Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de desembre 10, 2009

Maverick


Realment si tots els amortidors fossin tant senzills de fer el manteniment com aquest. les coses serien molt més simples.
Aquestes són totes les eines que he necessitat per desmuntar-lo, revisar i fer el bescanvi d'0li, a més, de purgar.lo ja que havia agafat aire per la junta del pistó IFP, havent de possar-hi tefló per tal de sellar-la ja que no disposo de joc de juntes, cosa que per altre banda al manual de Maverick especifica totes les mides per tant es poden portar a fer.

Ara tocarà muntar-lo, donar-li pressió i a probar-lo.

8 comentaris:

  1. Ara, ha de venir el moment de verificar si funciona, sobre tot l'hidràulic.

    Segon aspecte, és el moment de comprar el recanvi del cos intern, són barats i penso que necessaris. Així sempre en tens un a punt.

    Tercer aspecte, si la Tallboy serà a casa, Ratrasse, millor tens la Durance a punt, és que així ens la pagaran més bé.

    ResponElimina
  2. Doncs que vols que et digui, sortida de 2h30m amb la Durance, terreny dur, amb fortes pendents i baixades on en Lagranevasió en el seu dia no es va atrevir a baixar-les.

    La suspensió del darrera perfecte, al principi anava a 160 i llavors en veure que rebotava he baixat a 145, fantastic, crec i en ratrasse també ho confirma amb la sortida d'ahir, mai havia funcionat tant bé.

    Espererem a fer més sortides per veure'n el resultat, el que estar clar és el següent pas, el manteniment a la DUC32, pel que he llegit al manual, igual que l'amortidor del darrera, aquesta inclús es pot tunejar depenent del pes del biker, veure'm si ho fem.

    Segon punt: Opino ara que m'ho he pensat bé que la teva "secreta" decisió d'adquirir la Tallboy no ha estat bé, ho haviem discutit força dies amb un resultat clar, esperar.
    Ara surts tú per petaneres i et compres la tallboy, home bé no crec que ho sigui, si res més no de cares a quedar bé amb els amics si es siuen així, però bé la decisió ha estat teva, només una cosa quan vinguis per aquesta zona amb una 29", de rodar no et deixarem, per tant pujar serà el que faras, corriols i corriols i a veure com ten surts, de totes maneres la enveja fa que digui tot això i potser demà en compro una i tinc de callar, a veure si al Competitive la tenen......oh, i la meva talla.

    ResponElimina
  3. Sort que algu ha fet el que jo no vaig fer i ha posat una foto del amortidor desmuntat. Realment tant simple com es veu.

    ResponElimina
  4. No, no, for the moment there is no TallBoy...at least in SC

    ResponElimina
  5. Tagama22, que jo no afronti un tram de baixada, no és una referència que serveixi per a avalar un bon funcionament d'una bike. Baixar millor que jo, no requereix ni d'una doble, una rígida 100% ho pot fer millor, de ben segur.

    El tema 29", llegeixo el que exposes, i ho entenc, però també has d'entendre que com amb tot, algunes decisions tenen més importància que d'altres. Que jo decideixi mirar d'aconseguir una Tallboy, que exposi que he fet el pas, el mateix dia que he fet la gestió, està prou bé. Aquest és un pas que ens permet veure si és relament possible anar a per la Tallboy en talla M, o no.

    Per a mi, la certesa de que la tindré, és la mateixa que amb la Look 986, dependrà d'uns aspectes, diferents és cert, que avui no els tinc aclarits, però que fent un pas després d'un altre, podré veure si hi ha possibilitats, en el cas de la 29", és un tema de procés, en el cas de la 986 és una tema de sensacions en marxa, un cop la tingui muntada.

    La Look és un realitat, la disposaré un dia d'aquests, la Tallboy no, és una possibilitat, ni avui, ni en les properes setamanes. La Tallboy no es fabrica encara en talla M, sí amb L i XL, així que ja ho saps, si demanes una L o XL, serà teva.

    Jo el pas, el primer pas, tant de la 986, com de la 29", l'he fet amb moltes ganes, per això l'he fet, de la 986, si un cop hi rodo, estic convençut de que és el que vull, tindré una rígida Look a casa. I si quan està disponible la talla M, de la Santa Cruz, estic encara animat, o millor dit encara m'enrecordo que volia una 29", tindré una Tallboy, i si no, no hi haurà Santa Cruz.

    Avui, però penso que és una bona decisió, perquè senzillament estic motivat per fer aquest pas.

    Parlat, del tema 29", n'hem parlat i molt, i crec a data d'avui, que un de nosaltres miri de fer el pas, és positiu.

    Sobre els senders de Bordils, i la 29", dependrà de moltes coses, i totes elles estan caminant.

    ResponElimina
  6. Tallboy's on sale !!!!

    Santa is comming for Christmas, so you must hurry.

    ResponElimina
  7. Xavi, això vol dir el que jo entenc què vol dir?.

    No fem volar coloms, que jo enseguida inicio la recerca dels components. De fet quna tu dius quelcom, és, per tant no hi ha dubte. O són les L i XL?.

    ResponElimina
  8. L and XL for the moment, but Santa just read the comments, and look like there are more babies that like this toy.....Santa will do his best for an M

    ResponElimina