Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’agost 27, 2010

Can Riera de Ciuret.


Una pujada exigent, quinze quilòmetres fins a Can Riera de Ciuret, seguint direcció a La Costa del Montseny per després baixar directe a Sant Celoni.

Una escalada constant, amb la pulsació per sota de 160, sempre entre 145 i 155.

Inici de la sortida a tres quarts de vuit de la tarda, arribada a tres quarts de deu, ja de negre nit.

Karma i Powerled a partir de mitja pujada i la resta de ruta.

Eines, càmera i manxa, aigua menys d'un bidó de 750 ml, menjar, cap.

La bike perfecte, la vibració esmentada únicament. Abans de sortir setanta-cinc manxades pel pneumàtic davanter.

Per sota de 40 Km., per sota dels 1.000 m. +.

Les sensacions bones, no les millors, no, això no, però tampoc dolentes ni molt menys.

Pensant a les pujades, veient com em costa fer-les, no veig molt bé com afrontar les del Roc, seguir sortint dia sí, dia també, em dirà a on sóc, crec.

Amb el Karma i el Powerled a màxima potència la negra nit dóna pas a la claror més intensa, que bé sortir equipat amb aquests dos llums.

La reixa protectora del casc ha funcionat molt bé, evitant l'entrada dels divertits i encuriosits insectes.

No sé d'on surten i a on van tants cotxes, però fora del tram Can Riera de Ciuret-La Costa del Montseny, la resta ha estat un constant anar i venir d'autos i més autos.

Una sortida més que suma.

dijous, d’agost 26, 2010

Montnegre.


Pujada interessant, pausada, per sota de les 163 pulsacions, a ritme tranquil. Inici ruta a quarts de vuit de la tarda.

Ni un sol ciclista ni pujant ni baixant.

La pista de pujada se m'ha fet curta i no ho és, o sí i fa uns anys era per a mi una sortida de les exigents i ara no tant.

He escalat sempre a diferència de fa dos dies, per l'interior de tots els revolts.

No he pensat gaires coses diferents, sí de concretes, pendent de les pulsacions, pel fet que a les dues darreres sortides el nivell d'exigència pel que fa referència a les pulsacions ha estat elevat. Avui no era dia per seguir en aquesta tendència, en cap cas.

Les sensacions després de la caiguda d'ahir, les podria definir com a curioses, espatlla dreta endolorida, clatell i braç dret amb dolor, lleuger això sí, i moltes ganes de sortir a pedalar, moltes.

A les baixades el colze encetat em fa força dolor, però el gaudir de la mateixa baixada és superior a les molesties, fins al punt d'oblidar-me de tot, fins i tot del fre del darrera amb aquesta vibració tan molesta.

Quin entorn el Montnegre, quina falta que em fa sortir pel Baix Montseny.

A dalt de la bike he barrinat alguns aspecte en concret, sobre els motius de les darreres dues caigudes, i he arribat a la conclusió que una pressió baixa del pneumàtic ha estat el que ha motivat les dues caigudes.

Molta estona dret a dalt de la bike, m'ha fet pensar que he de cercar ja el plat de 29 dents o 30, cercar un King de 21D no té cap sentit, no el tindré mai.

No sé si posar el 180 mm. davanter, jo diria que sí, però també em fa pensar que amb un disc de 180 mm. el pneumàtic encara patirà més flexió.

Eines, càmera i manxa, res més, menjar cap, aigua, un bidó de 750 ml.

Distància, per sota dels 25 Km., desnivell per sota dels 700 m. +.

Incidències amb la SS, la vibració del fre del darrera, res més. Abans de sortir setanta cinc manxades amb la Crank Brothers.

Baixant amb llums, Cateye intermitent del darrera i Powerled davanter.

Deixar la bike i una bona dutxa, rentar bé la ferida del colze, cura i a esperar a demà, a repetir sortida no recorregut.

Sortida corriolera.

He de seguir fent corriols de darrera de casa, com també les pujades a Santa Fe i pel Montnegre, aquestes darreres amb escapades al Turó i a Olzinelles respectivament.

Aquest MIX és infal.lible per a poder fer un bon Roc 2010.

El tema caigudes no ho sé, no ho sé.

A aquesta sortida corriolera de fa uns dies, on les sensacions van ser de les millors, però de les millors fa que la mira no perdi l'objectiu de vista. També és cert que fa dos dilluns el terreny estava millor que els dos darrers dies, també ho és que a Olzinelles el terreny està humit, molt humit.

Quan rodàvem entre corriols propers a casa, no varem deixar de comentar que amb aquest terreny les sensacions de control a les zones més tècniques properes a les baixades entre torres, són perfectes, fet que fa que estiguem una mica més optimistes de cara a la propera cita a França.

Les bikes per a posar a punt, petits detalls però, en cap cas temes significatius, la transmissió de la Betty, la roda posterior meva, i poca cosa més, no tenim líquid No Tubes, la resta tot a punt.

MTB, MTB, MTB.

Podria estudiar agenciar-me d'una Spider o una Tallboy pel Roc, però penso que ara no toca, penso. Si la bike de l'importador de Turner, la Sultan fos talla M, he de dir que després d'en Colorado, ja seria a casa fa unes setmanes.

http://www.youtube.com/watch?v=5qBb2JRuop4

El color de la Sultan, el del vídeo, la conducció és el que no veig massa clar, disposar de la bike sí, aquest nivell de conducció, bé tindrem que perseverar.

http://www.pinkbike.com/video/127665/


El que deia, MTB, MTB, MTB.

Carbon Drive Belt system o transmissió convencional?.


http://seaotter.mtbr.com/files/2010/06/Norco_Judan_4.jpg

La millor bike avui de 29"?.


Segons tots el medis de premsa escrits, segons la majoria de les opinions que he llegit dels bikers, la bike de 29" doble suspensió que millor pedala és la PIVOT 429, la bike per excelència d'en Colorado.

Esmentades la Tallboy, la Sultan i la Spider, la 429 és inevitable que sigui present a aquest espai.

http://seaotter.mtbr.com/2010/06/15/photographer%E2%80%99s-focus-29ers/pivot_1/

HD.



http://seaotter.mtbr.com/files/2010/04/so311.JPG


El quadre, les rodes i el jersei Ibis cap a casa.

Xavi fa dies que no el porto, avui o demà podria ser un bon dia per fer-ho.

Nomad.


http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=630461

Són converses dels darrers anys amb en Colorado.

Aquesta bike, la Turner, la Moots Mooto X, i d'altres que no tinc al cap ara, però sí d'aquí a una estona, són bikes que podrien ser la meva bike.

Sempre però quan hi penso, la Superlight està en el primer lloc de la llista.

Com a president d'aquesta taula plena de les millors bikes però, la Vicious The Motivator SS.

Yeti ARC 29".


http://www.yeticycles.com/#/bikes/BigTop/1/

dimecres, d’agost 25, 2010

Pujada intensa, baixada emocionant.


Un Montnegre, sempre és emocionant i exigent, seguir direcció Vallgorguina, duríssim, cercar els corriols de baixada a Olzinelles i els estrets senders que segueixen el riu una tasca de somni.

Soc d'aquest país jo, del Baix Montseny, vull dir, i ser-hi aquests dies cada dia està siguen per a mi tot un revulsiu, ara que tanta falta ens fa.

El Montnegre, la pujada des de Sant Celoni, requereix de ganes de pujar per una pista seca, amb el sol al darrera, amb molta pols, amb el revols amb molta pendent tancats, amb el terreny malmès a l'interior d'aquests.

Ni un sol ciclista entre quarts de cinc i les sis molt tocades, sí però arribant a Sant Celoni a dos quarts de set.

El tram d'Olzinelles de fades, quins corriols, tipus Paris-Mountain, perfectament definit, un tram exigent de baixada, no per ella mateixa si no perquè de cop s'inverteix la pendent i un gir d'esquerres indica la pujada plena d'arrels que únicament pots afrontar amb velocitat.

Un cop a Sant Celoni, les sensacions són bones, amb tristor, és cert, però amb el gust de poder ser a sobre de la bike, un plaer en aquests moments que fa que les hores passin.

Eines, càmera i manxa, aigua un bidó de 750 ml., menjar cap.

Equipat d'estiu.

Quilòmetres per sota dels quaranta, desnivell +. per sota dels 1.000 m.

La pulsació màxima per sota dels 170, la mitja de Km. per sobre dels 15 Km/h.

Un dia més de MTB, que suma.

Avui he sortit vuit minuts direcció al Montnegre, la caiguda ha estat monumental, el veí d'un quart en sentir el soroll ha pujat les persianes i ha cercat quins autos han xocat, cap, era jo amb la SS. El pneumàtic davanter ha flexat de tal manera que la caiguda ha estat idèntica que amb la Superlight, en recta, concentrat, flexió del pneumàtic davanter, vol amb la bike paral.lels al terra, aterratge calat, arrossegada calat a sobre del paviment, i un colze, ja malmès de la darrera caiguda, encetat, i com d'encetat.

He tornat a casa i demà hi tornaré, de ben segur. Moltes ganes de sortir, moltes.

MTB, MTB, MTB.

En quedar a terra tombat i calat un somriure als meus llavis, no sé perquè però la sensació del vol calat, la caiguda en si, el fet de veure-ho en càmera lenta, m'ha arrencat aquest petit somriure. La ferida no, aquesta és esgarrifosa, pel fet de ser al mateix, però al mateix lloc de la darrera.

El que deia, MTB, MTB, MTB.

dimarts, d’agost 24, 2010

My First BMX


Not a MTB but this was the start of my love for the two wheels. I learned to ride on this bike with stabalizers. Then later I rode it without the stabalizers. The Memories!!!

Santa Fe.

Ahir, a les sis de la tarda, escalada fins a Santa Fe. Des de quarts de quatre fins a aquesta hora mirant d'enlairar un xic el vol.

Una pujada llarga, pel fet que fa unes jornades que vaig a dormir de matinada i això fa que el dia sigui diferent.

Una pujada que per la seva intensitat m'ha obligat a estar totalment per la labor de fer el que estava fent, una pujada Santa Fe.

Al primer tram coincideixo amb un home del Montseny que baixa de Santa Fe, el que si no surt amb la bike té la mateixa sensació que un gos de caça si no surt el cap de setmana.

Un Santa Fe, és essència de Dracs, pel significat que té per a un home del Montseny ser al seu espai en aquests dies tan importants.

Un Santa Fe, com el darrer, fa que tot tingui una mica més de sentit del que ja té per si mateix, però que ara, per les circumstàncies, segurament, em costa més de veure que això és així.

Molts cotxes pujant i baixant. La pujada ha estat ràpida, tampoc molt, però sí ràpida. Pujant i baixant per carretera, en cap cas ni un metre per pistes o senders, no disposava de més temps, exactament dues hores i les he exprimit al màxim.

Les vistes des del quilòmetre catorze precioses, serà que a partir d'aquest punt és on m'he centrat amb el que estava fent, i que abans han estat un desgavell de sensacions diverses, i molt diferents totes elles entre si.

Ara mentre escric, un entorn és el que tinc al cap, les diferents sortides properes al Cap de Creus, concretament la del Camí Romà, concretament la de la baixada com un llamp a Cadaqués amb tot el grup de genets, dies de pur MTB, on els guies van estar protagonistes per poder experimentar les millors sensacions, sensacions aquestes, que són les que ara em venen al cap.


Les vistes des de la cara obaga del cantó de Gualba de Dalt, amb les vistes de la pujada pels tubs, em fa sentir una mica més bé encara, l'arribada a la cruïlla per a pujar al Turó de l'Home ja em diu que sóc al darrer tram previ a coronar Santa Fe.


Baixant dubto de si baixar fins a Moscaroles per muntanya, fins i tot m'aturo a l'entrada del camí, però decideixo seguir per carretera fins a casa.

Arribada esgotant la darrera gota d'aigua, dos bidons n'he consumit, un de mig litre i un de tres quarts. Aliments sòlids cap.

Eines, càmera i manxa, sense mòbil, mort per manca de bateria.

Equipat d'estiu, per la calor imperant fins al quilòmetre disset.

Quilòmetres, per sota de 45, i per sota dels 1.000 m. +.

La bike bé, de fet per carretera l'exigència és mínima, torna però el joc de la roda del darrera que fa que el fre vibri de manera molt però que molt molesta, tant que podria provocar-me una caiguda, he de tornar a revisar la boixa del darrera, i si no portar-la al taller perquè hi posi remei definitivament, així no puc fer un Roc 2010.

Una pujada que suma, que per a mi és important.

MTB, MTB, MTB.

Sense paraules...per sempre !!!!

divendres, d’agost 20, 2010

XTR Cables and Hoses

Out with the old and in with the new.
The old gear housing for the front gears took a beating. (Below)
4 Days in Scotland and a lot of Irish mud got into the back gear housing. On the 12 Hour Race they stopped working due to the dirt. The rear cable started to break due to the friction caused by the tension. The cables that make up the main cable was snapping one at a time.
XTR cables in black Silicon Pre-lubricated outer cable
Flourine-coated, reduced-friction stainless inner cable provides precise shifting performance.

Changing the cables was very straight forward. Setting up the derailers took a little more time.

Dirt isnt getting into the cable housing, I hope!
Black coated cables look good.



First impression the cables make shifting very smooth and effortless. I can feel the difference already and havent had a proper ride.

I love MTB maintainance and upgrades!!!

MTB MTB MTB!!!

dimecres, d’agost 18, 2010

Answer.

XAMG no sé pas com evitaràs l'entrada a l'espai extrem del 29", 100% rígid i SS. I més tu que tens moltes i variades bikes, vull dir que per a tu fer venir la SS és menys dràstic que per a mi, que la vull com a única bike, per a tu entenc que seria una bike complementaria a la llarga llista de joies que ja tens. També és veritat que quan tens tantes bikes, sumar-ne una més també costa molt.


Jo ara rodo amb un 32-19, crec que per a mi un 32-21 podria ser una bona alternativa.

A on jo rodo proper a casa, hi ha dos punts o aspectes perillosos durant la sortida del cap de setmana, i un tercer menys perillós.

El menys perillós, és a primera hora, els motoritzats van a esmorzar, eufòrics, fa una setmana que esperen aquest moment i van com folls descarregant a cop de gas la tensió del drama de la setmana que ells mateixos han triat o no, com a forma de vida i que nosaltres hem de suportar coincidint a la muntanya, com dic a primera hora, té però un atenuant aquest punt, els que a mi em preocupan que són una minora, encara no van beguts.

Els dos punts perillosos, el primer és sortint d'esmorzar, on beguts en menor o major grau o sense beure, el món és seu i com entre setmana amb el cotxe on infringeixen totes les normes de circulació, el cap de setmana després d'ingerir una dosi controlada? d'alcohol o no, agafen els vehicles, i el corriol, pista o sender és únicament per a ells, i nosaltres els hi fem nosa, com la fem a 80-90 Km/h a la carretera entre setmana.

El segon punt crític a que jo feia referència, però en aquest cas de manera circumstancial, vull dir que tot i que els bikers, pocs he de pensar pel fet de que després han de pedalar, però que també, aquests si no són del teu grup, no són un problema, però a l'hora de dinar beguts o no, un grup important han de tornar volant cap a casa, però volant. Feia referènci a a això.

És que un ciclista és exactament la mateixa persona disfraçat per a l'ocasió, que es salta els límits de velocitat amb el cotxe, o que beu o pren qualsevol cosa prohibida abans de decidir de posar-nos a tots en perill a la carretera, amb el lema adolescent del "jo/yo controlo", i així anem.

Jo he coincidit amb ciclistes beguts, i ho he passat malament, pel fet de no adonar-me que anaven beguts, i he estat també en d'altres ocasions a taula esmorzant i dinant mentre no paraven de consumir alcohol en dosis massives.

Un fins i tot al ben mig de la muntanya amb el meu germà em va argumentar que no ho digués a la seva dona però que tenia un problema molt greu de cor i que per això queia davant meu a les trialeres "de pujada"de feia uns minuts, després de la pujada del mut.

Dies després, amb tota naturalitat em va aclarir que aquell dia anava begut i que de problemes del cor, res de res.

La sort és que enfilat a dalt de la bike el fet de que un tingui molta pressa per arribar a casa no el converteix amb una bomba rodant, nosaltres però pel fet de que sempre mirem d'evitar de coincidir amb els horaris d'aquests grups motoritzats, tampoc, normalment coincidim amb els no motoritzats.

Aquest aspectes que esmento són més o menys freqüents segons el lloc a on visquis. Al Corredor el cap de setmana durant el matí a aquestes zones horaries és cada "x" minuts. Ara cada "x" minuts +1, perquè la crisi no permet a molts omplir el dipòsit de la joia, perquè no oblidem que són joies de la tecnologia aquests vehicles, el que manca és el seny d'una minoria dins d'una majoria assenyada que les condueix, però que fan tant mal que hi queda reflexat el conjunt d'aquest colectiu que res hi té a veure.

Erradicar aquest comportament és una tasca titànica però necessaria.

Per posar-te un exemple, a la Vallromanes-Blanes, a l'hora d'esmorzar, un element totalment ebri, amb un auto, anava circulant a tota velocitat entre Can Bordoi i el Santuari, ara puja, ara baixa. Minuts després pretenia seure a esmorzar amb nosaltres!!!, un noi del grup el va convidar a que s'allunyés de nosaltres i li va recriminar educadament el que estava fent uns minuts abans, fet que va comportar uns moments de certa tensió, l'home tenia uns cinquanta anys, minuts després va pujar a l'auto i va marxar molt enfadat, cridant com un boig i seguidament a tota velocitat va marxar direcció a Can Bordoi, quina por. Per sort nosaltres reprendiem la ruta direcció a Vallgorguina, és a dir a l'inrevés don anava aquest element tan desagradable.

Són detalls aquests, amb els que jo hi vaig parar atenció gràcies a un consumidor compulsiu/puntual? d'alcohol, que em va exposar a grans trets el que jo ara detalladament exposo aquí.

Sí, sí, un element d'aquests és qui em va obrir els ulls per primera vegada sobre el com i el perquè d'un matí del cap de setmana al Parc Natural.

Però lluny de ser un greu problema que ho és socialment, únicament cal pensar amb els de Colorado a USA, amb els ossos rondant pels senders o amb aquells felins que de tant en tant es cruspeixen un biker o dos, per veure que a aquí ens podem considerar afortunats.

Canviant de tema, la SS a mi a on em deixa tocat és a aquestes pujades de tanta pendent que esmentes, però no a les s curtes si no a les llargues, on res hi pots fer per no deixar-hi l'ànima.


Les pujades curtes també fan molt mal si la sortida ja porta moltes hores, si no normalment per a mi, són assumibles. He de dir però que poder fer-les patint un xic menys, també estaria molt bé. Però és a les escalades infinites de molta pendent on he de mirar de posar-hi remei avui.


MTB, MTB, MTB.

dimarts, d’agost 17, 2010

dilluns, d’agost 16, 2010

Spirit of Catalunya in Ireland

When a mountain biker is out of the saddle...... Photoshop.

A new technique I have found that you will be seing a lot more of I am sure.

Hammerschmidt.

El que exposava ahir, avui cercant he vist aquesta creació.



http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=327678&page=22


I per aquest camí podria ser viable o similar?.


Aquesta setmana a pel 29D.

diumenge, d’agost 15, 2010

Vol baix, risc de xoc.

Avui sortida corriolera.

Trams perfectes per valorar a on som, i per mirar com millorar de cara al proper Roc.

Avui, amb la Vicious si demà fos el dia, no hi podria participar. Així que la feina està per fer, no tota, sí molta.

Estic pensant que com que no hi ha pinyó de 21D de Chris King, podria posar el plat de 26D però millor cercar un 29D i mirar com hi vaig. Menys no podrà ser, si això no funciona, bé ja tinc al cap què cal fer, com, no, què, sí. Us poso una imatge del què cal fer.


Si hi sumem una Fox 2011 Terralogic, crec que anirem per, si no el millor, sí un bon sender.

He gaudit de valent avui, em feia falta sortir d'aquesta manera. No hem parat, sempre cercant el proper tram, mirant de fer les zones tècniques a dalt de la bike, mirant similituds Roc.

Les bikes de 10/10. He centrat la pinça del davant de la Vicious, que dret a dalt de la bike fa que la forquilla flexi i el disc xiulava un xic, ara ja no.

Eines les de sempre, no portàvem càmera de 26".

Equipats de rigorós estiu.

Aigua un bidó sencer de 750 ml., el que portava.

Unes dues hores, per sota dels trenta quilòmetres, un desnivell positiu per sota dels 1000 m..

Avui hem vist una mica de tot, però per l'hora, mig dia ben passat, tothom tornava amb molta pressa, però molta.

La temperatura, de tardor, el cel tapat. El terreny perfecte, millor ja veig difícil que pugui ser, és a dir, temperatura i terreny perfectes i ens ha costat baixar trams fàcils fa mesos enrera, cal perseverar.

Ellsworth/Turner.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php/product/52108/cat/3

He de pensar que són marques, bikes que tenen el seu atractiu perquè nosaltres no hi podem accedir.

Prop d'aquí n'hi ha una, jo no l'he vist, en Colorado sí.

L'única que he vist jo és al Roc, d'exposició.

Aquesta marca és avui per avui com Intense, encara de les que fabriquen a casa. Les rodes Ellsworth però, no, aquestes són fetes a Àsia.

La de la foto no sé massa bé, perquè porta rodes Ibis(?).

La resta està més que bé, l'aspecte és el d'una bike nova, molt nova.

El color té el seu sentit, és per una bona causa.

El funcionament, no puc afirmar res, orientar sí, és dels millors sistemes de suspensió del 2005-2006, respecte al DWLink ja no ho sé, i concretament vers la Pivot tampoc, dic la Pivot perquè és la PIVOT MACH4 la referència quan es parla de rati eficiència/absorció.

La Ellsworth amb el seu ICT, quan va sortir era el millor, de fet Turner tenia el mateix sistema, van anar a judici i va guanyar Ellsworth. Ara anys després cap dels dos té "el sistema".

Turner va amb el DWLink, que va bé, molt bé a les Ibis, a les Turner no ho sé, i Ellsworth no sap què fer per aconseguir posar les bikes a casa dels clients, pel fet que l'ICTja no és el el sistema de referència, penso que haurine d'haver fet el mateix que Intense i Santa Cruz, i evolucionar junts l'ICT.

Dues marques amb uns acabats impecables, les darreres creacions de Turner penso que fins i tot superiors als de les darreres creacions de Ellsworth.

Una Turner un somni, basculant compacte, amb baina per sobre de la cadena, triangle davanter amb un sloping increïble, una geometria atacadora, tècnica, menys que la Superlight, però propera, trets que la fan una bike ideal per a especialistes.

Una Sultan avui seria, de les Turner, per a mi una molt bona opció.


http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=642337

Fa uns dies l'importador de Turner venia la seva Sultan, similar a la de la foto, talla L a un preu bo, molt bo, és la que es va presentar a les revistes, color Kawasaki, diu en Colorado. La talla va ser el fre a que vingués a Barcelona. Els components crec recordar que són els que han de ser per fer conjunt amb la Sultan.

El color per a mi seria el blau, similar al de la Ibis Mojo Carbon del 2007. Però el conjunt de la Sultan de l'importador és, i això fa que si fos talla M, la meva Sultan seria color Kawasaki, també és cert que si fos talla M, seria la bike d'en Colorado perquè ja seria a casa seva fa setmanes.

MTB, MTB, MTB.

dissabte, d’agost 14, 2010

Fox Talas Fit Terralogic 29".

Eix de 15 mm. 120-95 mm. per 29".

http://www.foxracingshox.com/bike/11/forks/32_TALAS_29



http://www.singletrackworld.com/2010/04/2011-fox-racing-shox/

Per a una bike XC-Marathon penso que és una bona opció.

La Turner Sultan ha de ser la bike amb la que va pensar el creador d'aquesta forquilla.


http://www.turnerbikes.com/010/010sultan.html

Som a espai de MTB, és temps de MTB, una Talas de 120-95 mm. Terralogic és una eina per fer molta feina.

Dic Turner Sultan i no Santa Cruz Tallboy pel fet que la Talas no serà lleugera, la Sultan tampoc, la Tallboy sí, una Terralogic sense Talas per aquesta última i una posta a punt de Push Industries pel RP23 i penso que la Tallboy pot ser una conqueridora de carenes.

http://www.pushindustries.com/2009/index.php?menu_id=30&type=products&title=FOX%20RP23&product_id=30

http://www.santacruzbicycles.com/tallboy_carbon/
http://www.mtbr.com/cat/bikes/29er/santa-cruz/tallboy/PRD_446169_1548crx.aspx


http://www.bikerumor.com/2009/10/24/interbike-2009-santa-cruz-tallboy-29er-pics-weight-and-ride-review/

http://www.foxracingshox.com/bike/11/forks/32_F29



http://www.singletrackworld.com/2010/07/fresh-goods-58/

divendres, d’agost 13, 2010

Bones bikes, en aquest cas, preus elevats.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=52391&cat=38

Bikes molt exclusives, la Eriksen, la IF, la Moots.

Preus importants, un xic més, "un xic" important sí, però millor nova, no?.

Cal pensar que amb les 29" i SS, la Fox si no és Terralogic a les pujades ben dret, no sé pas com les pots encarar.

Fet que fa que si bé el preu amb la forquilla sigui més atractiu, si la forquilla no és la que ha de ser, aleshores si ja era una xifra important, amb una forquilla que no toca el preu encara es fa més costerut.

Però totes elles tenen un punt de intriga, de ser portadores de properes/possibles aventures.

Són, no seran, si més no a casa, no.

Rock Shox Reba XX 29".


Com a forquilla penso que té una bona relació funcionament/pes/preu.

No té plataforma però sí bloqueig.

Tot i que mentre escric penso tota l'estona amb la Fox Terralogic.

http://cgi.ebay.com/Rock-Shox-Reba-XX-29er-DualAir-White-Xloc-/360282776318?pt=Cycling_Parts_Accessories

dijous, d’agost 12, 2010

Crested Butte.

Jo no hi podré ser, no tinc una Durance, podria haver tingut una ML-7 però no em vaig decidir.



http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=641904