Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’agost 01, 2012

El dia d'ahir, de bikes.


La veig i penso, que guapa que és la meva Yeti.

Aquesta foto està feta després de sortir-hi a pedalar en Josep al mig dia, mtb, mtb, mtb.

Ara és la seva bike Montalt, mtb, mtb, mtb.


Aquestes són d'ahir el vespre, rodant pel circuit Montalt.

Un dia baixaré per les torres del fons.


La vergonya del Montalt, reinici tancament del pas peatonal.


Els corriols del circuit no han estat utilitzats, o hi rodo jo, o hi rodo jo, curiós.


Al final penso, que m'agrada tenir un circuit, si puc compartir-lo millor que millor, i si no senyal que ha de ser així, oi que sí?


Al final de tant corriolejar i corriolejar vaig acabar entre les fades de la nit, que bé, que bé, que bé.

MTB, MTB, MTB.

Molts pensaments.

Camberra, pneumàtics nous.
Camberra, 50% més de ritme, 10% de millora baixant, res més.
Circuit Montalt, estructura de titani especial per recollir la brossa que hi ha després de no anar-hi les darreres setmanes.
Posar en marxa un nou projecte de bikes, millor dit de manera de gaudir, és a dir de rodar, rodar i rodar a dalt de les nostres bikes.
Posar en marxa el tema equipament, provocat per l'arribada del seient Brooks.

I uns quants més que aniré exposant al Blog.

De mentre però preparant la jornada de demà a BO, mtb, mtb, mtb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada