Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de maig 10, 2024

3/4 )

A on les sensacions tornen a ser interessants coincidint amb el culot C7 curt paravent, i la resta 100% d'estiu, fins i tot els mitjons curts-baixos Pearl Izumi, no els Gore més alts. Ahir anàvem de groc, jo amb el meu Gore preferit i la Reina estrenava mallot de Gore d'aquest color en versió groc intens a on la diferència d'aspecte vers el meu Alp-X indicava el què jo no veig, no vull veure que el meu vell Gore ha de donar pas el nou mallot que us vaig presentar fa uns dies. Jo ahir vaig sortir amb guants Gore també, és a dir mitjons i guants no van ser els de cada dia, però també de 10/10.


Mallot preferit )

Sense incidències, amb coincidències, ara dubto si d'ahir o de fa dos sortides, amb gravels, les d'ahir també tot gravels, i gravels i més gravels, coincidim amb tants bikers d'aquesta disciplina que ja les he integrat a l'entorn natural del tercer Mirador, no del primer. Perquè us en feu una idea ahir aquestes les podia comptar per dotzenes, segurament fins a sumar més d'un centenar, no sé si dos, un segur. Segons el moment de la jornada els grups arriben a ser d'una vintena, com sona. Els caps de setmana ja no cent, si no que passaríem directament a sumar per sobre dels tres-cents mínim, un no parar entre ara sí ara també. Sense menjar, amb aigua sense beure, amb les pressions dels Ikon correctes, sense haver-les de corregir, crec que era fa dos dies que de rodar amb un cert flow vaig passar a notar cada petit relleu del terreny, a on els sentia com si fos un petit impacte constant, que ho és, però la diferència és que els altres dies no noto res de res. Amb els llums apagats del darrera, amb tots els llums excepte els del casc, que hauríem, hauríem. I a on dubto de si serà, vull dir si inciarem un breu programa especial de Vols, dubto perquè és la primera setmana on tornem a ser a dins dels Vols en la seqüència dels 6/7-7/7, amb una pensada sempre de fons, pensada aquesta que no garanteix res, però sí que d'entrada ajuda com està siguent ara a ser a dalt dels Dracs, no suma que jo ahir vaig descansar quatre hores, cert, cert.

Avui dins d'una jornada molt especial del segon Mirador, a on aquest espai destinat 100% a les Màquines de Prosperitat fa festa, doncs són les fires i festes de l'Ascenció, que bé, que bé, que bé. 

https://ascensio.cat/festes/

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada