Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de febrer 05, 2012

Vicious Cycles The Motivator Single Speed.


He localitzat a un biker que té aquesta bike, és una bike també Interbike, així ja som dos, dues Vicious The Motivator Single Speed. Diferents, sí, però coincidents, un dia sortirem, un dia.


De fet a la SSWC 2011 vaig coincidir amb una segona Vicious.


El color és avui protagonista, demà si la JJ s'imposa ja no, però avui el dia té per nota "el color".


Una imatge la de les dues Vicious, fins avui única, encara recordo com de contents estàvem el noi francès i jo de coincidir dues Vicious, i també el meu desconcert quan em va esmentar amb rotunditat que les nostres bikes seriem irrepetibles perquè Vicious estava tancada definitivament, em vaig quedar aturat.


Que diferent que tinc la bike respecte la de la imatge de la SSWC, seient, manillar, punys, potència, pneumàtics, bieles, i plat, han donat pas amb cada un d'aquests components a unes petites però funcionals millores. 

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada