Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de març 09, 2016

Alp-X

Esperant la tornada dels Vols, que finalment repetirà el tempo de gener. 


MTB, MTB, MTB.

http://www.goreapparel.eu/es-es/gore-bike-wear/men/maillots-camisetas/maillot-alp-x-pro-windstopper-soft-shell-zip-off/SWPALP.html?dwvar_SWPALP_color=3599&cgid=gbw-alp-x-pro&start=3

Un cop publicada aquesta intervenció ahir, ara passades les hores, com vaig fer amb la darrera aportació sobre aquest equipament, ara també tinc ganes d'ampliar-la.

Curiós, avui cap al migdia he sortit a fer un bon cafè, el lloc un clàssic, hi he anat a peu, bon costum mentre tingui la possibilitat de, en primer terme desplaçar-me a peu, i en segon terme de poder gaudir d'un bon cafè. Mentre hi anava, pensades i més pensades, mentre hi era no sé massa bé què pensava, tornant al despatx tampoc, però un cop a casa les sensacions han sigut molt bones, i les pensades sense concretar quines també molt positives totes, i val a dir que els temps no ajuden massa a poder-les tenir, i de ser com és el meu cas, compartir-les, compartir aquestes bones pensades tampoc és fàcil, ho és sempre més però que les que vol únicament compartir el mercat, moltes d'elles desafortunadament  molt tristes, a casa però, des del Mirador, tristes o no, el sentiment, la intenció és la de proposar situacions que siguin per si mateixes interessants, i portadores totes elles de bones situacions, de bones perspectives. Aquesta és la intenció, i desconec a fons el motiu, però la sensació als darrers anys és de ser molt prudent si he de compartir bones pensades, segurament el dia a dia dels entorns és tan difícil, ple de tantes contrarietats que deu ser quasi impossible gaudir, d'acceptar les bones propostes sense cap més intencionalitat que fer, que seguir segon a segon dins dels bons trams, no cal ni coincidir-hi, sí saber-ne de les bones estades, no calen detalls, sí que siguin compartits aquests, o això crec, i també crec que és bo que les meves reflexions siguin en aquesta línia de proposta.

Pel què fa a aquesta aportació, l'interès en proposar en aquest cas el mallot en qüestió persegueix compartir el què m'està funcionant a mi pels Vols dia sí, dia també, i per què no, de gaudir que les meves experiencies positives pel què fa a equipaments com aquest quedin una mica més exposades per a d'altres bikers. Costa, a mi em costa fer el pas de decidir-me per un model concret, en el meu cas el Bikeradar m'ha ajudat molt a seleccionar entre tantes opcions i tant bones opcions, de fet d'un temps cap aquí a la part dreta de la capçalera del blog hi he anat afegint les publicacions digitals d'on em nodreixo moltes vegades per fer aportacions a The Great Escape MTB, millor dit per decidir-me a fer venir un determinat equipament entre varis, i posteriorment fer-ne la presentació al blog, així penso que aporto elements, eines per no sé massa bé el què, però en tot cas si a mi em funciona utilitzar aquests recursos quan parlo de seleccionar entre diferents propostes d'equipaments, és per a mi interessant compartir a aquest espai el què em funciona, hauria estat bé disposar d'altres aportacions, certament, vull dir d'altres bikes, però la cultura del compartir té encara molt de camí per fer, tornaré a dir, certament.

De fet han anat passant els anys, primer eren mesos, abans d'aquests, dies, i amb el pas de tots aquests el blog, jo, hem anat madurant, és menys important pel què fa el cas cap a on, sí que és un fet que l'espai sempre proposa, proposa i proposa, segur que sense tenir massa sentit si parlem d'un ús determinat, vull dir que comprendre les propostes no requereix únicament que estiguin ben exposades, que també, si no que cal que coincideixin molts altres factors, i que es donin aquests factors és molt excepcional, per tant també ho és de singular que les meves aportacions puguin ser interessants, profitoses per a d'altres bikers, fet que si bé implicaria de pensar que no cal fer aportacions, a mi però encara em motiva més, crec, crec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada