Titani, com a material de construcció, lluny de ser qui protagonitza i fent el seu paper natural, ser materia prima i prou, que ja és un gran paper.
A destacar el crankset no tenia idea que fos de titani.
Uns pneumàtics amb un xic més de densitat, pedals, i tindríem una bike d'uns 7,5 Kg. que per una bike germana del ferro està molt bé.
Curiós el conjunt potència-manillar, has de tenir molt clares les distàncies que necessites perquè cada conjunt deu superar una xifra considerable, el LUV és una proposta molt funcional, agafat de la mà de la potència em quedo gràtament sorprès, OMG.
Els I9 curiós no els tinc a la llista de lleugers, i quan aconsegueixes un pes com aquest rasques grams de tot arreu, així que uns DT180 podrien ajudar a baixar aquests 7,5 Kg.
Un únic detall que requereix de ben segur un canvi, els frens MT6, sense dubtar directes a Shimano, i si és un tema de HM tot i no tenir clar si ara ja frenen abans un Hope.
Del Belt Drive a destacar la fluidesa del tall del quadre passi totalment en silenci, i que permet aquesta proposta de corretja dentada, no així el funcionament del Bel Drive que és a l'extrem oposat a aquest silenci de curves sinuoses que ens proposa aquest magnífic constructor.
Tot i així la proposta com a conjunt, fil conductor dels detalls de color del quadre i els components jo definiria el conjunt com a impecable.
MTB, MTB, MTB.
http://oldglorymtb.com/2015-nahbs-groovy-cycleworks-titanium-29er-rigid-singlespeed/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada