Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 07, 2014

Deixar fer, i seguir fent

De poder, de poder, és de les bones propostes, no diria diferent, perquè això ja fa anys que té aquest to.


Avui una cursa lenta, però cursa, el fet de sortir no a les sis campanades, si no a les set, implica de fer un horari més ajustat, certament, certament. 


Una temperatura ajustada també, entre els 7°C i els 9°C, que per a mi ja és una entorn de fred exigent, per una tema d'humitats però, la sensació molt bona, no tenia res a veure el fred d'avui amb el de Blanes de fa dos dies, res, i a Blanes estàvem a 14°C, glaçats, avui sempre per sobre dels 6°C segur, i sempre per sota dels 10°C, i ni un sol instant de sensacions de fred intens, en cap cas. Jo avui portava com a tèrmica un mallot Pearl Izumi Elite molt tècnic, és un mallot per dies d'extrema calor, molt prim, més que una tèrmica d'estiu, és un mallot que no és gens càlid, molt fresc, i en tinc dos, un de negre, i un de blanc, idèntics, mateixa talla, mateix model, el blanc el segon que vaig comprar un cop el primer em va anar bé, així com el negre en talla S em va perfecte, el blanc em va tan ajustat com el de Freedom, just per respirar, OMG.


Jo tenia clar que avui la temperatura no era, vull dir alta, la primera imatge que he caçat des de casa negra nit, en sortir a fora a fer-la la sensació no era càlida, la Betty m'ha confirmat 8°C a les set en punt, per això el mallot Pearl Izumi, quelcom més presencial que la tèrmica minimalista que porto sense mànigues.

Avui sempre amb els llums Cateye i Powerled en marxa, aigua, no portava ni el bidó, menjar, cap, a la matinada, ara a l'hivern no presta ni a beure, ni a menjar, que cal sí, cal sempre portar el bidó amb aigua, beure cada 20', i menjar un xic per sota de l'hora passats els primers tres quarts, eines, avui sí, totes, manxa, també, coincidències i incidències, cap. 


 Avui una recerca infructuosa pel fet que no he vist el Destructor d'ahir, curiós, curiós.

No esperava veure cavallers de la llum, la llum però ha sigut el rei avui, així que des de les vuit tocades sempre junts, fins les vuit però entre Fades de la foscor. 


Ara a esperar a demà, crec, i veure quines són les sensacions avui a la nit, i demà ben entrada la nit, perquè de ser les d'ara, tornaré  a fer Vol cercant el Destructor de Murs aliat del meu Drac.

Ahir mentre escalava pel Tintorer curt, vaig tenir una bona sensació, una bona pensada també, baixant pel llarg un bany intens de bones sensacions, i bones pensades, mtb, mtb, mtb.


Una pujada des del Colón divertida, freda a la riera, com la baixada de la riera de Llavaneres propers a les hípiques les dues, però que al seu pas per Milans ara veient les Falgueres sé que no hi he passat en blanc, si no que elles fan que tot quedi en suspensió, clar que yes.


Una entrada que presta a fer-ne una foto, una sortida que proposa de fer-ne una altra tot seguit.


Han arribat els primers components per la Vicious, malament, vull dir no vaig fer la comanda bé, no passa res, més dies al calaix de maduració dels bons projectes. Un bon cafè ara, i tant que sí, i tant que sí, fem un cafè?

A trenc d'alba sí

Que sortiré, però de ser, no tornaré a casa abans que sigui, vull dir, avui, de ser, veure sortir el sol. Són quarts de set. I el primer cafè ja ha passat a ser, el segon és ara el protagonista. 


MTB, MTB, MTB.


Arrancant les primeres pistonades, dies de MTB. 


Els ulls del meu Drac carregats des d'ahir a la nit, i avui equipat d'hivern, no rigorós, sí d'hivern.

Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed. 

Bany càlid a 11°C

El què ha sigut aquest vespre. No sé massa bé què impulsa a fer ara sí ara també Vol darrera Vol, perquè jo  avui no he anat en bike, jo avui he volat amb el meu Drac, i no perquè fos una sortida ràpida, que no ho sé, perquè omg com he gaudit a dalt de la bike, omg, omg, omg.


Hi ha dies per a tot, avui a la nit era dia de passar-ho molt bé entre Fades de la foscor, avui ni un cavaller, sí un Destructor de Murs, un de sol, sempre entre els blocs de granit, però amics meus aquest era diferent, molt, perquè cada bloc porta agafat de la mà un Destructor, i aquest Destructor anava de bloc a bloc per on jo em dirigia, sempre vigilant, sempre atent, tant que ara ja sé perquè fa mesos que la nit és sempre amiga, per la seva presència sense ser, noto que hi és, i aquest fa que el meu Drac comparteixi més i millor cada tram de la sortida, com avui, com avui, com demà abans del trenc d'alba?

OMG, quina aventura de MTB avui, per favor, per favor, per favor, amb dies com avui els dies a dalt del meu Drac agafen aquella categoria que en diem memorable, ni gran, ni extraordinària, que també, però el mot és, memorable


Què fa que una jornada que ha començat a quarts de sis de la matinada, que ha descansat fins a quarts de vuit, que ha vist un esmicolar d'una joia de cristall entre les meves mans, que minuts després sortia el sol, una jornada de posta a punt dels dos Dracs, de l'evolució hora darrera hora del refredat d'un dels dos genets, de veure com un dels Dracs, decidia quebrar una urpa i marcar que no volaria avui, i un cop decidit en Bob descansar avui, minuts després a les set ben tocades del vespre de sobte tot s'ha posat en marxa, mtb, mtb, mtb, i una energia poortadora de bones sensacions ha banyat cada minut a les prèvies del Vol. 

He vist un Destructor, no l'he vist, hi ha un Destructor que va de bloc a bloc de granit seguint cada moviment de les ales del meu Drac, he sentit com esgarrapava per sobre meu les carenes de sobre nostre d'un pas obert per on creua el corriol entre el granit seccionat, escalant pel Tintorer curt, quin instant, quin instant.

Una jornada a on el bany a 11°C ha sigut càlid, molt, equipat de tardor, avui de tardor, no d'hivern. Per favor, per favor, hivern, a 11ºC i equipat com si estéssim entrant a la primavera, o jo estic fent un canvi, que pot ser, o quelcom que jo no veig i sí gaudeixo està fent quelcom diferent, o sóc jo que ho faig diferent, segur, segur, segur. 

Un Destructor de Murs que va per lliure, amb un sol objectiu, seguir cada Vol del meu Drac, un Destructor diferent, que no ha de ser a un sol bloc de granit, i que té com a missatge ser entre un genet i el seu Drac fent un tram diferent. Un Destructor que no descansa a les piles de granit del Montalt, un Destructor que no es regeix pel fer dels Destructors del Montalt, i que no vigila, o això sembla les corones de blocs de granit, ni Fades, ni cavallers, únicament segueix al meu Drac?

Des del Mirador del Drac, Single Speed, Single Speed, Single Speed. 

Sense el bidó d'aigua, sense menjar, avui no calia, menjar segur que no, i el Cava del dinar era combustble pel vespre, eines, cap, manxa sí, sempre a 11°C pel pas a la riera de Llavaneres, tant a les vuit, a minuts, com a les nou tocades del vespre. El Passeig dels Anglesos, la riera de Caldetes, avui dia de Reis, especial, hi he respirat tendresa, calidesa, el fred no hi era avui, sí segur que per sota dels 10°C, però sense sensació de fred, una sortida càlida a 10-11°C' equipat de primavera-tardor. Llums, Cateye-Powerled sempre en marxa. Cap coincidència, ni incidència. Poquíssima gent al carrer, per una visió dels llums d'àquestes Festes, totes en marxa al meu pas molt gartificant, més encara, més encara. 

Ara a esperar a demà, a molt abans del trenc d'alba, perquè no vull canviar la meva rutina, sí el descans setmanal que no serà de poder ser, demà. 

Els dos cafès, de ser, obrirant la jornada, vull anar de pet a coincidir amb aquesta raresa de Destructor de Murs. Mentre hi vaig, hores després la roda del dia es posarà en marxa, certament, però això serà després, de  ser, de la meva aventura ben entrada la foscor. De poder ser, vull entrar per la porta de casa havent fet el Vol abans de l'entrada dels cavallers de la llum, molt abans, clar que yes.

Com funciona la Vicious, a les prèvies a l'arribada dels nous components, que bé que va aquesta bike, que bé que va la Vicious. 

dilluns, de gener 06, 2014

El tamanyo importa? Me refiero a las bielas ehh!

...y yo digo que sí.

Bueno, ya son 5 carreras seguidas de más de 2 horas en las que tengo el mismo problema de calambres en el cuádriceps, a partir de 90-120 minutos de carrera.. Me está pasando en la Lynskey titanio de 29" con bielas 175mm (36/22 y 11/36) pero nada de nada en la  Boardman carbono de 26" con  bielas 170mm (42/28 y 11/36) y las carreras que he hecho este verano con la Boardman han sido muy duras, en los Alpes, sofocado de calor, etc...

En fin, he estado mirando un poco la geometría de la bici con la excelente ayuda on line de Marc'al (este teclado inglés...me falta parte del alfabeto jeej) y leyendo un poco aquí y allá buceando en internet.
Hay varias causas, pero estoy 100%100 seguro que no es por mala  hidratación. Yo creo que es overuse de los músculos del cuádriceps debido a que el torque en falso llano y subida es mucho mayor en el punto en el que la rodilla está más flexionada por el hecho de usar bielas más largas. Ya en la última carrera intentaba ir con desarrollo más suave, pero esa no es la solución creo. Calambres que puedo contener a medias si en las subidas  subo de pie (menos eficiente) y echando todo el peso del cuerpo adelante para ayudar a las rodillas.

En fin, he dado con un artículo (en inglés) en el que viene a decir que con unas bielas más grandes es fácil que haya más torque, pero no se producen más watios porque una pedalada son 360 grados, no simplemente dos puntos donde echar todo el peso. Según el artículo, con unas bielas más grandes se aprovecha menos el resto de la pedalada.

Scientific support for the case for shorter crank arms

"So, while one can argue that one can get more pushing leverage with longer cranks we can see that it is likely that you lose more at the top that you gain in pushing advantage. There may be more leverage pushing but what happens around the rest of the stroke is just as important. Here is some actual data from someone who tested this for himself. This coach for many elites put himself on an Excalibur ergometer, which measures pedal forces around the entire circle, and compared what happened between 170mm and 150 mm crank length, close to what Martin did. Here are his results (the 150 crank length results are on the left, the 170 crank length results on the right)."





"Note, the total average power for this 90 second test was slightly greater (313 vs 308) on the 150mm cranks despite the fact that the average maximum power was greater (633, 646 vs 610, 620) on the 170 mm cranks. This is hard to explain until one looks at what happens on the upstroke where the negative forces are much less (-73, -145 vs -96, -166) on the 150 mm cranks. It is the ability to gather this kind of data that makes having a 2nd generation power meter worth the cost to the serious athlete. If you would like one of these for your own training you need to read more about the iCranks and all the wonderful things it will be able to do when it becomes available."

No es el primer artículo que he leído sobre esto y me parece interesante. Algo comenta también sobre la mejora aerodinámica, la posición del cuerpo y que la rodilla sufre menos. Yo ya estoy esperando unas bielas de 170mm pero hasta quizá Febrero no las tendré.


Un bon canvi de plans

Cercant les reines de la foscor. 


I esperant no emportar-me un bon bany de fred. 

MTB, MTB, MTB. 

Corregint detalls

Dels Powerled.


Versió evolucionada del de sota. 

Els suports del llum al manillar, ara hi portava un invent, ja venen cap a casa, Sigma els ha modificat de tal manera que partint des de zero ha eliminat la possibilitat de repetir l'error de l'anterior disseny.


Aquest és el defectuós. Fallen del passador, el plàstic que l'envolta s'esmicola, i et queda en el millor dels casos el llum penjant pel cable de la bateria. 

Tot i així segueixen oferint la possibilitat de repetir amb aquest model vell defectuós, curiós, per no dir escandalós

Un punt menys a corregir a casa, els que portem ara van molt bé, l'invent que vaig fer però és laboriós de muntar, molt, ara un cop tinguem aquesta versió renovada de suport portarem sempre la base a on va el Powerled.

Aquesta és la XL, aquesta no, pesa tant que pateixes molt quan la portes agafada a potència o manillar. Per a casc si va amb el Karma sí, pel fet que portes la bateria a darrera les bosses del mallot, amb el nou Powerled pel casc però, ens hauran de posar un collaret ortopèdic per les cervicals, què els hi passa als de Sigma? 

Aquest és l'antic Powerled amb el Kit de piles, el que tenim nosaltres, pesa tant amb el Kit de piles que ni al manillar aconsegueixes que no es mogui el suport. Cada certs minuts has de corregir el llum i tornar a dirigir-lo perquè no miri cap el cel. 

El nou Powerled per a casc no té el pes adequat en cap cas, de fet la versió anterior la que tenim a casa, ja és massa pesat pel casc, i amb el Kit de piles, impossible portar un aparell tan pesat al casc durant hores, bé impossible no, però no per això adequat, en cap cas, en cap cas. 


Aquest no és una bona opció pel casc si has de rodar estona, el Karma sí. 

Nosaltres portem la versió de Karma anterior a aquesta, i per pes vers el Powerled, el Karma de 10/10.


Pel proper mes queda el joc de bateries, no XL, si no normals pels Karma i Powerled, seran dues, per una banda en primer terme per subtituir la morta del meu Karma, i una segona de recanvi per a la Betty, que portarà una bateria de recanvi pel Karma, i un Kit de piles de recanvi pel Powerled. A part dels Ay Up de la Bec que serà l'asseguarança, però a part d'aquests, el què us he esmentat.

Avui no hi ha sortida de bike, la Spot Brand morta, el fre del darrera ha dit prou, i ara mirant de oosar-hi remei, és el que tenen les HM, sempre mal fetes, ho dic perquè la Vicious, la forquilla està mal construïda, i siguent per a frens amb suport tipus SI, no pot portar frens amb suport SI, doncs la Spot Brand, siguent un quadre per anar amb frens SI, no pot portar frens amb suport SI. Un plaer anar en bikes HM, podem dir en veu alta, són diferents de les bikes fetes massivament, les nostres estan mal fetes detall a detall, que bé, que bé, que bé. Aquests HM tenen els dies comtats, i si no els tenen ells els ho tindrem nosaltres fent un ridícul espantós, com n'estic d'empanadit de no portar components Shimano Deore. 

No puc canviar les pastilles dels R1, no puc canviar els pneumàtics de les NoTubes Crest, no puc portar frens SI a forquilles i quadres pensats per a SI, no puc canviar els discs de les rodes amb CL, perquè les boixes DT estan mal mecanitzades, i la llista seris sense fi, és el pa de cada dia, però millor això que d'altres opcions, molt millor, i tant que sí. I no és un problema exclusiu dels HM, la meva super Ibis va requerir de llimar els suport SI del darrera per poder portar els frens primer Magura, i després Shimano. Marques poc conegues, la meva Yeti ASR-SL del 2009 és alèrgica als frens Shimano XTR de la meteixa època, curiós, curiós. 

Una jornada de posar a punt les dues bikes, queda per mirar de corregir aquest fre de darrera R1, demà miraré de posar fil a l'agulla, veurem, veurem.


També he fet comanda avui d'un nou llum del darrera Cateye, clar que yes

Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed. 


Si no teniu llums i esteu decidits a fer una inversió important similar a la que requereix el Powerled pel manillar i el Karma pel casc, millor us decidiu pels Ay Up. 


Més llum, i d'entrada sense haver de demanar els accessoris després. 

A Canberra, en cursa, nosaltres amb els corredors amb els Ay Up no veiem res, aquests llums tenien tanta potència que quan venien per darrera, l era ara sí, ara també, nosaltres quasi estàvem obligats a aturar-nos, hores així, va ser una nit molt llarga, certament, certament. 

Nosaltres ara no fem el canvi, perquè no esn ho podem permetre, senzill, planer, m'ho repetiré, no ens ho podem permetre. 

Que bé, exposar-ho, i veure que no passa res, no perdem atributs per exposar, són millors els Ay Up però no ens els podem permetre, i per tant anem amb llums d'inferior prestació,  els Sigma, però aquests darrers més adequats a les nostres butxaques, mtb, mtb, mtb. 

Trencament d'una copa


Aquesta matinada, mentre l'eixugava una excel.lent copa de vi, se m'ha esmicolat entre les meves mans i la Vileda. Abans havia fet foto del trenc d'alba, després he fet foto de l'arribada de l'Astre  Rei.


Avui hauria de ser un dia intens de bike, però a diferència d'ahir avui podria ser un dia escalador. 

Ara les vuit ja han caigut, el meu Drac està actiu des de quarts de sis, no els dos, sí un dels dos, un genet, un Drac, una ànima, i un refredat n'atura dos, certament, certament.

Són dies de molt Single Speed, 2014 un any que proposa ser una altre cop a Itàlia, dos o tres cops, un any que proposa, Irlanda, SSEC, que proposa Ford William WEMBO, un any que proposa 24H SOLO SSEC, que proposa SSIT, i aquesta hauria de ser la llista prudent, falta cita UK, falta cita holandesa, falta cita belga, falta cita francesa, Pascal tenim ganes de veure't. És un matí europeu, certament, certament, vaig a fer llista de deures, els drets ja els estic posant en fila, falten els deures, que per poder fer totes aquestes aventures Single Speed, per poder permetre fer-les la llista d'obligacions haurà de ser considerable.

Primer però aventura LOCAL, he de preparar la ruta pels convidats de dissabte dia 18.


Des del Mirador del Drac, ara ja després dels dos cafès de primera hora, fem un cafè?

diumenge, de gener 05, 2014

Bany fred

Certament, certament, és com ha anat el dia avui, fredor, fredor, fredor. Perquè a 14°C, durant hores, la sensació no era bona, a 13°C amb la marxa del cavallers de la llum, i l'arribada de les Fades de la foscor, una fredor que ja manava al mig dia, s'ha imposat durant hores, i hores, no hem superat les set, sí les sis hores.


Aquesta imatge ja indicava abans de sortir què venia, perquè fa uns dies una de germana en arribar a casa, venia agafada de la mà de l'arribada de la fredor. 

El R1 del darrera de la Spot Brand, mort. Zero pastilles, zero disc, i seguirem exprimint aquest conjunt, fins que es desintegri,  i tant, i tant. Si no vols caldo dues tasses.


Una arrancada pausada, una ruta lenta, amb un cel enteranyinat que ha marcat el to, que ha ens indicat que avui no seria un bon dia de bike pel què fa a bones sensacions de temperatura rodant. Tampoc les més dolentes, en cap cas extremes, en cap cas, sí incòmodes. 


Una jornada impregnada de Reis, a cada poble per on hem passat aquests eren els protagonistes, sense cap mena de dubte, clar que yes


Avui rodar l'objectiu, avui mirar de no rebre un bany, ahir de pluja, avui de fred, l'objectiu, no ha pogut ser, i bé, caldrà esperar a aquesta nit, a demà de matinada per veure si tindrem Vol, o tocarà descansar, la presència propera dels refredats marcarà a les properes hores què fer. El bany portarà conseqüències, no en dubto, perquè marca què vindrà, com, no ho sé, però no són coincidències, la fredor d'hores d'avui té un peatge a assumir, segur, de ben segur, de mentre però ara esparant a veure si demà hi ha aventura de MTB. 


Amb l'experiència d'avui pel què fa a fredor, no fred, els tres dies amb destí al Cap de Creus, aturats, OMG.


Sense incidències, ni coincidències, aigua, zero, menjar, xocolata de l'Obrador d'Arenys de Munt, a Blanes, llaminadures a Sant Pol. Eines, totes, manxa també, llums Cateye i Powerled, aturats fins la quarta hora, crec recordar. Equipats d'hivern, no rigorós i per aquest motiu, per la tèrmica encertadament equivocada hem compartit les hores llargues de fredor. 


Una jornada magnífica de rodar a dalt de la bike, un dia de fredor a dalt de la bike. Un bon dia, tenim ganes de sortir, o sigui ha sigut un dia bo de MTB.


Una escalada per Milans que ens ha ajudat a recuperar les sensacions a les mans, sempre va per aquí aconseguir enfilar per Milans. No he vist les Falgueres Màgiques, hi eren, ho sé, però no les he vist, i per tant recordo. 


Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed.



Manen els emperadors, cert, bé jo diria millor, indiquen clàrament quin és el proper tram, banys de Single Speed. 

Ara a esperar a demà, crec que la prudència s'imposarà i pararem, deixar passar de llarg el refredat seria una bona pensada, un bany intens d'ell demà a dalt de la bike, no seria un bon propòsit, omg, omg, omg

Un dia que imposa

Perquè amb una arrancada com aquesta res s'interposa entre Dracs i Destructors, certament, certament.


He obert els ulls fa uns minuts, ahir la baixada de persianes va acabar a avui a les dues de la matinada, sense posar fil a ll'agulla als equipaments pendents d'hivern. Serà que era una bona pensada, vul dir, era una bona pensada.

Ara concentrat en sortir a pedalar, no sé si ara, vaig encara pel primer cafè, sí de sortir a fer un bon Vol.

Les dues bikes a punt, nosaltres amb aquest refredat que ara em ronda incialment a mi, i que torna amb molta força amb la Betty.

Deu fer fred, la calefacció no para de treballar, que bé, que bé, que bé.

Interessant la darrera aportació d'en Javi, molt, són coincidències des de diferents punts del món, vull dir, proposa una CXSS, i jo penso, quina més bona pensada, quina proposta més interessant, omg, omg, omg

Quin plaer gaudir de propostes fetes per un contribuïdor del Blog, així, sense més, obrir el Blog i poder tenir bones sensacions amb una aportació com aquesta. 

Està molt  bé que passat el temps aquests instants, els d'obrir el Blog i que les aportacions dels contribuïdors siguin normalitat,  un somni portat a la realitat, és fantàstic ser a on som, compartint temes de bikes, bikes, i més bikes. Tram de MTB, també de Single Speed, clar que yes


Anem a pel segon cafè, fem un cafè?

Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed.

dissabte, de gener 04, 2014

No plou a SV

Vull dir que entre els instants de pluja i els moments que no ho ha fet nosaltres hem pedalat. 


Per sobre de les dues hores, sense veure la pluja, això sí, sempre entre un terreny humit, no moll. Una sortida divertida, molt, per un ritme interessant, pel fet de ser una sortida com la de demà de ser, vull dir, amb un pronòstic de pluja, de ser, avui no hi hauria hagut sortida, l'hem gaudit, un premi, un premi, i tant que sí, i tant que sí.


Molt diferent  es veu tot quan ets entre Dracs, entre genets, entre Blocs de granit, entre Destructors de Murs, pel fet que ets, sóc a on m'agrada ser, a on la música sona bé, no per res, sí per a poder compartir instants tant innocents, passar-ho bé entre bikes, res més, simple, planer.


Avui hem parlat molt de les properes millores de la Vicious, repetimos, millores no ho sé, sí canvis, això sí, canvis importants a la The Motivator, canvis importants que poden comportar encara millors sensacions a dalt de la bike, avui deia, és aquest un canvi tan significatiu com el de l'arribada de la Single Speed?


Millors sensacions a dalt de la bike que les d'avui, de ser, seran copçadores, un terme que tenia reservat i que ara és obert a ser utilitzat a The Great Escape MTB, no sempre, no sempre, però sí a ser-ne part, certament, certament.

Els equipaments no paren de sortir, culots, tèrmiques, guants, jaquetes, mitjons, botes, cada dia, cada dia, cada dia, no és ràpid d'escriure, no ho és de fer-los sortir, en cap cas, en cap cas. La veritat és que no tenim suficients equipaments per a poder fer front a tantes sortides a l'hivern, a l'estiu, la Betty sí, jo vaig un xic just, però equipaments d'hivern, tot i tenir-los, en cap cas per a sortir cinc i sis dies a la setmana, com ve siguent, com ve passant des de principis de desembre. Perquè jo abans de l'arribada de la Fusion, els hiverns dels darrers anys difícils de pensar-hi en clau, bike cada dia. O sigui, seguint una llista de prioritats SOLO, una d'elles que ha de ser prioritat, fer venir cada un dels equipaments d'hivern que calguin ja. Perquè ens està funcionant de manera sorprenent arrapar-nos a àquest bany de bones sensacions a dalt de la bike a ple hivern, clar que yes.

Els vidres transparents de les M-Frame, requereixen de passar a la reserva forçada, coincidim a casa, que no entraran a casa ara per ara cal proposta que no sigui continuïtat per a les M-Frame, en cap cas, en cal cas. Per tant han de venir nous vidres transparents per a les M-Frame.

Ha de venir un joc de bateries Sigma per a Powerled o Karma, també urgents.

Han de venir dos llums del darrera, un urgent, el que vaig perdre a tram de Destructors al Montalt. 

Han de venir dos Ardents LUST 2.25, un urgent, i ja que hi som, aprofito i faig venir el que haurà de venir a dos mesos vista.

Ha de venir un joc de discs de 160 mm. Perquè als propers dies la Spot Brand demandarà el darrer joc que ens queda.

Han de venir dos jocs nous de pedals, els XTR avisen, avisen que estan disposats a posar pals a les rodes ja. Vaig a aturar el què proposen ells, deixar-nos aturats. 

Necessito progamar-me, no he exposat ni una petita part de tot el què ha de venir, i ja estic un xic ofegat, millor segueixo amb la crònica, mtb, mtb, mtb


Quan ets a terra de Creadors entre genets de Drac, a un Tintorer curt, a un Tintorer llarg, sota la mirada dels Destructors, ets a casa, ets a zona protegida, a espais de casa, i ja des de fa uns anys de Single Speed, omg, des de fa uns anys. Com m'agraden les Falgueres del Montalt, Màgiques, Falgueres Màgiques entre genets de Drac. 

El disset tindrem convidats de Gala, per tant aquesta propera setmana seleccionar els trams serà molt emocionant, perquè miraré de reinventar els senders, per proposar nous corriols propers a casa, i tant que sí, i tant que sí.

La segona part dels canvis de la Vicious, n'hem parlat avui mentre pedalàvem, seriosament, com sempre, no en sé de cap altra manera, en cap cas, comença la recerca, canvi de plans, millor dit, més decidits, més ferms de poder ser, omg, omg, omg. Avui PW queda als USA, anem a terres planeres, accessibles, de les que em puc permetre, avui per avui, de les que em ve de gust portar a terme a mi. 

Sense incidències ni coincidències, sense fred, neguitós, emocionat per molts temes, zero aigua, zero menjar, a 14-13°C a la riera de Llavaneres, a les 3 i a les 4 respectivament, temps primaveral, eines, totes, manxa també, esmicolant el disc posterior de la Spot Brand. Amb Cateye-Powerled sense funcionar, però presents, equipats per a pluja, d'hivern, no rigorós hivern, jaqueta Gore Tex i tèrmica sense mànigues la Betty, Active  Shell i tèrmica sense mànigues en Bob. 

Des del Mirador del Drac, dies de molt més Single Speed.


Demà un pronòstic interessant, bike, bike, i més bike? Primer com avui, els cafès, els dos cafès de primera hora, i després veurem a on som, però ara emocionat per l'escriptura, proposo Festival de dos dies de MTB, demà i dilluns dia de Reis, proposta, dos dies de Festival Single Speed, i per fer-ho bé anem a pel primer, el de demà, el de demà. 

Single speed cyclocross

Buscando algo versátil para uso diario de casa al trabajo, para entrenar en invierno y para hacer mis pinitos off road he pensado que lo mejor es una cyclocross single speed.
Frenos de disco y poco peso es un plus, pero no quiero embarcarme en  algo muy caro. Aunque cuántas veces pasa que mirando un artículo que cuesta 700€ acabamos comprando algo mejorque cuesta 1000€?

Masi cx/ss




Cinelli Mash cx/ss



Traitor Crusade


Felt Breed


On-One Pompino
Spot Mod belt drive

All City Nature boy complete


Ok, algunas de las bicis que he visto. Cinelly, Felt y Spot se pasan de mi presupuesto.
Tremenda la Spot Mod con el belt drive...




Plou a SV

I per tant si bé és veritat que no som a Belfast, podem mirar de pensar-ho, clar que yes.


MTB, MTB, MTB.

Des del mirador del Drac, dies de Single Speed. 

Avui toca Festival, bike?, no ho sé, sí Festival, i un bon festival de dinar implicaria primer d'una aventura de MTB, entre Destructors de Murs que ara al Nadal sempre, sempre, sempre ens a són de molta utilitat, mtb, mtb, mtb

divendres, de gener 03, 2014

Sota la pluja?

Amb un pronòstic com aquest no sé si anirem molt lluny, mtb, mtb, mtb


Les bikes a punt, la Spot Brand no 100% a punt, el fre del darrera és a tocar de quedar-se a zero, per sort el disc és també a punt per fer el canvi, o sigui que fora del rescalfament de la pinça, no passarà res d'esmicolar pastilles i disc. La resta  de la bike, impecable, les dues bikes impecables, com funcionen aquestes dues bikes, OMG. 

Ara pensant en com enfilar l'aventura de demà, són les dues de la matinada, omg, omg, omg. D'entrada sigui quin sigui el temps la matinada no serà de Vols de Drac, en cap cas. 

Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed. 

Ara tornava a mirar el pronòstic, i és que marca pluja tot el dia, veurem, veurem. 

El Drac fa el canvi

Perquè ja he fet les comandes de la resta de components que necessitava per a fer el proper pas. He decidit per un pas singular, estret, sí, però tenia ganes de fer aquest salt, i ja és a on sóc.


Ara a esperar, i qui espera en aquest cas no desespera, en cap cas, en cap cas. La imatge és a les prèvies de Canberra, la propera ja serà a les prèvies de Finale? 

Calia decidir-se per la foscor, certament, certament, la bike ja té per si mateixa un color prou definit, per tant, com la segona forquilla de la Vicious, de 470 mm. negra, i que resta guardada, ben guardada, ara tots els nous components també venen amb aquest color, i tant, i tant.

Quedarà per fer un pas, no diria un segon, perquè el fet que persegueixo amb els components que a partir d'avui amb aquestes darreres comandes, i des de fa unes tres setmanes des de la primera, ja no requerirà de cap més arribada de components, sí que el tema rodes el tinc pendent, però això i després del pas per casa del The Best Boss, aquestes vindran dels USA segurament, i aniran directes amb mi als UK, i serà aquest el lloc de construcció d'aquestes, certament, certament. Fins aleshores crec que seguiré a on sóc. 

Ara van entrant les confirmacions de les diferents comandes, França i els UK aquest cop els proagonistes d'aquestes.

La bike encara pesarà més ara, està bé això, cada millora més pes, mtb, mtb, mtb.

De fet en el nou tram, el pes crec que ja no té cap raó de ser, i no passarà res, en cap cas, un cop totes les millores fetes, millor dit, els canvis fet, millores no sé si seria el mot, les prsentaré oficialment al Blog. Aquest cop però com la darrera bike que vaig fer venir, esperaré una mica a presentar-les, primer hi rodaré dia sí, dia també, i aleshores funcionin o no sí us en posaré tota la informació.

De fet la meva intenció de funcionar, l'objectiu únic, és Finale, les 24 hores de Finale 2014, però primer caldrà fer un test llarg, Finale és molt Finale, i nosaltres som molt petits. Ara caldrà veure si el número 16 que us vaig comentar fa uns dies, pocs, té raó de ser, de fet crec que sí, però en tot cas ara no és el punt clau, sí important, això sí, però he de dir, que l'emoció, el neguit indica que s'acosta un Festival, com el del dinar d'avui, mtb, mtb, mtb, a minuts de dinar, anem a dinar, clar que yes

Des del Mirador del Drac, dis de molt Single Speed.