Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de març 24, 2016

Infinit



Quan veig un cel com el d'aquesta nit amb una Lluna com la d'avui, OMG, tinc la fortuna de rememorar belles sensacions. 

Sí, cada dia en tinc, cert, però a un Vol com el d'avui fer una breu mirada enrere i sense detallar, que també,  recordar sensacions germanes a les de fa una breu estona mentre rodava a dalt del meu vell Drac viscudes anteriorment amb d'altres bikes, i a d'altres llocs, m'omple d'energia. 


Crec que aquesta sensació tan bona va lligada als nostres origen, a la nostra evolució, i ho penso perquè en ser-hi, bé sigui al ben mig de la muntanya amb una claror intensa per aquesta Lluna pletòrica davant meu, i a l'hora per una entrada de colors de diferents tons taronges, vermells i blaus a les meves espatlles provocats aquests per la propera arribada de l'astre Rei, o a la platja minuts després veient com el Sol prenia quasi definitivament la plaça, el fet és que les sensacions totes han anat agafades d'una paraula comuna, la de la intensitat.


Equipat avui com a l'anterior Vol, idèntic, únicament la tèrmica ara també la Pearl Izumi però aquest cop de màniga curta, no d'hivern, tampoc d'estiu. El mar i la resta també sense canvis. Remarcar els 10°C a tretze minuts de les sis de la matinada a la riera de Llavaneres, i mig grau menys 47' després, és a dir a tres quarts de sis i a dos quarts de set de la matinada respectivament. 

La bike va perfecte, fins i tot estic motivat a seguir amb el 42x23 per a tot ús, com?

He aconseguit anar molt bé, la jaqueta Xenon 2.0 AS de Gore no me la puc cordar, o sigui ara sóc M, no S :-)

A l'hora amb els mallots Alp-X Windstopper Softshell estic funcionant bé amb la talla S, però aquesta matinada a les cinc poc tocades del matí quasi que no m'ho creia, no aconseguia unir la cremallera per cordar-me la jaqueta Xenon, OMG, com sona, com sona, curiosament i haurà de ser motiu de reflexió, amb els Vols de poca estona rodo en temps idèntics que quan tenia un tipus una mica més lleuger :-)

Dic una mica, perquè no tinc valor de pesar-me, però el fet és que estic gaudint d'allò més a dalt de la bike, per tant ho tinc clar, peso més no perquè estigui gaudint d'uns magnífics festivals culinaris, que si hi penso molt i molt podria veure que hi té quelcom a veure, però la meva conclusió és, peso més per aquest gaudir tan intens a dalt del meu Drac:-)))

MTB, MTB, MTB. 

Ara ja esperant quina serà l'aventura de demà, clar que yes


Avui he estenat els quarts de cinc, dues sortides més i ja estaran rotant els cinc jocs de mitjons Alp-X de Gore. 

Ara esperant l'arribada del casc Giro Ionos per a la Betty, pensava aquesta matinada com m'agraden els cascs Cratoni Terron que utilitzem actualment, sí, però la Reina, com amb les ulleres Limar també amb el casc, si bé en principi els hi han funcionat molt bé, passats els mesos als darrers Vols m'ha anat indicant que ni ulleres ni casc els volia repetir, per tant el tema casc decidit, i ara tocarà anar pel tema ulleres, una única opció també amb les ulleres, les Oakley, no en sé el model, sí que serà Oakley, o serà Oakley, amb el casc m'ha passat el mateix o era Giro, o era Giro. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada