Me in Andorra '09
The Trailbadger.com was set up to highlight and document the trails we ride in Ireland and further a field. Please feel free to email the boys with any trails you have mapped photographed or documented. If you want send me the details and I can get them uploaded. Be good to push Trailbadger into the global trails guides.
http://www.trailbadger.com
Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dilluns, de novembre 16, 2009
dissabte, de novembre 14, 2009
29" OUT.
Una setmana de debat, on el centre de totes les converses, són les bikes de 29", on cada un dels genets exposa els seus punts de vista.
El punts més crítics els tenim clars, un el primer i també el més important, és el fet de que no tenim la seguretat de que anirà bé, no la tenim, és un fet, a EEUU és diferent, hi ha el costum d'oferir bikes de test, a aquí, si vols una Tallboy, ni la podem veure, ja no et diré rodar-hi. Un altre detall que pesa, i molt és el fet de que no tenim cap possibilitat de gestionar les bikes via l'importador, i els que l'hem de comprar, tots hem patit, el tema dels terminis amb ell, és a dir, que quant ja hem decidit que la comprem sense poder provar-la, topem amb la política de distribució de l'importador. El darrer punt crític són els diners, muntar la bike val uns 5.500-6000 euros, però penso que pesa el factor preu, perquè els dos apectes anterior fan que el preu faci mal als ulls.
El dimecres sortida a Bordils, amb en Ratrasse, Ritrasse, Tagama22, Tagama 44, MQL i lagranevasio.
Tagama44, he de felicitar-te, 10/10, pel recorregut, per les característiques d'aquest, la durada de la sortida, i el ritme. Després de la sortida, refresc i cerveses, un pica pica, perfecte per debatir minut darrera minut del si fer o no el pas a 29" i de com fer-lo si és afirmativa la contesta.
De la mateixa manera que jo no vull més bikes, i per tant si entra la Tallboy, la resta de genets no estan disposats a comprar-la si primer no surt una o més bikes de casa.
Aquests són els principals trets del debat 29" del dimecres, un altre aspecte que em pesa i que és el motiu d'aquesta exposició, és el fet de que quan tornavem a Girona des de Bordils, un cop a casa d'en Ri/Ratrasse, vaig poder agafar tant la Ibis Mojo SL, com la Intense Tracer, i he de dir que no podem ni pensar amb que marxi cap d'aquestes bikes. Són les bikes més maques que he vist mai, una per uns factors, la Intense és una obra d'art del paradís biker, una obra d'art amb majúscules.
Amb això, amb tot això, queda la meva Yeti ASR-SL 2009 i la meva Santa Cruz Superlight del 2009, i quan penso, quan hem parlat, jo crec que soc el que ho té millor i més bé per fer-ho, dues bikes de XC que marxaran la primera ja, i la segona si la Tallboy funciona, però i sempre hi ha un però, avui he sortit amb la Superlight, i genets, Tagama22, he de tornar a afirmar que ja fem bé amb alleugerar les 26" XC, perquè rondin els 10 Kg.
Sincerament, no puc deixar de rodar amb la Superlight, no puc, va massa bé, i he de gaudir amb aquesta bike, la bike que les revistes especialitzades, qualifiquen de bike per a no inciats, per a mans expertes, amb uns angles radicals, a l'inrevés de les tendències de pipes de 68-69º. La Superlight és l'evolució del darrer deceni, i on sempre penso que la millor manera de fer és fer-ho bé, encara que triguis més temps.
Vaig xocar amb la Scalpel Team Replica, per a mi avui encara, pel Fox Float suposo, feia que la bike fos WC, la posició no era mai d'atac, mai, les pujades es feien poc favorables. Han passat els anys i amb els mateixos angles, tinc la mateixa bike, més pesada és cert, però amb millors suspensions, diria que de les millors, actualment, Rock Shox SID WC 2009-Fox RP23 2009, i la bike puja i baixa de forma eficient. Tinc la Scalpel del 2009 però amb vestit de Santa Cruz Superlight, i avui, ara sí, hi vaig com volia anar amb la Scalpel del 2002.
La visió avui amb la Betty ha estat clara i transparent, la Superlight és la meva bike ideal, ràpida, àgil, escaladora i amb aquests atributs 10,6 Kg. encara avui per a una doble suspensió, amb rodes de 1.550 g. UST, amb pneumàtics UST de 1.300g. i quadre de 2,5 Kg. és un pes molt bo, cal pensar que si poso rodes de 1.300 g. i pneumàtics de 1.000 g. la bike queda amb menys de 10 Kg.
Per a mi una eina perfecte per a gaudir del que més m'agrada, rodar com si de volar és tractés per sobre dels rebuscats corriols del gironès i Maresme, és el que més em satisfà.
La sensació que em dóna és difícil de descriure, però suficient per un cop escoltes als gironins, del que hem de fer per agafar la 29", és a dir, tancar els ulls i pagar aquestes xifres per no saber ni quant la tindrem, i pel camí perdre les joies que tenim avui, sincerament, no, no i no. Serà, segurament, valdrà la pena, possiblement, però que les nostres bikes, totes i cada un "són" i "van" perfectes és un fet contrastat, i jo d'aquest Drac no vull baixar.
El que hem fet aquest darrer any, no té cabuda dins del meu sentir, Guilleries 2009, dels setanta primers, per a mi millor que una victoria, 24 Ore Finale Ligure, el 12!!!, vosaltres dels 30 primers, fets que fan que pel 2010, esperi amb moltes ganes la sortida de demà, la del dimecres amb vosaltres, els millors anfitrions, la que hem fet avui, això sí que és 100% MTB.
Les esperes, els dubtes, les decepcions amb qui comercia de mala manera amb les nostres il.lusions, no és MTB, és precisament el que no volem que sigui la nostra passió.
Som genets de Dracs, i els que tenim es mereixen pleitesia per part dels seus genets encara per a molt de temps.
Ara jo m'hauria de fer arribar una Heckler o millor la tant ansiada Nomad, amb forquilla de 36 mm. per a poder caminar amb vosaltres amb la Tracer, amb les dues Heckler, amb la Blur LT del Santo. Però quelcom em diu que no soc a aquest camí avui, a aquest sender, puc ser-hi demà, és cert, la Nomad és per a mi, un somni, la Tracer ja no et dic res més, la Heckler és llegenda, com la meva Superlight, la Blur LT2 amb una Pike, em deixa bocabadat. En tot cas millor que jo hem compri una Nomad i surti amb vosaltres el dia que dieu, "avui obrim nous camins amb elles", que no pas que vosaltres us desfeu d'aquests Dracs que encara no heu tingut temps de tastar, ni parlar-ne i menys per una 29" amb les condicions que ho hem de fer.
Parlem de la meva Nomad-Heckler-Tracer-BlurLT2, o no, però en cap cas d'un altre tema que no sigui rodar, rodar i rodar amb els Dracs que tenim a casa avui.
dijous, de novembre 12, 2009
What is your Dream Bike?
I have been looking at what bikes I would buy if my numbers came up in the lotto. I have choosen the two below DH and XC. I have always been a Trek fan and have been riding a bottom of the line XC Trek for the past 4 years.
Top Fuel 9.9 SSL
World-class performance and suspension designed around 100mm of front and rear travel. It’s the pinnacle of cross-country race bikes, precision-made in the USA from OCLV Carbon
Session 88
The Session is the industry benchmark for downhill performance. Featuring World Cup-winning geometry and industry-leading suspension performance, the 2010 Session 88 sees a significant upgrade to the Fox DHX RC4 rear shock and Trek World Racing team paint.
dimarts, de novembre 10, 2009
Tallboy=100 Km. Camins de les Guilleries 2010?.
Raonament, si entra una Santa Cruz Tallboy (2,270 Kg, frame Size M), a casa i va bé, que vol dir que millora les prestacions magnífiques de la Superlight (2,490 Kg. frame, Size M), implica que la darrera i la Yeti ASR-SL surten de casa, perquè són del mateix tipus de bike, dobles de XC 100%.
I jo penso que un genet un Drac...
No té cap sentit tenir tres bikes que fan el mateix, és més, les tres preparades per a forquilles de 100-120 mm.
També podria ser que fem i no funcioni, bé aleshores posarem a la venda cinc Tallboys de diferents talles, haurà de ser als EEUU o a França, perquè aquí ni les que tenim ni les Tallboy ho tenen massa bé, per a ser venudes.
I per la meva part, tornaré a comprar una Superlight, si pot ser taronja, tot i que he de dir que la blanca, m'agrada i molt, ja us dic que la Tallboy serà si ha de ser la propera, taronja, i ja està, no hi veig més problema que el sol fet de que entra una 29" i surten dues 26".
Si no tenim clar això, en el meu cas, més bikes, aquesta darrera que podria no servir per res, bé no ho veig, únicament això no ho veig. També és cert, que per prudència, primer sortiria la Yeti ASR-SL i un cop després de fer molts i molt quilòmetres amb la Tallboy, i en el cas de que després la sensació funcionés, aleshores procediria a fer sortir la Superlight, així que m'estalviaria en cas de no anar bé la Tallboy, el fet de tornar a comprar una Superlight.
És que des de la Scalpel Replica, que he anat comprant bikes, pels problemes de cada una de les que he tingut, menys la Yeti ASR-SL 2002/03, totes les demés menys ara la Superlight han tingut problemes greus. Per això la meva prudència a fer sortir a aquesta.
Per finalitzar, Ratrasse, si ha de ser, ha de ser per a poder fer els 100 Km. Camins de les Guilleries 2010, això si ha de ser, si no, bé millor ja deixar aquest tema 29".
Per a mi posar a punt la Tallboy amb aquest objectiu i per a les 24 hores, aleshores sí Finale Ligure, em motiva i molt.
29" doble suspensió de menys de 11 Kg. això sí, poc per sota, uns cent grams no pas més, però per sota, amb les peces que coincideixen de les de dues XC de 100 mm. l'import de l'aventura està un xic per sobre dels 4000 euros, si no, si vas per sota d'aquest import, en cap cas tindré una 29" de menys de 11Kg. i si ha de ser de més de 11Kg. sincerament la Superlight va molt i molt bé, no recordo si us havia dit que va tant bé la Santa Cruz...
dissabte, de novembre 07, 2009
Turner Sultan.
El pes del quadre 3 Kg. Això sí, impacta, i mira que el color per a mi, no és el color. Però el que deia, el pes és determinant, amb aquests xifres, la Nomad passa a ser la nova candidata, ja se que no tenen res a veure, però és un "automatisme", 3Kg=Nomad 2010.
Etiquetas:
3Kg=Nomad 2010,
Turner Sultan.
divendres, de novembre 06, 2009
29".
Molts dies parlant, mirant, estudiant, les diferents alternatives de bikes de 29".
El resum final, per a mi és, si a de ser una 29" ha de complir els requisits que necessito a priori avui, al 100%. Referit a que jo rodo amb una Santa Cruz Superlight, i em va perfecte, si ha de ser amb 29", ha de mantenir les característiques principals de la Superlight, referides a doble suspensió i a la geometria de 73º-73,5º de tub tija i 71º de pipa de direcció, el pes que puc assumir com a viable és de 11 Kg. més no, ja cedeixo a temes com l'alçada del Top Tube i també a que no sigui mono pivot, que amb Gary Fisher podria ser, això sí.
Remarcar que dues són les bikes que avui poden ser les candidates, aclarir que jo soc genet d'un sol Drac, i per tant aquesta 29" és la que ha de substituir de forma definitiva a la Superlight, no tinc cap altre visió, un genet un Drac.
Ho dic perquè ara amb aquesta definició entenc que s'obren dues vies, la d'aquí pot voler una 29" que és per a rodar i rodar molt i molt ràpit, per a fer sortides curtes, aleshores podria ser una rígida, però té sentit?, en el meu cas jo la vull per a tot i com a bike única, pel temps de la sortida del primer cas, podria ser una rígida, pel segon cas, no ho contemplo, inicialment sí, un cop madurat no.
He de ser realiste, pràctic i també apassionat, i això fa que siguem aquí.
Us poso imatges de les dues candidates, una la tinc al cap fa dies amb color, no color, la Works de Intense, tot i que he dir que la foto de la negra és per a mi de 10/10, la segona me l'ha recordat en Colorado.
dimecres, de novembre 04, 2009
The worlds gone mad!!
Our project, simplicity in inner city bicycling, was at first glance a fun aesthetic opportunity in new trends, color, and materials. Our target lived / worked in an inner city environment with minimal space. Bicycling at this level can be more about fashion and culture than speed and performance.
After the first few brainstorm sessions we knew there where bigger opportunities. The project ended up rethinking what a “frame” meant, getting ride of basic key components, and creating a new type of compact bicycling. Inspired by the first the "hobby horse" from it's simplicity and secondly the cafe race scene. Each is an exercise in stripping something down to its core.
The final design came down to a frame system and a really difficult rear hub. Everything else is rider preference.
Before all of the bike fanatics get all fired up, we know this bike doesn’t solve everyone’s personal transportation dreams. Performance wise, the bike is on the
slow side, quirky, and fatiguing over longer distances. Consider it a cafe racer with the performance of a beach cruiser. The positives are easy quick turns, huge
power to the rear wheel to go over curbs and other city scape structures, and great start / stopping / sitting situations.
We re-thought everything 2 wheeled with simplicity in mind. This is as stripped as you can get.
Very few parts.
The bike components can vary but overall it would be made up of 29” rims, huge big apple tires, a rear hub (planetary internal freewheeling, unicycle through
axle) and a single front disc brake.-->
More Photos Here
For me I think if its not broke dont try and fix it. This is more like an art project gone wrong than a new concept for city bikes. Look at the first photo the the word clown springs to mind!!
I love this line: Performance wise, the bike is on the slow side, quirky, and fatiguing over longer distances.
dissabte, d’octubre 31, 2009
No importa on, sí amb qui.
Dues sortides aquesta setmana, les dues amb els genets de Girona i Bordils.
La primera, com molt bé indica el vídeo d'en Ratrasse, al Cap de Creus, la segona a Girona.
Les dues amb un perfil únic, un grup de genets amb moltes ganes de pedalar, on finalitzar la ruta no és l'objectiu, si no a l'inrevés, com més duri, com més dura, com més tècnica, com més rodadora, com més divertida, més interessant és la mateixa.
La primera amb un protagonista, en Tagama44, que ens va fer de guia, i que entre molt i molt variats, ens va portat per un camí romà, que no és fàcil d'oblidar, com ja podeu veure a les imatges, pel seu recorregut, i també per la caiguda d'en MQL, que he de dir que últimament em deixa un xic aturat, perquè també cau, i per a mi és tota una notícia.
Una jornada la de Cap de Creus, notable, per sobre dels 60 Km., i crec recordar que per sobre dels 1.500 m. +.
Les bikes totes dobles, tres Ibis Mojo SL, una Mondraker, MR85?, la Santa Cruz Blur XC i la Superlight.
El ritme, el de la Catalunya Nord, i quin ritme. He de dir, que des del primer dia que marquen la diferència, i tembé vull dir que puc rodar amb ells, que ja està bé.
Un bon dinar, i unes bones "coles" després de la ruta, tanquen una sortida, que recordaré passats els anys. Per la ruta per on ens va portar en Tagama44, pel dia que ens va fer, excepcional, temperatura perfecta, diria que de primavera, per les vistes, que van ser de somni des dels primers minuts, després d'escalar unes pujades reservades a qui surt i molt amb el seu Drac, penso que prohibides si no has rodat i molt abans de compartir aquests primers quilòmetres amb tant preparats genets dels Nord.
Per a mi una jornada perfecte de MTB.
Incidències amb les bikes dues, la primera tot seguit vaig baixar la bike del cotxe, on el meu Maxxis Monorail 2.1 UST posterior, presentava uns bonys que vàrem punxar amb un fil del cable del canvi, fet això no va presentar cap més problema, avui l'he substituit, i la segona incidència ja a la darrera baixada de la sortida, la d'en MQL que va trencar el cable de canvi just abans del torniol que'l fixa, reparat escursant el recorregut d'aquest i solucionat.
Una nota vull esmentar, com anava de rascades en Tagama22 d'una darrera sortida, amb caiguda, que va ser el motiu de les ferides que esmento, i com a anècdota, el mal que feien els matolls baixos de Cap de Creus, oi Ritrasse?.
La sortida de Girona, ahir, nocturna de pur MTB, amb cloenda amb un sopar 29".
El perfil de la ruta, corriol, darrera corriol, amb un terreny 100% per a gaudir de la bike. Cada tram, superat pel posterior, sembla difícil però va ser així.
La conversa aquest cop sempre de 29", 29" i més 29".
Els corriols, un de concret, que coincideix amb el de la meva primera nocturna amb aquests mateixos brillants genets, i també amb les mateixes circumstàncies, com és la de la meva manca de llum, que va ser solucionada, aquest cop com a la darrera, amb en Tagama darrera meu a aquest baixador, de manera que la nit va donar pas al dia, quina llum que fa el Powerled i el Karma.
Incidències dues, les dues referides a llums, la primera com a Cap de Creus, la meva, abans de començar la ruta, el soport del Karma amb la seva unió amb aquest, trencat, i el segon la perdua del llum d'en Ritrasse amb una caiguda en parat, pèrdua que no va apreciar fins una estona després, sí, sí, després, en Ritrasse no es va adonar que ja no el duia. Després d'un recorregut molt emocionant vàrem tornar a passar pel mateix punt però en sentit contrari, i el va poder recuperar.
Les bikes perfectes, totes doble suspensió, aquest cop dues Maverick Durance, una Santa Cruz Heckler, una LT i la Superlight.
Si emocionat va ser la sortida ja no et dic el sopar. Però d'aquest fora de remarcar que feia temps que no reia tant i tant a gust, aprofitaré per a fer una crònica del mateix després d'aquesta.
Etiquetas:
29",
Bordils,
Cap de Creus,
Girona,
Ibis Mojo SL,
Maverick Durance.,
Maxxis Monorail 2.1 UST
dijous, d’octubre 29, 2009
GPS while riding
Ireland isnt a very big country and I claim to know a fair bit of the countryside. If I did get lost it wouldnt take long to find some type of civilization to get a pointer in the right direction home.
So why would I need a GPS? I know the trails and dont mind an adventure if I did get lost.
The technology the new systems have and in such a compact unit is stunning. To think back to when my father got his first GPS unit for Hillwalking. I joked that he needed a spare backpack just to carry the unit around. These new systems seem to have everything a gym would have that fits in the palm of your hand. Training centre, Route mapper, Speed, Distance, Heart Rate, Calorie Count. The list goes on and on.
So what unit? Garmin 705
The Training and multi functions of the Garmin 705 is making me want to get one. I have reviewed this unit and looked at the multi functions that could in theory improve me as a rider (With fitness anyway, I dont think Garmin have a function for tuning my skills levels. If Only!!)
Do you use a GPS when riding if so what unit? Should I get one?
So why would I need a GPS? I know the trails and dont mind an adventure if I did get lost.
The technology the new systems have and in such a compact unit is stunning. To think back to when my father got his first GPS unit for Hillwalking. I joked that he needed a spare backpack just to carry the unit around. These new systems seem to have everything a gym would have that fits in the palm of your hand. Training centre, Route mapper, Speed, Distance, Heart Rate, Calorie Count. The list goes on and on.
So what unit? Garmin 705
The Training and multi functions of the Garmin 705 is making me want to get one. I have reviewed this unit and looked at the multi functions that could in theory improve me as a rider (With fitness anyway, I dont think Garmin have a function for tuning my skills levels. If Only!!)
Do you use a GPS when riding if so what unit? Should I get one?
dimarts, d’octubre 27, 2009
Emotions.
http://www.rocazur.com/
Si poseu en marxa el vídeo, sortim nosaltres i podreu fer-vos una idea clara del què és i les sensacions de ser on has de ser.
MQL, Tagama22-44, Ra/Ritrasse, El Santo, PP, Colorado, coincidirem al 2010?.
Avui un dia MADE IN, sí, sí, 29" i 26", he treballat per a tots i cada un del genets interessats amb el tema. He fet molta feina i demà comentarem de ben segur cada un dels detalls del què ha de ser, o no, aquesta etapa que pot marcar un recorregut avui desconegut, demà pioner per aquest grup de genets.
Fliper ja et pots anar preparant, per entrar a terrenys de bikes desconeguts fins avui.
Colorado, la IF 29" SS del JN&II, és perfecte, material, marca, equipament, un somni tota ella, ja saps que en penso jo d'una IF.
Molt aprop de ser-hi, vol dir aprop de decidir?, no ho se, però en Ratrasse ajuda a activar els fogons apagats, en Ritrasse està neguitós per fer, en Tagama22, és un corcó, i en MQL podria guanyar una Copa Girona amb 29", seria el 1er. en fer-ho, de ben segur i d'aquí a fer guanyar 8 Almas a Finale Ligure hi som tot seguit, ja no et dic Moab 2010, i aleshores sí, 24Hours of Moab 2010, oi?.
Etiquetas:
4Hours of Moab 2010.,
IF 29" SS
diumenge, d’octubre 25, 2009
II de II.
Dues sortides, les dues rodadores, bons esmorzars, millors converses, de les millors.
Sortides curtes de vuit a dos quarts de dotze, inusuals, però condicionat, són perfectes per mantenir la forma.
El temps de primavera, la companyia de privilegi, un home del Montseny, no passa cada dia, tot i que en el meu cas, sempre em tinc a mi, però no és el mateix.
La Superlight, després del Roc d'Azur, va com ha d'anar una bike, impecable. No té ni un sol detall negatiu que pugui remarcar, el pneumàtic posterior podria estar mort, la càrrega de líquid NoTubes és recent i segueix perdent aire, poc és cert, però és un fet que cal afegir-hi aire dia sí, dia també.
La setmana que ve, com a molt la propera, tindré les rodes tant esperades, DT 240 S Disc/DT Aerolite/NoTubes ZTR RACE, estarà bé, la Betty podrà rodar amb el que penso que per a ella serà la millor combinació pes-prestació i si no sempre tenim les Shimano XTR, que a data d'avui tenen una puntuació a casa màxima, de 10/10.
Tagama22, no havia llegit el teu comentari sobre les fotos de les Look 986 al Roc, ara esperant informació d'una possible oferta de la botiga de confiança. De fet és una gestió que vaig iniciar el dia abans de marxar al Roc.
Les cròniques dels genets de Drac a la tardor són germanes de les de la primavera, dues estacions, antagòniques però també germanes, són totes dues, inici i fi d'estacions contundents, hivern i estiu, dues estacions extremes. Per a mi les sensacions de primavera i tardor, les possibilitats, les percepcions, són inconfundibles, per a mi dues estacions que fan que cada jornada sigui irrepetible, i que la darrera sigui sempre la millor, i que per millorar la darrera, sortint un altre cop, ja torno a gaudir de la millor sortida.
Com la pujada per Garolera, ja no són infinites les properes primaveres, tampoc les tardors, quan miro a l'horitzó. Però, és tant el que visc a aquestes estacions, que no tinc nostalgia del que no podré gaudir, si no alegria de poder gaudir d'una sola tardor, aquesta, la d'un present que com cada any, el meu Drac em porta a volar i volar, cada dia, cada jornada, més i més lluny.
Què podria dir, què podria esmentar, que no tingues olor a tardor, color a tardor, crec que res, soc home de Montseny, color, humitat, foscor, llum, claror, són mots plens de significat. Grans aventures, grans reptes, i tots i cada un d'ells han estat, també aquest any, dins de la tardor.
La tardor donarà pas a l'hivern, i aquest darrer a la primavera, com no puc estar emocionat, no se i crec que no se si vull, transmetre el que és, el que serà, si que puc afirmar que 2009 eclipsarà al 2008, i per tant gaudiré de la millor tardor, del millor hivern, de la millor primavera.
I amb aquest esperit passo els dies, hora darrera hora, dia darrera dia.
Els Dracs a punt, i jo gaudint de la millor temporada que he fet mai amb ells, però demà puc tornar a sortir i serà la millor sortida de totes, som a la tardor i per millorar la darrera sortida sortint un altre cop, ja torno a gaudir de la millor sortida...
Etiquetas:
DT 240 S Disc/DT Aerolite/NoTubes ZTR RACE,
Garolera.
divendres, d’octubre 23, 2009
Provant la Hekler.
Aquesta tarda-nit, com acostuma a ésser habitual el divendres hem sortit a rodar, però per mi no ha estat un divendres qualsevol, per diferents raons, roda XTR posterior amb raid trencat, Rock Shox Lyric amb el two step espatllat, i fox talas amb pèrdues d'oli a la botella esquerra, han fet que hagi pogut provar la SC heckler d'en Ratrasse.
Quina passada, desprès dels ajustaments oportuns, pressions d'amortidors, forquilla i pneumàtics, així con l'alçada del seient, hem començat a rodar, les primeres sensacions bones, però les cames volien i no podien, no se si era jo, la bici, el terreny que estava molt moll i s'agafava d'allo més o els meus companys de ruta que imprimien com és habitual un ritme alt, però tenia els quàdriceps a punt de rebentar, seguint els consells d'en Ratrasse he pujat un xic més el seient i la cosa ha canviat per millor, les cames ja no les sentia tant pesades i fins hi tot podia permetrem intentar algun atac als companys, que ràpidament contrarestaven.
Vull dir que al final de la ruta fent una mica de valoració de la heckler comparant-la amb la meva intense tracer VP, puc dir que el quadre de la SC és tant o més rígid que la intense, que la sensibilitat de la suspensió posterior de la SC no arriba a la de la intense però deu ni do, i comparant la Fox Talas 36 amb la Lyric, tot i que no he jugat amb les regulacions, la Fox és molt mes sensible a les petites irregularitats el terreny, però la Lyric menja molt més.
Amb una mica de sort, si al fet de tenir les meves dues bicis parades per averies es pot dir sort, el diumenge, potser, abusant de la generositat d'en Ratrasse, tornaré a sortir amb la heckler i podré treure més conclusions
Un cop rentades les bicis i veient la meva Tracer VP desmuntada, recordant el cost del quadre, ens ha sortit la pregunta, val la pena una inversió tant gran per un disseny de pivot virtual, quan un mono pivot pràcticament a meitat de cost aporta gairebé les mateixes prestacions. Indubtablement amb la relació rendiment preu la intense no té res a fer.
Com tota bona sortida de biker hi ha agut temps per parlar de nous projectes, 29, rígides de 140m, 24h i m'ha fet pensar que havia vist un vídeo de 24h moab 2009, a veure si es veu l'enllaç...
A disfrutar amb la bici.
A visual of Irish Riders and local Trails
Break The Cycle Film: This video has been filmed, directed and produced by a local rider Andy Yoong. Andy has got some of Irelands elite riders together to ride some of the best trails in the country. Irelands Pro Downhill Rider Ben Reid is featured riding. The full version video is really amazing and great to see our local trails in there full glory. The Full DVD video is available from Chainreactioncycles.
Here is a clip:
Here is a clip:
Break the Cycle Trailer from Andy Yoong on Vimeo.
My local Downhill trail
Cavehill Belfast: This video shows my local and favourite Downhill trail. The rider featured is Colin Ross a rider at the top of his game in Ireland. The video was taken to be used as part of Break The Cycle Film.
Colin Ross rides Cave Hill from Andy Yoong on Vimeo.
Work on the Trail
When I try to explain you how the people of this country live the trails, how they work every single area, I never have the feeling you can understand what I rally mean on his fully sense. This video will show you all the real American MTB, enjoy.
From SC, Xavi Paricio
National Trails Day on Heil Ranch from Bikes Belong on Vimeo.
From SC, Xavi Paricio
dimecres, d’octubre 21, 2009
Boulder
Why some cities became a Bicycle Friendly place, enjoy the video
From SC, Xavi Paricio
Boulder Bike Story from Bikes Belong on Vimeo.
From SC, Xavi Paricio
dimecres, d’octubre 14, 2009
I'm back on the Bike
Hola – Hello
I have been off the bike for over 2 months due to training for the Marathon. I completed the marathon in 4hrs32:33. You can see my Blog http://causewaymarathon.blogspot.com/
The Night Ride (29.3Km)
Last night and only three days after completing the marathon I decided to hook up the lights and go for a night ride. I checked the lights only to find they weren’t charged. At this stage I had already changed into my riding gear. The sky was clear and the Moon was giving a bit of light so I decided to put on the head torch and head out anyway. I started on roads through the city warming up. I headed down to the River Lagan that flows through Belfast. There is a series of walking paths and a tow path that runs along the banks of the river. I stick to the gravel paths as there is a nice section of climbs and descents. Nothing major just bumps really, followed by a steep set of steps. Across the a footbridge and into the forest and single track trails. I turned on the head torch and realised just how little light it provided. I followed this trail in reverse and climbed it. The ground surface through this forest trail is mainly wet earth topped with pine needles. The majority of the trails surface has been eroded away leaving the roots from the trees as a slippy technical part of climbing this short trail. After the short climb I got to the start of a small technical decent. Very narrow trail starting with a hard gravel top changing to forest surface very wet and slippery. The trail isn’t very long but a mix of bumps, berms and roots keep you in concentration. I turn a corner were there was a very wet section only to find a small bit of north shore built by the trail fairy’s. This is a much needed addition to this trail as it keeps things flowing. Down a few tight corners and onto the “LOG” (Pictured above) this is a skinny made from about three large pine trees. It only sits about 1 foot off the ground but in the dark it seemed a lot higher. The center bounces so a mixture of balance and composure is needed to make it to the end. I come to the end of the forest and back onto the tow path. The night sky is bright and I am well warmed at this stage. A drink of water from the hydration pack and off I go again. A short wood with a very dry bumpy surface. This trail surface is mainly roots soft pine needles. This follows along the side of the River Lagan. I cross the tow path and follow this for about 1km. Turning back onto single track and through a wood. This trail is long but very smooth and not technical. I pick up the speed and feel the adrenaline of not knowing what is in front of me. At the end of this trail I am back onto the tow path and follow this to a footbridge that takes me across the Lagan and onto a road. The road is a country road with no street lighting so I pick up the pace to get off it with my limited lighting. Turning right onto a single track through some farmland I am glad to be off a small but busy road. The next section is a mix of grass surface followed by a hard packed earth. The trail follows the outside of some fields to the Giants Ring. (Pictured above) Around this grassy fort I am back onto roads for a short blast before turning back onto a dirt track. This track leads to an off camber bit of single track through a wood. A fast decent through the trees back to the road. Straight across the road and onto a gravel trail that follows the river back on the opposite side I came on the outward ride. I back track along some trails from earlier. Riding them a faster this time as I have more confidence in the surface and my eyes are starting to adapt to the darkness. I follow a gravel forest trail for about 4km until I reach the footbridge again. After the footbridge I turn right and follow a grassy trail along the banks of the river before joining the tow path. From here it is tow path back into the city. A nice ride along the street lights and a calm river. I get back onto the road and follow it through the city centre to home.
I have been off the bike for over 2 months due to training for the Marathon. I completed the marathon in 4hrs32:33. You can see my Blog http://causewaymarathon.blogspot.com/
The Night Ride (29.3Km)
Last night and only three days after completing the marathon I decided to hook up the lights and go for a night ride. I checked the lights only to find they weren’t charged. At this stage I had already changed into my riding gear. The sky was clear and the Moon was giving a bit of light so I decided to put on the head torch and head out anyway. I started on roads through the city warming up. I headed down to the River Lagan that flows through Belfast. There is a series of walking paths and a tow path that runs along the banks of the river. I stick to the gravel paths as there is a nice section of climbs and descents. Nothing major just bumps really, followed by a steep set of steps. Across the a footbridge and into the forest and single track trails. I turned on the head torch and realised just how little light it provided. I followed this trail in reverse and climbed it. The ground surface through this forest trail is mainly wet earth topped with pine needles. The majority of the trails surface has been eroded away leaving the roots from the trees as a slippy technical part of climbing this short trail. After the short climb I got to the start of a small technical decent. Very narrow trail starting with a hard gravel top changing to forest surface very wet and slippery. The trail isn’t very long but a mix of bumps, berms and roots keep you in concentration. I turn a corner were there was a very wet section only to find a small bit of north shore built by the trail fairy’s. This is a much needed addition to this trail as it keeps things flowing. Down a few tight corners and onto the “LOG” (Pictured above) this is a skinny made from about three large pine trees. It only sits about 1 foot off the ground but in the dark it seemed a lot higher. The center bounces so a mixture of balance and composure is needed to make it to the end. I come to the end of the forest and back onto the tow path. The night sky is bright and I am well warmed at this stage. A drink of water from the hydration pack and off I go again. A short wood with a very dry bumpy surface. This trail surface is mainly roots soft pine needles. This follows along the side of the River Lagan. I cross the tow path and follow this for about 1km. Turning back onto single track and through a wood. This trail is long but very smooth and not technical. I pick up the speed and feel the adrenaline of not knowing what is in front of me. At the end of this trail I am back onto the tow path and follow this to a footbridge that takes me across the Lagan and onto a road. The road is a country road with no street lighting so I pick up the pace to get off it with my limited lighting. Turning right onto a single track through some farmland I am glad to be off a small but busy road. The next section is a mix of grass surface followed by a hard packed earth. The trail follows the outside of some fields to the Giants Ring. (Pictured above) Around this grassy fort I am back onto roads for a short blast before turning back onto a dirt track. This track leads to an off camber bit of single track through a wood. A fast decent through the trees back to the road. Straight across the road and onto a gravel trail that follows the river back on the opposite side I came on the outward ride. I back track along some trails from earlier. Riding them a faster this time as I have more confidence in the surface and my eyes are starting to adapt to the darkness. I follow a gravel forest trail for about 4km until I reach the footbridge again. After the footbridge I turn right and follow a grassy trail along the banks of the river before joining the tow path. From here it is tow path back into the city. A nice ride along the street lights and a calm river. I get back onto the road and follow it through the city centre to home.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)