Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de març 05, 2016

De lluny

Però sembla que la sortida del túnel després de mesos de recuperació a on ara la Reina ja la comença a veure. 

Ho dic en termes de molta prudència, ha deixat el dolor enrere, fa quasi un mes que rabió extrema i constant no fa acte de presència, i ara per ara únicament queda la manca de mobilitat, que de no reactivar-se la rabió permetra durant les properes setmanes que la Betty pugui mirar el seu Drac i creure que d'aquí a un cert temps tornaran els Vols. 


Ahir a la darrera visita al fisio em vaig adonar que passo molts nervis durant la seva sessió de recuperació, perquè no paro de deixar i d'agafar el mòbil sense cap motiu concret, els treballs de la millora de la mobilitat d'aquest braç a la sessió amb el fisió en són el motiu evident. 

Bé, març serà decisiu, o fins i tot perquè no també l'abril, un mes més no és cap obstacle, ni dos, únicament la complerta recuperació de la Reina ho justifica absolutament tot.

Em deia la Betty ahir, ja tinc ganes de tornar a les rutes èpiques, i jo pensava, em conformaria per començar per una pedalada pausada pel Passeig dels Anglesos :-)

MTB, MTB, MTB.

De mentre aquesta recuperació camina lentament, les millores de la Longboard ja estan a punt per ser portades a terme, algunes d'elles idèntiques a les de l'Inbred, és a dir en primer terme i aquest problema no el té la meva bike he d'aconseguir que les llandes NoTubes siguin més o ments similars a les meves llandes UST de Shimano, tinc els recanvis a punt, com amb l'Inbred he de passar el pneumàtic posterior del Maxxis Ikon 2.2 EXO 3C TR al mateix però ara de 2.35, pneumàtic aquest darrer que també ja el tinc a punt, i en darrer terme i aquesta millora quedarà pendent ara per ara a que un cop les Giro Privateer R per a mi confirmi que funcionen de manera òptims seguidament vindran les de la Betty, així haurem fet un pas més dins de la millora de les prestacions que envolten al rendiment, però que no van lligades al nivell de la forma física del genet, però sí que ajuden a que aquest rendiment físic sigui més alt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada