Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de setembre 26, 2011

III Road Book Conrad Lloveras.

Bé, avui ja és un fet, ahir de la mà de BO, varem participar al III Road Book Conrad LLoveras.

La jornada va començar a primera hora, no la cursa, si no la nostra jornada.


I va acabar de nit, no la cursa, si no la nostra jornada.


El Road Book Conrad Lloveras, aquesta petita aventura, és el què ha de ser, una cursa popular amb un valor afegit, el motiu de la mateixa, i en segon terme una cursa a on a un recorregut 100% rodador hi poses una component d'emoció com ho és el de seguir un Road Book. Entre zones rodadores també hi va haver zones de corriols emocionants.


Nosaltres en iniciar el recorregut ens va semblar que tindríem un dia relativament tranquil, cosa que no va ser. L'emoció però hi va ser des de la nit abans de la cursa, fins un cop acabada aquesta, oi que sí?


La realitat va ser molt diferent, perquè ara fa uns anys que no participem a una cursa guiats per un Road Book, i aquest punt, el de seguir les indicacions detallades a metres, amb uns pulsòmetres que marcaven de cent en cent , no de deu en deu, seguir el Road Book passa a ser encara més emocionant, que què vull dir?, que el CS600, marcava cada cent metres, aleshores un 0.60 m. no el podíem quantificar, un 560 m. o anàvem a 500 m. o a 600 m. fet que encara fa que tot tingui un plus d'emoció, oi que sí?


El fet de portar la placa per fixar el Road Book a l'inrevés, vull dir que aquest Road Book tenia forma de llibre, no de bloc amb l'espiral a dalt, i haver de mirar les vinyetes mentre aquestes amb la velocitat no paraven de voleiar, fa que t'adonis que per a cada especialitat  cal una especialització, i que pots pedalar més o menys, però que seguir un Road Book i fer-ho bé requereix de tenir experiència en aquesta modalitat.


Veient el porta Road Books d'en Jordi senzillament et deixa gratament sorprès, feina però que molt i molt ben feta sí senyor. Veure com pedalava, a la velocitat que anava i com seguia el Road Book va ser gratificant.


Bé,  dic veure, perquè lògicament el varem veure, però  únicament al primer quilòmetre del primer tram.


Els BO com sempre a una velocitat fora d'escala també va ser,  el coincidir-hi un instant molt breu. La propera coincidència després de la primera en iniciar-se la cursa va ser a dalt del podi, primer i segon lloc pels BO a la classificació, moltes felicitats.


Dies de mtb.

El que està molt bé, és el tipus d'inici d'aquest Road Book, tens dues hores aprox. per anar sortint, cada equip comença dins d'aquesta franja horària, i la classificació és fa pel temps invertit en fer el recorregut, així l'ordre d'arribada no coincideix necessàriament amb l'ordre de la classificació, i tant que no.

Una parella de campions, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.


Les sensacions rodant per a mi, bones, per a la Betty també, però les seves pulsacions anaven un xic més altes del que haurien de ser per rodar bé, en relació a les meves. Res preocupant, o sí, perquè jo si no veig que tot va com ha d'anar i més pel que fa referència a un aspecte com aquest pateixo un cert neguit. A partir de la segona hora però això va anar caminant cap a la normalitat, i el seu rendiment va anar de més a molt més.

Una sortida com aquesta ens serveix per fer un mini test tant de l'estat de forma, que la prova d'esforç ja ens va indicar que és bona, com les sensacions pedalant a una cursa, com també la posta a punt de les dues bikes, i en darrer terme i no per ordre d'importància del funcionament dels nous equipaments.

La nota avui d'aquests tres grups d'un 4/10, perquè per a una cursa, millor dit tres curses a un esdeveniment com el Roc d'Azur, no podem anar amb incidències varies, hem de pedalar i prou, i pedalar a pulsació més alta del que hauríem d'anar, tot i a dins de la línia vermella, perdre trossos de sabatilles, o que el manillar caigui de les puntes per un mal manteniment per part meva,  no és el què ha de ser, en cap cas, tenim temps per a corregir i tant, i avui mateix ens hi posem, oi que sí?

L'organització, un doll sempre d'amabilitat, a cada control sempre ple de somriures amables, i l'avituallament complert i en cap cas tancat, podies menjar de tot i sense límit, "senzill però arrecladet" diria jo.

Això era al quilòmetre trenta crec recordar i la nostra sensació era la d'acabar de començar, com sona. Jo crec que és pel desnivell acumulat a aquest punt quilomètric, que no era molt elevat el què va fer que rodéssim tan sencers. Cal esmentar que el desnivell total un cop finalitzats els seixanta quilòmetres tocats, no va superar els nou-cents metres positius.

Podrem dir, "unes xifres poc extremes", avui passades les hores penso, "i per què sempre ha de ser tot tan extrem?", no és el meu cas, però sí el de moltes persones que conec, a on el seu dia a dia ja és prou extrem, i penso que per a mi mateix, una jornada com la d'ahir podia haver estat una jornada relaxant, pel que fa referència a tipus de recorregut, i tant que sí.

Una aventura amb ingredients conservadors pel que fa referència a tipus de recorregut, tant per la seva dificultat tècnica com per la prudència a l'hora de sumar desnivell,  també és una aventura, i tant que sí.

Ahir ho va ser, una aventura. I no oblidem que un Road Book de 60 Km. sempre té un bon punt d'exigència.


Als darrers metres, no per una manca d'informació del Road Book, si no per una senyalització de cintes del color de la vegetació va fer que nosaltres tinguéssim moltes dificultats per encertar el camí, seguir unes cintes que no veus no és fàcil, però també  suma a tot plegat que era al darrer tram, més cansats, i una mica nerviosos, pel fet de voler fer-ho d'allò més bé, oi que sí?

En arribar pel mateix pas que hores abans havia estat la sortida va fer que la desconnexió fos immediata, i tot seguit  em vaig adonar que havia participat amb una tensió important, i tant.

A l'arribada en Narcís de BO sempre atent a la nostra entrada, i l'organització per la seva banda ens tenia preparats un entrepà de pernil o formatge, així com galetes, fruita i fruits secs, com també diferents refrescs a escollir i amb la possibilitat de repetir si així ho volies.


D'aquí a la dutxa, i de la dutxa a prendre la fresca a una gespa amb vista panoràmica a l'arribada dels participants.


Després d'una bona estona ens varem dirigir a dinar a l'Estartit, directes a compartir un bon dinar, entre moltes ganes de gaudir del què quedava de la tarda, i de fet així va ser, mtb, mtb, mtb.

La YetiBetty de 10/10, tot però tot perfecte.

La Vicious, bé per on començo, pel final, pneumàtics, per un terreny en ocasions  puntualment tant pedregós, anava un xic baix de pressió, vaig inflar i oli en un llum, el manillar, pel fet de no haver repassat els torniols de la potència que el fixen, aquest, el manillar nou,  va anar baixant les puntes lentament, vaig posar-lo a la posició inicial, recargolar els torniols i a rodar.

La nova posició del seient endarrerida de forma significativa m'ha anat molt bé, canvi auspiciat per en David de BO, gràcies David, a 6 cm. és a on és la punta del seient, darrera de la caixa de "pedalier", del centre d'aquest, és a on sóc ara. L'alçada de la tija posada a punt per en Narcís de BO també molt bé, gràcies Narcís, 72 cm. de sobre del seient seguint la línia de la tija fins al centre de la caixa de "pedalier". La Betty vers l'ARC, a 4,5 cm. i a 63,5 cm. respectivament, mtb, mtb, mtb.

L'equipament, 100% d'estiu, i tant. Tot rodó menys les sabatilles Bont especíques per a la pràctica del MTB, les gomes de la sola surten del seu lloc mentre pedales, el que t'obliga a aturar-te, descargolar el torniol de la sola que fixa la goma a aquesta, i tornar a fixar la goma que un cop fixada a la sola, s'escapa de la cabota del torniol passada una estona, i això passa mentre pedales. Les portaré a Doctore Tèxtil amb en Xavi i que hi posin remei perquè no pots pedalar amb unes sabatilles que mentre pedales les gomes de la sola cauen pel moviment de la pedalada, oi que no? "algú ho havia de dir".

A l'altra cantó de les Bont el culot Sportful per a més de 80 Km. de 10/10, però de 10/10. El mallot bé, no perfecte, no hi puc portar els estris mínims al darrera, no cauen del tot les bosses per a tal fi quan les carregues, però no tenen el bon rendiment de les bosses dels mallots Pearl Izumi, en cap cas. És més ahir va arribar a ser molest, la sensació de les bosses una mica caigudes és incòmode, molt.

Eines les de sempre, sense l'esprai d'escuma, aigua,  dos bidons de 750 ml.  

El dia no va ser calorós, en cap cas, la temperatura perfecte per a rodar, rodar i rodar, tant que jo creia que pujaríem al Castell i finalment això no va ser, per a la propera edició?

Aquest tema de les Bont ahir va ser una bona murga, una bona murga. He parlat fa uns minuts amb en Xavi de Doctore Tèxtil que m'ha comentat que els hi porti que hi posaran remei, molt i molt bé.

Després del dinar ja ben entrada la tarda, passejada per l'Estartit i tornada lenta cap a casa amb la VW, si senyor.

Ara ja som a la recta final, al fons el Roc d'Azur 2011, sí senyor. Tres Single Speed al Roc, mtb, mtb, mtb, dues posant-se a punt pels propers dies de "gala", la tercera, la Mooto-X SS sempre va quan ha d'anar, si pot fer una Volta a la Cerdanya sense cap eina ni càmera, podrà fer tres curses a tres dies al Roc sense cap incidència, i tant que sí.


MTB, MTB, MTB.

dissabte, de setembre 24, 2011

Aventura prèvia al Roc d'Azur 2011: III Road Book Conrad Lloveras.

Demà participarem de la mà de BO al III Road Book Conrad Lloveras.

Nosaltres amb Single Speed, de fet serà la pre estrena de les darreres millores fetes a les dues bikes pel Roc d'Azur d'aquest any,  de la forquilla DT Swiss XRR 445, del plat nou de 32 de HbC, i de la tija Moots,  aixo pel que fa referència a la YetiBetty, i manillar i tija Moots pel que fa referència a la Vicious. La Vicious ja porta la potència a 6º+.

Els equipaments a decidir, Sidi Dragon i Shimano M230, sí que hi seran, encara també les Oakley M-Frame de la Betty si no fa sol, i segures les meves amb el vidre Gold Iridium, els cascs encara el Giro i el Limar, dic encara perquè el Giro marxarà properament, segur.  La resta d'equipament encara a decidir. 


Una noticia important, deixarem de banda demà "La llei seca Colorado", pel que fa a eines i càmera, vull dir que les portarem. 


Les bikes estan a punt, si deixa de ploure ja ho deixaré tot a punt avui, per demà no haver de fer res més que no sigui enfilar a la VW i marxar directes a l'aventura.


Les gomes de pollastre ja hi són posades, les hem anat a cercar fa una estona, per això no surten a la imatge.

Bé, demà darrer test previ al Roc d'Azur. Els nervis, l'emoció del proper Roc, del sizè Roc, planeja per casa, una sensació de fusió entre aventura, tensió, neguit i molta, però que molta activitat, perquè moltes les coses per fer, molts detalls per concretar, i en darrer terme un factor clau, moltes, però moltes ganes de viure aquesta cita,  de ser-hi. Aquest any hi anem amb en Colorado!!!, anem-hi?

MTB, MTB, MTB

Un cop finalitzada la jornada del Road Book , tindrem crònica, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.

Mavic Fury-Sidi Dragon-Shimano M315.


Mavic Fury, són a casa pel criteri Colorado. size 40 i 440 g. d'especialització, 220 g. menys que les Shimano M230 size 40, no 220 g. de millora, o sí, ho sabrem quan les Mavic surtin a rodar.

MRG ets la millor, mtb, mtb, mtb.


Les Sidi Dragon negres, ara rodo amb les blanques, i amb l'arribada dels nous equips podria posar-les en marxa, o no. Les cales les tinc a punt, dos jocs a punt, un per les Mavic, un per les Sidi, serà qüestió de decidir, o això sembla.

Les M315 encara no hi són, sí al cap, si localitzades pendents de fer el pas, i tant.


Si serà abans o després del Roc d'Azur, és el dubte, si és abans serà als propers dies, hores?, no ho sé.

Si serà després del Roc, què serà després del Roc?, no ho sé, tot pot ser, o no, unes coses sí, i d'altres no, o totes, o cap, o de diferents, sempre amb un esperit, sumar, sumar, i sumar, projectes, il.lusions, en resum bones sensacions, perquè el que no va en aquesta direcció, ve, vindrà sol.

MTB, MTB, MTB.

Quina joia de sender que hem escollit, un espai per a tot, per a bikes, per a "work", per viure, mtb, mtb, mtb.

Gràcies a tots per ser-hi, per compartir sensacions, al Blog,  i majoritàriament entre senders, entre corriols, mtb, mtb, mtb.

Aquest mes a part de la imatge del mes tindrem el biker del mes, "the best biker", ep, no "the fast biker".

Demà aventura a sobre de la bike, i tant. A les properes hores l'exposaré, hores o minuts.

Moots Dreams.

Aquesta imatge estarà presidint un bon espai, el millor, dels millors.


Perquè no podia ser de cap més altra manera, o sí, i volem que sigui així.

MTB, MTB, MTB.

Per a tu Colorado, mtb, mtb, mtb.

Llacs de la Pera a l´hivern?...Cap Problema!

Tomi Ring 102x32.

És dens però m'agrada.



http://forums.mtbr.com/singlespeed/tomi-ring-582214.html

És que la corona demanada a USA és de 104, no de 102, o sigui que amb en Narcís de BO cerquem un plat interessant de 102 mm.

MTB, MTB, MTB.

divendres, de setembre 23, 2011

Stem and handlebar, Moots.

Són dos components claus que sense ser determinants, perquè certament no ho són, sí que fan que en la persecució de disposar de dues bikes rígides, hi puguin aportar petites dosis d'eficiència.


Sempre dins de les seves marcades limitacions, i tant que sí, o no.


Per què tija de titani Moots endarrerida?, perquè fa uns anys, pocs, que veiem com la tija de la Moots d'en Colorado quan pedala assentat flexa lleugerament amb els impactes, fet que no passava ni amb la Thomson Elite de la Vicious, ni amb la NewUltimate de la Yeti-Betty, tampoc amb l'Easton EC90 que portava a les darreres setmanes a la Vicious.


A la Vicious, amb el Maxxis Ardent 2.25 a 16 psi, amb els tirants finíssims, la tija Moots hi aporta un plus de comoditat, quan? quan vas assentat escalant, és veritat que poques vegades, però hi són, i quan les baixades són de molt poca pendent i amb terreny de pedres fixades al terra, a on la SS, és un anar fent, ara amb la tija Moots a aquests dos escenaris puc anar-hi assentat, a on abans havia d'anar dret.


A l'ARC, era necessària, l'ARC pel fet de no ser de cromo, és més rígida, cada cop va directa al pilot, ara amb la tija Moots aconseguim minvar aquest impacte sec.  

Per què el manillar Moots? en primer terme a la Vicious, pel fet de que el que portava fins avui era d'alumini OS, de 700 mm. i 10º de 220 g. , no 25,4 mm. com ara,  fent conjunt amb una potència d'alumini Thomson mecanitzada amb CNC, de 160 g. aquests dos elements sense ser intractables, sí que si els comparem amb el manillar de titani Moots de 24,5"?¿, 180 g. aprox. amb l'adaptador a 25,4 mm. amb la tija d'alumini Syntace de motllo, de 25,4 mm. 100 g. aprox. aquest segon conjunt té una comoditat que el primer ni cerca aconseguir.


A l'ARC hi anirà un Moots de les mateixes característiques però de 640 mm. no de 700 mm. 5º i no de 10º. Què és el que porta en Colorado a la Mooto-X, i que ara passarà a ser el de la Betty quan a en Colorado li arribi el seu de 700mm. i pocs graus.

Ara la Vicious té un plus important de comoditat, plus que suma a la que ja tenia. Escalant va bé, no sé si millor, vull dir la posició del manillar, que no és de 10º com vàrem demanar, és de com a mínim 15º. Però després d'un any, millor dit onze mesos, ja m'està més que bé. Allò què deiem del HM.

Ara he d'estudiar bé el tema seient, el SLR de les primeres guerres del 2002/03 crec recordar, va molt i molt bé, i m'agrada que el seient no sigui nou, diu d'on venim i deixa entre veure que tindrem més guerres. Però he de dir que estem considerant d'altres opcions amb en Colorado.  El Tune no pot ser perquè la tija Moots no permet muntar el gruix extra de la guia de carboni vers la de guia més afinada  de titani, crec recordar,  del SLR.

Les rodes, un tema prohibit fins avui a casa, anem a una boixa específica SS?

MTB, MTB, MTB.

Avui abans de sortir passaré la potència Syntace a 6º+, i no als 6º- que portava ahir.

Quina feinada...Com es fa un Exogrid?

DT Swiss XRR 445.


Perseguiem una forquilla cònica de titani de 440-470 mm. de línia retro.

La decisió final ha estat una forquilla de carboni de 445 mm. 100% XC de línies estrictament PROS.



El motiu d'aquest canvi és avui clar, demà dependrà del què veiem, i això fins demà no ho sabrem, oi que no?

El fet és que la bike de la Betty avui és l'ARC, un clàssic amb uns orígens molt PROS. Si la bike ha de ser definitivament aquesta, la forquilla podia ser una cònica de titani de 440 mm. o una DT XRR 445, si la bike és una IF el mateix, si és una Moots també. No en el cas de ser una Sycip de titani, a on la forquilla s'imposa que sigui de titani o en darrer terme de cromo.

La Betty té clar avui que en primer lloc a la graella de sortida hi ha l'IF, i que en cas de decidir-se serà aquesta, lluny a metres de distància, darrera de l'IF hi ha la Moots. Bikes les dues que poden portar les dues opcions de forquilles, i tant.

Bé, de fet totes les bikes permeten tot tipus de combinació, i tant, no a casa però.

La decisió de la DT Swiss XRR 445, bé marcada pel criteri d'en Colorado, "és la forquilla per aquestes dues bikes, la de 470 mm. **** estrelles i mitja al mtbr". Dit i fet, i la forquilla ja és a casa.


Després d'això hi ha hagut molts canvis, però la forquilla ja és a casa.

La presentació com amb les Pace RC31, molt bona, un xic espartana però bona.


Al final la diferència de pes vers la PRO, no és de 300 g. per sota dels 200 g. ben ajustats.


La PRO que té BO,  de les millors opcions pes-prestació-preu.


La puntera pel fre, és PM, no SI, els torniols de la pinça no podem entrar més de 10 mm. ni menys de 8 mm. i el par entre 6-11 Nm.


 Collat i encolat?


Curios aquest punt, funcional o estètic?


La joia de la corona.


L'aranya específica, va a 4 Nm.

La potència també va a 4 Nm, i has de verificar si gira o no vers al coll de carboni, si ho fa,  si gira.  has d'augmentar el par de 0,5 Nm. en 0,5 Nm. fins que deixi de fer-ho, amb 4 Nm. va ser suficient.

No pots rodar sense l'aranya, per tant els 45 g. s'han de sumar al pes de la forquilla. El pes d'aquesta és sense tallar el coll, amb el coll tallat no sé què pesa, els nervis, res que no sapigueu, oi que no?


Detalls interessants, i tant.


Entre aquest pas i el de sota tres hores, per l'aranya específica que no havia manera de muntar-la. Pel fet de que la tapeta DT que va a sobre de la potència i que ajusta la direcció, ve d'origen  molt collada a l'aranya, cal treure-la i fixar l'aranya al coll de carboni amb una allèn, per un cop fixada l'aranya, procedir a ajustar amb la tapeta clàssica.


El coll de carboni no pot anar sense gruixos, mínim 0,5 mm. a dalt i a baix de la potència. Són els que porta.


Crec que no em deixo cap par per definir.

MTB, MTB, MTB.

Ahir l'ARC ja rodava per Salt, així que si la Betty s'hi posa, tindrem crònica de la XRR 445.

dimecres, de setembre 21, 2011

Moots Day-Colorado Day.

Avui un dia Moots. Ara són les onze de la nit ben tocades, fa res he deixat a en Colorado. Avui ha estat un dia Moots, també podria dir, un dia Colorado, vindria a ser el mateix, i tant.

Un dia Moots, 100% Colorado.


Entre Moots, entre components Moots, entre imatges de Moots, entre apassionats d'aquestes bikes.

Demà si el dia s'allarga un xic més miraré de posar crònica de la presentació dels components Moots, que la Vicious ja porta, i la Yeti ARC des de fa uns minuts, són quarts de dotze de la nit, també.


De la Yeti Arc també presentaré la forquilla DT Swiss XRR 455. que avui a les dues de la matinada he acabat de muntar. Una feinada agraïda, però una feinada. Renoi amb l'aranya de la DT, bé,  ara ja és una anècdota més a la llarga llista d'aquestes.


El conjunt de tija Moots-Aspide Glamour rosa erosionat de les aventures dels darrers anys amb les diferents bikes de la Betty, així com el conjunt tija-manillar Moots de la Vicious, han estat els protagonistes d'avui, i de ben segur que ho seran a les properes hores a aquest espai.

MTB, MTB, MTB.

Demà les dues bikes sortiran a rodar, és a dir podré posar la presentació dels components Moots, de la forquilla DT, i també no sé si a la mateixa intervenció o a una posterior, les primeres impressions rodant amb ells, mtb, mtb, mtb.

"Moltes novetats, totes en una sola direcció, perseguint un sol destí, el Roc d'Azur 2011".

dimarts, de setembre 20, 2011

Giants Causeway Coast Sportive 126km

Saturday 17th September 2011
The Giants Causeway Coast sportive 126km 1,367m

The first Giants Causeway Coast Sportive happened at the weekend. I decided it would be good to take part as training for the 24hour Adventure race in October. Rather than using the road bike I decided to use the Mountain bike.
The Sportive had three different routes 180km, 126km and the 56km. 126km was a good distance for me because I could take it easy yet still enjoy the route. We started in the town of Ballycastle on the North Coast of Ireland. The weather was looking good but the forecast give rain for the afternoon. I was ready to start but my friend was still only at the registration tent. The sound went for the start and the riders started pedaling. The last of the riders pedaled away from the start while I waited on my friends. 5-10mins after the first riders left we started straight into a climb. After we got warmed up we started to push a bit. Catching the first of the back markers really give my friends a bit of a boost so we pushed on faster. By about 20km into the route we had passed a lot of people and started into the first climb. Most people slowed but we got the heads down and pedaled hard up the hill. At the first food stop I wanted to keep going as there was a lot of people stopped. My friend needed the toilet so we stopped and I took some cake and bananas while I waited. We left here for a very fast descent. The marshals were warning riders of a wet part of the road but at 75kph on Mountain bikes we werent slowing for anyone. We past a lot more people on the descent as the road was very wet and a lot of riders slowed in the bad conditions. The weather was still dry for us but we could see rain on the next glen.
We got back to almost sea level before starting to climb again. A long road climbing for about 10km up through the valley above. The route was amazing some great views and being on the Mountain bike I was able to get a good look around as we pedaled. The next section was on a slight downhill but into a head wind. We had caught up with another friend on a road bike and he let us draft behind him. I think this is the only time I needed to draft going down hill. It really helped though and meant we kept a good pace to the next food station. We stopped here for some more fruit cake and bananas. Again lots of people were taking a long stop so we got out ahead and got pedaling. Another short sharp climb before we got to the highest point. The road here was flat and long. We both had pushed hard and were starting to feel it. Rather than burning up we took a quick stop for some energy gels and a drink before we started again. Thankfully from here we had another long descent back to sea level and the coast road.
We stopped for a short time on the coast road to get some water. The road had a bit of a head wind so we took it in turns at the front for a bit of drafting. This road took us around 20km of coastal road by the sea. A flat road but with the headwind we didnt get much of a break. We had another climb and descent before the next stop. At the last stop I knew we had the big climbs coming next. The famous Torr road is a road with short very steep climbs. We took a longer break here knowing it was our last stop before the finish.



There was a lot of tired people at this stop. Everyone had heard it would be a tough section but I think most people didnt realise just how steep the climbs would be. The first climb we reached I counted 5 riders walking in front of us. We took it easy but stayed on the bikes. After the first climb there was a really fast descent. Again a lot of riders took it slow as they were getting tired. The next climb started at the bottom of the descent with no break. I kept the bike in a big gear and pushed hard up the climb again passing riders walking.
The route was perfect because the road was quiet of traffic and we could push hard both up and down. On the last climb and probably the steepest a rider past me getting out of the saddle he was pushing hard on the hill. I was very comfortable so pedaled along side him. When he pushed I pushed I smiled across every time he tried to get away. I was getting stronger as he was tiring and eventually he stopped falling of the bike being sick. I asked if he needed anything but he said no. I continued to the top were more people congratulated me for pedaling all the climbs. I slowed the pace at the other side until my friend had caught up and we pedalled strong back to the finish line. Riding a Mountain bike on a road sportive was not the best choice of bike for speed. For training it was perfect and really give me a work out. It was a long day in the saddle at around 6 hours 25mins. A great day and great training for the 24 Hour Adventure Race.


A video from Saturday

Perfectes condicions, no condicions perfectes.

És la diferència més notable que em ve ara al cap.

Estem en perfectes condicions per fer el que fem amb la bike, ni més ni menys, no en condicons perfectes, sempre hi ha molt per milllorar, oi que sí?

Avui el protocol de la prova d'esforç després de molts anys, les faig des dels dotze anys, l'han modificat per la nova disciplina que practiquem, MTB en Single Speed, i el resultat ha estat molt bo, millorable? segur, però el resultat avui és "excel.lent" i costa molt sentir aquest mot quan es fa referència a un tercer, sentir-ho referint-se a nosaltres és motiu de molta satisfacció, i tant que sí.


Per a participar al Roc d'Azur cada any hem de presentar un certificat metge conforme estem capacitats físicament per a poder competir, o millor dit, et text diu concretament que no tenim cap contraindicació per competir en aquesta disciplina.

Per a moltes persones federades aquest és un pas més, un tràmit, pel fet de que són moltes curses, per a nosaltres, pel fet de participar com a molt a cinc o sis curses, i normalment a dues o tres cada any,  aquest, el de la prova d'esforç,  és un balanç dels darrers dos anys a sobre de la bike, i els resultats avui han estat bons, millor dit, molt bons.

En Narcís i en David de BO tenien raó, i no és que en dubtes, si no que senzillament avui ho hem corroborat, hem corroborat que anem bé, i que com sempre podem anar millor si passessim a entrenar, cosa que això, entrenar, ara per ara no serà.

Però d'entrada pels resultats de la prova, aquesta determina de manera cièntifica, el que per experiència en Narcís i en David de BO veuen, que escalem molt millor, fet normal perquè el cor avui admet càrregues de treball considerables a pulsació més que interessant, més baixa vull dir, i les recuperacions després d'aquestes càrregues són bones, molt bones.

Què més podem demanar? que el nostra entorn,  que tots entrin a aquest tram de bona salut i bones sensacions.

Una jornada més de MTB, i tant.

MTB, MTB, MTB.

A part de la presentació del conjunt Sportful, de la forquilla rígida DT Swiss XRR 445, també presentaré els components que ja han arribat de Moots, tiges i manillar de 700 mm. i 10º.

Un bon dia, demà encara serà millor, tinc dia Colorado, oi que sí? En Colorado per anar animant el què serà el dia de demà m'ha enviat aquesta imatge.


Quina emoció.

Estic posant-me en contacte amb el centre especialitzat eQuilibri de Salt, perquè amb en Josep, la Betty, i jo mateix tenim intenció de millorar la nostra forma física a un centre especialitzat, i aquest centre és el que he decidit  unilateralment que és el que ha de ser,  d'entrada i si tot va com ha d'anar.  "Unilateralment", pel que fa referència a casa i al despatx, però molt ben aconsellat per en David de BO, gràcies David.

Bé, entre pocs, sí, tinc temes pendent, un per a mi interessant, entre tots un que despunta, el de la crònica de "Chain Reaction Cycles 2010 vs Chain Reaction 2011, Titànic II?".

dilluns, de setembre 19, 2011

Post-cursa.

Avui sortida amb en Narcís de BO.

Corriols, corriols, i més corriols. Una sortida sense aturades, a bon ritme, no a la zona vermella, sí a la zona a on anem a fer quilòmetres de qualitat.


Bona conversa, bons senders, i dos bikers amb moltes ganes de pedalar, i tant que sí.

La Vicious haurà de ser intervinguda quirúrgicament, un dels dos assentaments de les punteres posteriors sembla que haurà de perdre part del seu material perquè l'eix de la roda traballi correctament i no tort cap a la dreta com ho fa ara.

La bike de 10/10. Ni la vibració del fre posterior he patit avui, de 10/10.

He estrenat un conjunt Sportful, ja portava un conjunt a la bossa, però he rodat amb el nou que he anat a buscar avui al mig dia, un culot d'estiu i mallot de tardor, és que als primers quilòmetres de la sortida a Salt no feia calor, en cap cas. Aquest nou conjunt Sportful, tanca la porta al conjunt Assos d'armilla i culot pirata F1 Mille, perquè l'armilla era una L, i jo vaig amb una M.


"El mallot Assos vermell size M que ahir tenia confirmat que ja venia, ara resulta que no vindrà, com és el món de la bike com és".

Dies de MTB, a les prèvies al Roc d'Azur, falten unes tres setmanes, això és ja. Quina emoció, la sensació Pre-Roc és senzillament fantàstica, la bike avui per avui funciona correctament, els equipaments pel Roc a manca de decidir quin serà els substitut de l'Assos vermell que ara no vindrà,  també estan ja tots a casa, mtb, mtb, mtb.

Aigua, un bidó de 750 ml. menjar, cap.

Eines, les de sempre, sense esprai d'escuma.

MTB, MTB, MTB.

Demà presentaré el conjunt Sportful.

També la forquilla DT Swiss XRR 445, que ja és a casa.

New Moots Psychlo X RSL.

En Colorado m'ha fet arribar les novetats de Moots del 2012, entre totes elles per a mi avui, deixant de banda la Mooto-X, aquesta.


http://www.cyclingnews.com/features/photos/interbike-2011-moots-new-cross-and-full-sus-mountain-bikes/191045

Després de la SS, avui si tingués que canviar de disciplina dins de les dues rodes, seria aquesta la bike, i tant.

Perquè com a concepte, segur que seria una especialitat que coincideix més amb el meu perfil.

MTB, MTB, MTB.