Divendres a la tarda visita a BO.
Sí, sí unes hores després, millor dit un dia després. Pel fet de que les rodes de la Longboard, les famoses rodes ja estan a punt, de fet dijous aprofitant la meva pujada a BO, vaig recollir-les.
Dues joies, que presentarem un cop tingui el Belt Drive, amb la presentació detallada de la Spot Brand.
Ahir però teníem planificada aprofitant que els divendres a la tarda el despatx no treballa, una sortida breu de dues hores per fer el primer test de les noves rodes. Aprofitant això també hi ha un canvi de model de pneumàtic davanter, passant d'un Crossmark 2.1 UST a un Ardent 2.25 UST. Com "ja que hi som" posar el pneumàtic del darrera també nou, de Crossmark a Crossmark, és a dir el mateix que portava.
La intenció era bona, sí, però ja no recordava que al seu dia en Colorado amb les mateixes rodes i mateixos pneumàtics va estar hores per poder muntar-los. La dificultat radica en que el centre de la "llanta" té més alçada del que hauria de tenir, i el pneumàtic no entra amb facilitat, de tal manera que després d'intentar-ho les tres primeres hores la decisió va ser clara, "ens cal anar a veure en Narcís de BO".
I directes a BO.
Un cop a BO, i posat remei al tema, en Narcís va detectar que el muntatge dels pneumàtics va requerir de fer tanta força lateral que calia tornar a tensar els "radis" de les dues rodes, i així ho va fer.
A les deu de la nit tornàvem a ser a casa, amb les rodes muntades.
Aprofitant la visita a BO vaig programar de demanar dos conjunts complerts de "radis" de titani que tarden tres setmanes a arribar, un joc per les rodes "geared" de l'Oriol, i un per a la Longboard, i direu però si acabes de finalitzar el muntatge de les rodes de la Spot Brand, sí, i no.
Les rodes de la Longboard seran les meves, què vull dir, els "aros" que porten aquestes rodes són els Crest, haurien de ser les Race Gold, però encara no estan disponibles a aquí, sí a França, bé la decisió al seu dia va ser, "muntem ara un joc amb Crest que serà després per a mi, un cop ja disposem de les Race Gold", que serà motiu d'un segon muntatge més lleuger.
La Betty no requereix d'unes rodes amb uns "aros" per a un límit de pes crec recordar que per les Crest és de 86 Kg. Les Race Gold crec recordar que són per a un límit de pes de 76 Kg. estem per sota dels 50 Kg. així que cap problema, de fet jo també podria rodar amb unes Gold, però si han de ser per algú són per a la Longboard no per a mi.
El pes de les rodes actuals és de 1.480 g. amb el kit Tubeless muntat, amb els gruixos per centrar el pinyó, el pes amb les Race Gold serà de 1.400 g. que serà ja el punt i final del tema de les rodes.
MTB, MTB, MTB.
Festival a BO.
Coming Soon.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada