Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de desembre 04, 2009

Sant Elies.


Fa més dos mesos que volem fer un Sant Elies, i cada setmana noves propostes interessants ens desvien d'aquest propòsit.

Demà si no passa res més avui, serà el dia, no se perquè tenim aquesta necessitat, però és un pensament que cada divendres ens passa pel cap, "aquet cap de setmana podriem pujar a Sant Elies".

Les bikes a punt, darrera sortida la demà i demà passat de l'ASR-SL, amb la transmisió actual, de cara a la setmana que ve, ja portarà els pinyons Sram X.O Pink, cadena Shimano SLX, i plats 32-22 Shimano XTR 970. També aquesta propera setmana tindrem acabades les rodes DT 240-Sapin-ZTR Race. Una ja està radiada, i els propers dies ja tindrem el joc de rodes a punt.

El tema Formula R1, a mi avui no em queda clar, no se perquè.

De la Superlight, he silenciat el soroll que no parava de donar la llauna, els torniols de fixació del plat de 40 dents a punt de caure pel camí, un cop recollats, el que fa de soroll la bike, és això: " ", és a dir silenci absolut. Un èxit per a mi aconseguir-ho, quina sensació més bona. Demà pedalaré, padalarem, no puc transmetre les ganes que tinc de fer-ho, avui tenia que haver sortit a la vesprada, però he de dir que les sensacions de sortir a córrer han estat tantes i tant bones, que no m'ha fet falta pujar a la bike, però ara en tinc tantes ganes que l'aventura de demà, es torna LA AVENTURA. Sortirtem de casa, i anirem pel corredor cap a Santa Margarida, i d'aquí escalarem les pales de Sant Elies.

Estic emocionat, Colorado, Tallboy-Tallboy-Tallboy!!! o YBB 29"-YBB 29"-YBB29"?, bé està clar quina és la teva elecció, la meva no.

1 comentari: