Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de març 03, 2016

R2, definitives :-)

No per sempre, no ho proposo en aquests termes, sí si faig referència a que és per a mi una proposta un graó per sobre de les Privateer actuals que porto, en aquest cas les R, les Privateer R podrien ser determinants per a la propera cita de MTB.

Ara des de l'aturada dels Vols inicada el dijous passat, sembla que fa setmanes que no pedalo, per aquest refredat, el segon des de l'inici d'aquest suau hivern, el primer em va deixar sense Vols crec recordar que tres setmanes, he de pensar que motivats aquests dos refredats per aquestes temperatures tan benignes. El fet és que també coincident amb el nombre de recaigudes parlant de refredats també he decidit dues grans millores, la primera el nou pneumàtic Maxxis Ikon 2.35 EXO 3C TR ara també al darrera, que ja està rodant, i la segona millora la de la propera arribada de les noves Giro Privateer R, el conjunt d'aquests dos elements, d'aquestes dues millores cerca un sol objectiu, el de la comoditat en cursa, el primer pel seu augment de dimensió, de l'Ikon 2.2 a l'Ikon 2.35 n'espero una lleugera millora de l'absorció dels impactes al darrera, el segon punt el pas de les Privateer a les Privateer R per la teòrica seva gran millora a l'hora de caminar, camino molt jo quan rodo en bike, sí ja ho sé sembla una contradicció, segurament ho és, i quan l'entengui, quan en resolgui l'entrellat segur que em sentiré una mica ridícul, pot ser, de fet no notaré res, serà una sensació coneguda, mai massa, mai la darrera, oi que no?


El fet ara és que a l'anterior intervenció proposava les noves Privateer R com a proper calçat de cursa per a mi, ara passades les hores tot i el lleuger refredat ja us puc dir, que ja és un fet, venen cap a casa, el número un 43 de la versió HV. Com comentava la versió HV de les Privateer amb el 44 jo les veig enormes, no dic que ho siguin, perquè quan surto a pedalar ho estic fent sempre amb elles, amb aquest 44, i hi vaig molt bé, no prou, si no no estaria fent venir les HV en la versió R un número més petit, el 43.

Fa unes setmanes sense anar més lluny amb les botes d'hivern Specialized Defroster amb el número 44 les vaig haver de tornar, jo de Specialized gasto el 44, creia, sí, i aquestes darreres també comprades a aquesta mateixa botiga, el cost del retorn va ser d'un 20% de l'import total, sembla molt, en cap cas, en cap cas, amb les Defroster l'estalvi de punt de partida superava el 50%, i tant, amb les Privateer R siguent un model 2016 és del 45%, a partides com aquesta encara em puc permetre perdre sempre. 

Els mallots Alp-X de Gore sense anar més lluny van compensar la despesa del retorn de les Specialized, també d'aquesta botiga, he estat a punt de fer venir un altre mallot, diria millor, temptat de fer-ne venir un de nou, repetint el color verd i groc, el risc era la talla, estic entre una S i una M, els dos que tinc són S, jo estic com amb les bikes, com amb el calçat, com amb els mallots, sempre entre talles, sempre entre la S i la M, per tant la M de l'Alp-X Windstopper Soft Shell hauria sigut també una bona proposta, sí, i el preu la bonificació proposada rondant el 60%, i tant, però dintre d'una llista llarga, entre ella ek mallot Oxygen Windstopper Soft Shell de màniga curta i crec que de 5 butxaques, la jaqueta i el mallot PRO de Pearl Izumi d'hivern, entre totes aquestes possibilitats ha primat l'equipament arquetip que tinc programat per a la meva propera cita de MTB, fent referència a les Giro Privateer R.

Vaig tenir notícies de les Privateer R fa uns mesos, abans havia perseguit les Terraduro, avui era també una ferma candidata, de fet encara pot tornar a ser-ho si un cop les Privateer R ja són a casa no en quedo satisfet des del primer segon, perquè això sí, si bé amb les Mavic Fury no vaig ser en absolut exigent un cop van ser a casa, de fet encara no les he estrenat, molt menys còmodes d'inici que les Privateer, amb les noves Giro hauran de ser comodíssimes des del primer segon, és el què té fer les coses bé, i Giro les fa molt bé, i per tant n'espero molt. Si no és així saltaré a les Terraduro de la mateixa casa.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada