Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’octubre 20, 2015

Montalt

Com sona, avui anava a fer un Drac, ja porto uns dies rodant en mode SOLO, sí i el fet és que la versió més planera és anar fent Dracs, ara sí, ara també.

Però quan m'estava calçant les Dragon el meu germà m'ha proposat de compartir aventura de MTB, i dit i fet, tot i que abans de la proposta no sé perquè jo havia pensat que si anava amb ell avui tindríem una sortida diferent.

He rescatat la Yeti ASR-SL del Mirador, de la part fosca, aquest Drac descansa a la part de la no llum, OMG, negra com el carbó a on hauria de descansar si no?


Uns minuts després ja rodàvem aparentment directes a fer el clàssic Drac, però a l'alçada de Santa Mònica, ha caigut per part meva la primera proposta de canvi de ruta que ens ha dirigit directes cap al cim del Montalt, bé o això indicava la direcció, semblava, semblava, sí, però a diferència del Drac, passar propera al Montalt sí que ha sigut, tot i que aquest no seria ni de bon tros un lloc a on aterrar ja, i així ha sigut durant les següents dues hores, corriols, i corriols, i més corriols, fins a ser ara ja sí vorejar el cim, no sense desfer part del camí un cop ja hi érem per descobrir un nou tram que ens evitarà uns pujadors inicials que hem de fer a peu quan volem anar del Montalt fins a dalt de tot dels Tintorers per corriols.

Equipat de primavera, dins de la tardor, idèntic que diumenge.

Sense incidències, sense coincidències, amb manxa nova, la Specialized, amb eines, amb càmera, beure, un quart del bidó de més de 500 ml. menjar, portava un plàtan però no me l'he menjat, no tenia gana, sense saber com estava el mar, amb llums Cateye-Powerled sense funcionar, a 21ºC a les tres tocades de la tarda a la riera de Llavaneres.

Que bé que va la meva bike de 26", quin gaudir entre corriols, una expressió defineix la sensació de més de dues hores entre senders de pujada i de baixada, oh yeaaaaaah!

Que divertida és aquesta bike, no entenc que he fet tants anys amb la 29", que certament va molt bé, que segur que és millor bike, però jo avui he gaudit moltíssim a dalt de la bike, omg, omg, omg. 

Comentàvem mentre rodàvem que segur que si un dia sortís amb la 26 i un segon dia ho fes amb la 29 tindria una opinió més objectiva, segur que sí, però a on sóc ara és dins del tram de decidir quina serà la meva nova bike, i aquesta decisió implica d'invertir un suma considerable de recursos, vull dir que no estem per masses tests pagats per a mi, de fet no estic per cap test, no serà fàcil, perquè per moment jo sóc 29", però per realitats, per les circumstàncies el meu dia a dia des d'uns dies abans de Finale al maig rodo amb l'Inbred de 26", fer el pas a 29" crec que dependrà de ser o no prou conseqüent amb les meves percepcions, vull dir aquestes em diuen sense dubtes 26", el moment però m'indica 29" o 27,5", aquestes darreres és que d'entrada sense dir que no, sí que no em diuen avui res, això no indica que la meva propera bike no sigui una 27,5", però és a on sóc avui. Home una Rogue Single Speed específica, seria germana d'una UNO, aleshores les 27,5" serien les meves noves Reines.

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada