Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’abril 23, 2015

Gristle

Un inici de jornada 69 oh yeaaaaaaah!


http://cyclepathnw.com/2010/06/moots-gristle-26-29-singlespeed/

MTB, MTB, MTB.

Fa dos anys vaig participar a les 24 hores de Finale a la categoria SOLO amb l'Inbred muntada en 69, la bike anava molt i molt bé, curiosament vaig haver de passar a 29" perquè vaig esmicolar en un mes dues rodes, una Mavic Crossmax SL i una Shimano XTR, i ja no tenia més rodes de 26". Aquesta última roda és precisament la que ara estic reparant. 

A mi em va captivar amb aquesta proposta el Travis Brown amb la seva Trek muntada amb la forquilla Maverick amb la DUC 32, OMG, per a mi aquesta va ser la porta d'entrada a les 69. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada