Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de desembre 19, 2016

Re-presentem :-)



Ja us el vaig presentar, no diria detalladament sí que us el vaig presentar. 


Renoi quina diferència del culot de color vermell i negre vers aquest quasi únicament negre. Gràcies a l'arribada d'aquest he tornat a posar en actiu la jaqueta Mavic vermella arxivada fa res, anirà fent equip amb aquest culot en la versió vermella i negra :-)


Renoi, quina personalitat que té aquest culot.


Cada part d'aquest té un fi, obtenir-ne rendiment :-)


Certament funcionarà n'estic segur, ja no parlo de rendiment si no de la comoditat, que també, si no de què em comporta als meus ulls veure com a color de meu nou culot aquest to certament més sobri.


MTB, MTB, MTB.

Tinc més imatges preparades de nous equipaments, ja les aniré aportant  properament poc a poc al blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada