Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de desembre 20, 2016

I el complement perfecte :-)



Per aquesta tardor i hivern per fer equip amb els nous culots Alp-X Pro 2in1, i del culot Atlas Pro XC que està venint cap a casa, o aquest és el propòsit.


He de pensar, he de pensar que serà així i prou perquè jo no he rodat mai amb camals llargs, per tant tot i que un cop posats la sensació a casa de calidesa amb el contacte amb l'interior del camal Grip Grab és molt bona he de veure el conjunt camal-culot com va, si em cauen els camals o no del quadriceps, si són còmodes un cop posats pedalant, primer aspecte important per a mi.


Si el primer punt funciona, no cauen i són  còmodes, si abriguen i transpirent a temperatures entre els quatre-cinc graus i els dotze-tretze graus, el segon punt important per a mi, per sota de 5°C ara encara no hi puc pensar, i per sobre dels 13°C a plena tardor ja quasi que no penso en clau fred. 


Crec que el millor d'aquesta proposta és que tinc els equipaments per sortir ara a la tardor, i a aquest hivern que sembla ara ja sí venir amb moltes ganes, ho dic per la lleugera baixada de temperatures, les pluges, i pel fort vent d'ahir i avui.


MTB, MTB, MTB.

Vaig a preparar un parell d'intervencions més, una m'agradaria que fos una crònica, veurem, veurem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada