Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’octubre 07, 2015

Velles millores

Com us exposava millorant les velles posicions, fa uns dies els manegots Pearl izumi, ahir la bossa porta eines, la manxa nova que està per arribar que em té tan motivat, no m'extranya han sigut molts anys amb les Crank Brothers, quin calvari, anys aguantant, OMG. El tema de la clau multifunció, que m'ha costat decidir aquests dos detalls, manxa, i clau multifunció, anys amb el neguit, funcionarà o no, la Crank Brothers, i la clau multifunció venen les dues d'un recorregut des del 2006 més o menys, més o menys, no vindrà d'un any de calvari. Ara passaran a l'arxiu de les millors aventures, mig món han visitat, els hi faltaven com a mítics el Moab als USA, no passa res, no va ser cosa nostra que no es fessin més :-) hem renunciat a Califòrnia ja sortint d'Escòcia, per tant tot i els dubtes crec que va ser una decisió de criteri, personal, certament, certament.

En aquest tram també hi ha la renovació del calçat, les noves Fury, encara descansen sense haver fet ni un metre, ara per ara esperarem a una o dues novetats del 2016, com sona, i que de ben segur passaran a ser un dels tres conjunts amb els què combinem sempre cada genet, passaran a l'arxiu com les Sidi Scarpe, i les SRS de fa unes intervencions, les M230 de Shimano, i en el meu cas he de substituir les Privateer, que ara seran les mateixes, i les del darrera seu seran les R més pesades i més caminadores entenc a falta de rebre més informació, pel fet que jo únicament fins ara combinava dos conjunts, és a dir per a mi en vindrà un de nou que serà el tot terreny més pesat de les meves sabates de MTB, més un segon parell que crec que seran un altre cop les Giro Privateer que ja tinc en la versió 2016, o 2015 no seria tampic un problema. 

Però fins aquí una breu exposició de part de la renovació dels equipaments de bike per a nosaltres dos, i dels Dracs serien complements, no pas purament components de la mateixa bike.


Ho dic perquè el fet és que m'he decidit per fer venir dos Powerleds EVO amb les bateries XL.


I també un Karma EVO PRO, en aquest cas amb la bateria petita.


Motivada aquesta decisió per la necessitat de reposar la bateria petita que va defallir aquesta primavera del meu conjunt, aconseguir dues bateries Sigma XL, una per la Reina i una per mi, i fer venir també els llums de manillar Powerled EVO per rodar en cursa amb dos Powerleds al manillar en lloc d'un, i que el Karma nou prengui la posició del vell, passaran al magatzem els fatigats Karma que ara utilitzem pel casc i que ja porten sis temporades sense descansar.

Tot i que a aquesta darrera imatge la bateria del Karma és una XL la que vindrà serà una bateria de les petites.

MTB, MTB, MTB.

He tirat pel mig perquè no tenia possibilitat d'aconseguir les bateries XL, ni a preus més elevats, els llocs on sempre les he demanat  en aquest cas les bateries petites ara no tenen estoc de les XL, i a on estic pendent que els hi arribin les bateries XL fa setmanes que no respiren, per tant avui he vist una proposta molt bona de preu, estoc disponible, ho he confirmat així via correu, i he decidit fer venir aquests tres conjunts complerts de llums. Si la botiga a on tinc pendent que m'avisin de la seva arribada, no hi tinc feta comanda, m'avisa de la seva arribada, també els hi demanaré dues bateries més XL, i tant. 

Ara he de fer venir dues extensions en forma de "Y" perquè vull fer funcionar amb una bateria Sigma XL dos llums Powerled, o en el seu defecte un Powerled i un Karma, ja us exposaré el motiu i també les conclusions que m'han portat a seguir aquest camí un cop estiguem rodant amb aquests grups de llums.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada