat, clar que yes!

Que content que estava aquesta matinada a minuts d'iniciar el Vol, que bé, que bé, que bé. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada