Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de desembre 08, 2009

On One 456 ti més o menys, SS!!!.

Millor el mirem amb calma, jo he de mirar i fer un silenci, un recorregut a fer, moltes coses a millorar, però moltes.


El concepte Heckler però amb rígida darrera, en el meu cas, la COVE Hammer, o la ON ONE 456 Ti, són bikes que no, però que sí, o millor dit que sí, però que no.

M'agrada el concepte, m'agrada molt, però també penso que tinc masses interrogants, i aquests, sempre fan que resti aturat.

Ahir, descans de córrer i de bike, avui ja he tret la Superlight, uns quaranta quilòmetres molt rodadors, però perfectes per mirar de no anar carregat de cames.

Sortirant a volar les Trabuco VI aquesta nit?.

5 comentaris:

  1. Aquesta bike està molt be si vols acabar mort. No m'imagino baixant zones llargues i exigents tota l'estona dret!!! ja em cansa la doble depen d'on imagina això. Per a mi definitivament no ho veig, al menys ara per ara, demà no ho sé, però segurament millor una 29"

    ResponElimina
  2. Doncs jo si que em veig amb una d'aquestes rígides amb 140mm de recorregut com la Transition TransAm del vídeo, o la orange p7 totes dues amb quadre de crommolibdé, com els d'abans, o la ja no tant exclusiva però també molt interessant SC Chamaleon, aquesta amb quadre d'alumini, o per que no una encara més exclusiva (pel tema de manca de distribuïdor) Banshee El Viento, la majoria d'elles permeten gaudir d'una hadtail amb un plus de recorregut, i es poden muntar amb SS.
    De totes maneres tinc els meus dubtes de com es comporten pujant, ja que en el vídeo només es veu baixant, i deu ni do quines baixades més boniques, amb o sense suspensió.

    ResponElimina
  3. La ON ONE 456 Ti, i COVE Hammer, tant la 2009 com la 2010...són dos Dracs negres d'ales específiques per a vols arriscats.

    Són les dues per a mi, de 10/10, les Hummer però 2009, d'oferta a Chain, moltes han petat, les 2010, són fabricades per Lynskey, ja no per Litespeed.

    Com les dues primeres, les Pace RC 305 XC/AM, Cove Handjob 2010, i d'altres d'aquest tipus, per a mi, són bikes UK, oi, Colorado?.

    El Pace, fora de que per muntar el fre del darrera cal tallar el latiguillo, i que la versió plata, la pintura no és la millor, tot i així, a mi m'agrada i molt.

    D'aquí a uns dies, disposaré d'un quadre Look 986 durant una setmana, si m'agrada, he pactat que ja es quedarà, si no, NO. Això és servei.

    La gestió per la meva Tallboy talla M, ja està feta.

    És a dir, tema 26" XC, pendent de que disposi del quadre Look 986, tema 26" UK, Hummer-456-RC 305, pendent de que jo decideixi muntar un quadre d'aquests a la forquilla Fox RLC 140 mm. de casa, tema 29", decidit, pendent de que la Tallboy taronja talla M, estigui disponible.

    Penso que més feina no puc haver fet. Dos de tres, és cert, però ja està prou bé, penso jo.

    ResponElimina
  4. Enhorabona per la teva decisió, una 29" al grup crec que feia falta, només mancava algú per decidir-se, veurem com funciona pels terrenys on et mous i per d'altres, llavors en funció dels teus comentaris que sempre solen ser positius ja que la bike ha estat molt treballada per entrar a casa teva, farem el que pertoqui.

    En quan a la Look també era una de les meves preferides, ara com ara, està i estarà aturat, crec que la gestió de les meves dues XC ja està complerta, en tot cas substituir el Blur XC per un Blur carbon taronja seria vist amb bons ulls.

    Eliminar la Titani crec que seria un pecat.

    Estic atent a la propera proba de la IBIS amb 160mm per veure el seu comportament i pes i decidiré moure fitxa, si no, com ara, ja estic ben equipat.

    ResponElimina
  5. Ei guys....IBIS 160mm, are you sure?

    ResponElimina