Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de juny 11, 2024

5/5 )

De blau, amb una marca curiosa mirant de fer camí al Mirador, Twin Six.


Twin Six.

D'estiu, així de curt, amb aquesta marca diferent, a on tot just fa res m'he decidit també a treure els culots Twin Six respectius, a veure si em decideixo a utilitzar-los, amb Merit, amb S-Phyre blaves, en definitiva mirant de mantenir-me refrigerat ara sí ara també, sense aconseguir-ho prou bé per uns primers minuts que tot i ser de control, no suficient però. Cercant mitjons baixos negres, poc a poc, i tant )

Sense incidències, sense coincidències, amb eines, amb aigua, bevent, sense menjar, amb llums,  funcionant el del darrera, que per cert he de valorar si fer venir els Garmins amb sensors de proximitat, dubto perquè la intenció no és fer carretera, o creia que era aquest el propòsit, i si seguim amb aquest en principi no ens caldria un conjunt de llums nous del darrera. Però sempre hi ha un tramet on fas entre trànsit rodat encara que sigui poc concorregut el risc sempre hi és (

MTB, MTB, MTB. 

4/4 )

Sol, ara sí dins del tram de sempre,  a on les sensacions són bones i el ritme també, crec, doncs si avui no surto seria una contradicció, a veure. Amb un Destructor i entre molts Gegants, molts.


Merit )

Equipat d'estiu, Gore, Merit, i S-Phyre, i molt bé.

Sense incidències, sense coincidències, sense menjar, bevent, amb eines, revisant pressions i prou, amb sorolls de radis del darrera éscalant i prou, amb llums sense funcionar, rondant els 20ºC. 

Diria que no recordo haver rodat amb tan bones sensacions com a mínim des de principi d'any, en tot cas tot això que tinc, oi?

MTB, MTB, MTB. 

2/2 )

Repetint trams del dia anterior, on les pensades són de ser-hi. Tres Destructors, no quatre, no sé perquè però siguent important la question, la resposta no està a les nostres mans, aleshores cal deixar-la de banda, ara per ara si més no, i en tot igual, oi?


Mallot preferit )

Equipats d'estiu aquest cop sí amb Merit, Hirzl, i S-Phyre, de fet aquestes darreres són les úniques que repeteixen sempre, bé i els Hirzl de la Reina també, la resta de l'equipament pateix petites variacions en funció de les sensacions del moment en que preparo els equipaments, a on un cop ja a dins del Vol no notem diferencies, doncs tots el equips tenen un nivell germà excepcional.

Sense incidències, ni coincidències, sense menjar, sense beure, amb eines, amb llums sense funcionar, rondan els 30ºC sempre, reviso les pressions i totes estan bé. 

MTB, MTB, MTB. 

3/3 )

Torna el quart Destructor, que bé. Seguim fora del tram de cada dia mirant de facilitar les bones sensacions de la Reina.


S-Phyre )


Equipats d'estiu, Merit aquest cop, la gran novetat és que la Reina ja roda amb el primer mallot S-Phyre, és a dir  dels dos equipaments de Shimano, curiós, mai hauria dit que aniríem cap a aquí. Fet que em fa reflexionar i molt, oi?

Sense incidències, ni coincidències, bevent, sense menjar, amb eines, amb llums sense funcionar, corregint la pressio davantera del Drac de la Reina, per sobre dels 25ºC, propers i dins dels 30ºC fins i tot, amb protecció solar a la testa Heliocare 360º per prescripció. 

Puntualment una sensació de la Reina no desitjada, a veure. 

MTB, MTB, MTB. 

 

dilluns, de juny 10, 2024

88 el 8 )

88 Grans Vols de dues rodes el dia 8, prou bé, a on en un dia tan assenyalat per a mi, hem fet la primera sortida a duo, que no en seran gaires més, doncs cada u té el seu propi Gran Drac de dues rodes sempre a punt, així no ens cal anar tots dos en un, la Reina és/serà de pilotar, de ser, i punt ) En tot cas després de vint-i-cinc anys un retorn a duo a aquests Grans Vols de dues rodes, tot i que puntual com esmento.

Equipats amb dues Super Armadures de Gala, no diré d'estiu doncs la de la Reina no és perforada, i la meva únicament el pantaló, la caçadora no doncs va venir separada del pantaló i es veu que no la vaig agafar perforada, o crec recordar que el pantaló és el que va venir perforat i vaig decidir quedar-me'l doncs a les cames no passo fred, també perquè no surto en condicions extremes de fred. 



En tot cas tots dos equipats de dalt a baix amb aquestes Super Armadures de la mateixa casa, ella amb el coixí de seguretat, activat, estrenava aquest equipament, de fet fins el dia 8 les seves dues Super Armadures estaven per estrenar, amb botes de Gore-Tex, jo perforades, els dos cascs blancs super visibles sempre com a punt de referència pels Destructors )

El Gran Vol va ser dins del tram que tinc com sortida coneguda, vull dir que no va ser un descafeinat, i va ser un descobriment per la Reina doncs va experimentar les sensacions propies d'aquesta extrema disciplina, ja no et dic com serà un cop estreni el seu Gran Drac si es decideix a fer aquest pas que no és en cap cas una condició obligada, en cap cas, a l'inrevés, doncs aquesta decisió és com la dels Vols una qüestió personal, individual, a on no hi pot haver acompanyament, sí presència pel fet de ser-hi, res més.

Singular aquest Gran Vol número 88 dels dia 8 a on anàvem escortats per dos Destructors, curiós també perquè per primera vegada darrera dels Destructors sempre van ser visibles sense seguir-nos les ombres dels Gegants, he de pensar-confiar com a protecció. Ara passats els mesos els Gegants no els veig amb temor si no com una protecció, com un recurs més darrera dels Destructors, que ho escric veient que no té massa sentit doncs els Destructors són infranquejables per a un tercer, sigui o no conegut, però en tot cas benvinguts siguin aquests colossals protectors, si ho són que no ho sé del cert ))

dissabte, de juny 08, 2024

1/1 )

Aquest cop protagonistes Reina i genet, sempre escortats per quatre Destructors, sempre envoltats de Gegants. 

A veure aquesta setmana 23, però dit això en el moment d'aquesta intervenció anem a per un 4/4, de fet jo ja el porto, fins i tot un 6/6, que bé.

El tercer Gran Drac de dues rodes torna a ser el protagonista d'aquesta semana 23, per una molt bona proposta que he rebut, a veure, dubto positivament doncs no la vol ningú per una crítica molt negativa del medi especialitzat MCN, concretament del prestigiat-respectat Neevesy, aleshores per aquesta circumstància tan adversa a mi em motiva molt fer-la venir, i tant. Em frena que com us esmentava per un interès en millorar les sensacions recepcionades del tren davanter no sé si cal, certament, vull dir si no serà excessiu. La part positiva és que tenim un munt de Dracs, i únicament en surten dos, fins i tot de nous a les caixes respectives des de fa anys,  així sembla que podem tenir tres Grans Dracs, que no seria un impediment, seria possible que els meus dos s'alternin espaiadament, doncs aquests darrers serien quasi idèntics en concepte. 

Bones sensacions a dalt dels Dracs, amb una Reina que sembla estar posada a ser-hi, veurem. 


Alp-X )

Equipats d'estiu, únicament uns pirates de primavera de Gore, S-Phyre sempre, els Merit no en aquesta ocasió, i Hirzl. Jo lògicament amb l'Armadura de Gala l'Alp-X ))

Sense menjar, sense beure, sense incidències, sense coincidències, corregint les pressions del Drac de la Reina, amb llums sense funcionar, amb eines, fent un recorregut diferent per facilitar que la protagonista torni amb més constància, rondant els 20ºC. 

MTB, MTB, MTB. 

dijous, de juny 06, 2024

Super Armadures de Gala )

Des de la arribada de la primera Super Armadura de Gala, la predilecció si parlem de color era, és el color negre, ara passats quatre anys després totes les que han arribat no ho són d’aquest color, sempre ha primat en cada una d’elles les característiques referides a protecció, en cap cas a color, i així no ha coincidit mai la màxima protecció amb que fos un equipament de color negre. 

El diumenge el vespre vaig localitzar una nova Super Armadura 70% negre i un trenta en marró foscs, fet que em va portar a  fer-la venir, dic en darrer terme perquè la recerca estava centrada en localitzar un equip que fos compatible amb un coixí de seguretat integral, aquesta complia amb aquest requisit, i en aquest percentatge esmentat 70-30 també parcialment en últim terme en el del color, que bé.

De color negra amb petits detalls blancs però no discrets ja en disposo una de dues peces, perfecte per ser visible això sí, aquesta joia és la darrera Super Armadura que va arribar. El fet és que un cop passats aquests primers anys l'experiència em diu que la Super Armadura d'una sola peça és el què he de perseguir establir com a normalitat d'ús, és a dir mirant d'allunyar-me del què és més comode, cal matisar-ho, si és d'una sola peça ja compleix el primer requisit, a partir d'aquí un cop a dalt del Gran Drac ha de ser invisible en quan a les incomoditats, però a les antípodes de decidir l'equip en primer terme condicionat per aquest mot, la comoditat

Finalment la nova Super Armadura de Gala no ve ni se l'espera, no hi ha estoc, no passa res, caldrà seguir cercant, o pot passar com amb els darrers equips que passats uns dies tornaven a estar disponibles, així ho tinc prou bé. 

He de de valorar també el color dels Destructors, vull dir aquests estan a les antípodes de ser visibles a primera vista, ni a segona, ja us vaig esmentar que ara mateix si veus passar un Gran Drac i intueixes quelcom més és perquè sóc jo envoltat pels Destructors, i aquest distintiu característic d'aquests super protectors em pesa, molt, de fet ho condiciona tot, és per aquest motiu que el negre hauria de ser el proper color de la nova Super Armadura, veurem, veurem )

dimarts, de juny 04, 2024

Tres, a la vint-i-dos )

El Vol d’aquesta darrera setmana, a on des del primer segon he hagut de frenar les ganes de fer més, on a cada metre baixar la intensitat ha sigut un treball constant. Les pensades des del primer segon per la situació viscuda a Santa Fe condicionen el to de la jornada, i de fet marquen un abans i un després, poc a poc tot s’anirà reconduint, segur, segur. Mentre dins dels Vols, aquests en aquestes circumstàncies m'ajuden més que mai, així doncs penso que pot ser molt positiu seguir treballant el punt del control i deixar de costat el punt de la intensitat, així crec que puc dir que ho he fet prou bé, crec. 

Amb aigua, bevent, sense menjar, amb eines, per sota dels 20°C, amb llums sense funcionar, amb coincidències curioses, primer dues mtb, segon dues gravel, tots molt ben equipats, i en darrer terme una fila llarga de gravels, fins i tot entrant ja al Mirador el pas d’aquests ha sigut una constant, com ara mentre escric, és un no parar. 

Equipat d'estiu, de dalt a baix de Gore, amb el Merit, Hirzl, i les S-Phyre, diria que si Pearl Izumi no fa per ser-hi ara per ara aquesta marca s'ha implementat seriosament a cada Mirador, i fins i tot l'arribada d'aquesta copant el protagonisme dels Vols ha obert la porta d'entrada d'altres marques, una mica com va succeir amb l'arribada dels mallots paravent 7Mesh de la Reina, o el culot pirata d'Isadore en darrer terme després de l'arribada massiva de culots pirates també de Gorwear. Giro pels cascs va arribar, i fins avui s'ha quedat, a veure quina anirà siguen la trajectòria dels propers mesos, dels propers anys, doncs jo estava convençut que Pearl Izumi seria sempre la nostra marca talisman, quan parlem de mitjons, mallots i culots.


Black )
 

El pas més pausat, la ruta més moderada entre matolls alts, molts, per no dir tots, a on quina nova aventura dins de la mateixa ruta, repetida durants els darrers mesos ara sí ara també, però el fet és que no són vint anys de Dracs, i tant que no, i aleshores per més Vols que fem ara per ara estem a tram nou, totalment. Colors, olors, sorolls, el terreny, tot té un to diferent, molt, i alternar hauria de ser l'objectiu, és a on sóc mirant de comprendre per poder fer-ho.

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, de juny 02, 2024

Pluja intensa )

La de dijous a la tarda, a on les circumstàncies em van portar a pilotar el Gran Drac sota aquest cel de pluja que em queia al damunt, la sensació, com la dels gals )

El fet és que en el Gran Vol estàvem aturats a l'Avet Blau a Santa Fe i per una coincidència molt guapa van arribar les pitjós notícies, com ho són aquelles que no depenen de nosaltres. Aquesta circumstància va fer que allargués el Gran Vol unes hores al Baix Montseny i en fer-ho que la tornada fos en aquestes condicions climatològiques tan diferents, a on és la primera vegada que piloto amb aigua, hi va haver uns intants, breus minuts que no veia absolutament res, cert també que en cap moment vaig tenir una sensació d'inseguretat, però ara passades les hores em ve aquesta pensada, i aquest motiu m'ha convidat a sumergir-me a aquesta intervenció, també perquè aquest fet, aquesta coincidència que esmento ens ha deixat un altre cop aturats, sense Vols, sense Grans Vols per un xafament extrem.  

Dins del Gran Vol voldria esmentar el comportament de la Super Armadura de Gala d'estiu, a on el temps que va rodar exposada a aquestes extremes condicions de pluja va mostrar unes prestacions notables sense deixar passar l'aigua a l'interior fins el darrer minut, a aquest últim sí però de manera molt tímida va poder traspassar la zona de la cadera. La sensació d'anar tan ben equipat i la de ser a vint minuts del Mirador, la suma d'aquests dos factors em va proposar que no calia aturar-me per ficar-me l'equip de pluja, curiosa aquesta valoració però així va anar, i un cop ja a destí, també passats aquests dos dies segueixo pensant que l'aturada era més arriscada que seguir sense la protecció contra la pluja, de fet mentre entrava literalment a dins de la moderada tempesta la sensació de seguretat no va disminuir, sí que va aguditzar la meva atenció, molt. 

Tot plegat va ser una experiència molt intensa, per la disciplina, per la decisió a dalt de Santa Fe, per les condicions climatològiques de la darrera hora, i més concretament  dels darrers vint minuts d'aquesta.

Quina feinada mirar de tornar a deixar-ho tot com si la pluja no hagués sigut la protagonista, tan el Gran Drac, com l'equipament, que segur que no ho he aconseguit del tot, però com que resto aturat sense aventures vaig aprofitant per repassar ara sí ara també aquesta Super Armadura de Gala així com el Gran Drac, diria que de seguir així aconseguiré reconduir-ho tot plegat, i tant. 


Avet Blau )

Ara i des d'ahir esperant l'arribada dels Vols aturats des de dimecres, mtb, mtb, mtb.

dijous, de maig 30, 2024

81 )

A la 20, estem a la 22 i ja en porto 84, el darrer dia d'aquesta vint finalment el Gran Drac de dues rodes va disposar de la seva oportunitat, va ser el Gran Vol número vuitanta-u. Com us esmentava per valorar quin és el dia propici-ideal per gaudir d'un Gran Vol de dues rodes és per a mi, pel meu fer, subjectiu doncs en el cas que ens ocupa la nit abans no venia d'un bon descans, cert, i passada aquesta a la tarda ara no recordo molt bé com vaig seleccionar la Super Armadura de Gala i en minuts ja estava gaudint d'una breu però intensa aventura. 

Abans, mentre, i després, ara mateix encara estic dins d'aquest després, on en el Gran Vol número vuitanta-ú l'emoció-intensitat és aquesta parella la característica segurament més significativa de l'experiència d'aquesta darrera sortida, i dins d'aquesta percepció una reflexió em va venir sense adonar-me quasi de la seva entrada en aquest mode, sí però fent el seu breu pòsit, breu ara per ara i ja han passat uns dies, com ho és que la valoració de fer venir un tercer Nou Gran Drac de dues rodes en la direcció de millorar la percepció del tren davanter podria ser una bona pensada, també va lligat a gestionar que no vull millorar les prestacions del Gran Drac actual, en tot cas sí puc valorar de mirar de reduir-les millorant d'altres aspectes, dins del concepte de menys és més, és a dir, menys pes sí doncs podria tenia tenir més agilitat, menys prestacions doncs podria gaudir de ser més proper a la subjectiva percepció a quelcom germà de pilotar, doncs en el meu cas quantes més prestacions té més lluny em queda poder-les utilitzar-gaudir, l'equilibri entre prestacions i les meves limitacions per saber-les aplicar a la conducció determina en bona part la intensitat-to de l'experiència. 

Aquesta exposició ve donada per la recepció d'aquesta sortida 81, el què em transmet aquest Gran Drac de dues rodes, i entre totes les sensacions una és de força pes avui, com ho és que en mode 4 pilotar-lo ja és força extrem, en mode 3 és un format quasi desconegut per a mi, on el poso normalment únicament els darrers sis quilòmetres previs a l'arribada al Mirador, i el mode 2 no recordo el darrer dia en el que vaig rodar en aquest mapa però la idea que en tinc de quan hi he rodat és del concepte físic-Marvel de  perseguir sortir de la influencia de la gravetat terrestre. Així arribant al Mirador després d'aquest Gran Vol pensava que el nou Gran Drac que estava valorant de fer venir incrementa de forma inapreciable el pes, un 3%, notablement les prestacions en termes reals un 50%, com sona, i el punt que em va fer dirigir la vista cap a ell no va ser l'equipament que certament presenta una millora notabilíssima, com ho són unes suspensions Öhlins electròniques semi-actives, i uns frens 100% regulables, però la primera i principal característica va ser aquesta perseguida posició sobre el tren davanter per recepcionar millor les reaccions d'aquest Gran Drac de dues rodes. El fet és que aquest darrer punt és l'únic que m'atrau de millorar-evolucionar-experimentar, millors components no diré que no sigui interessant, i de fet m'ha frenat, si més no avui, únicament l’elevat nivell de prestacions, que no necessito avui per avui, i que vaig comprenent que si no és per un gaudi a dins d'un circuit tancat, espai que avui per avui no és el meu, per a vies obertes aquestes ultra prestacions no em tenen utilitat que sí molt d'atractiu, però crec que per a mi són contraproduents fins i tot. 

També he de dir que no tinc una explicació raonada a perquè vull aquesta millora de la transmissió del comportament del tren davanter, sí que puc compartir que relaciono aquest estil de pilotar, vull dir aquesta característica a que millorar aquest punt incrementa la diversió sense incrementar el pas per corba, per tan en el cas que ens ocupa sense augmentar la velocitat, i això serveix pels Grans Dracs i pels Dracs, vull dir no vull baixar ni pujar més depressa, no vull incrementar la velocitat, vull divertir-me més i prou amb la sensació de pilotar sense augmentar aquest pas per corba. 

Hi ha un altre concepte que és que una part dels experts, i que són referència per a mi defensen que més prestacions mai vénen malament, i és probable que si el fabricant ho ha previst tot sota aquesta premisa vull dir divertir-nos pilotant sense velocitats significatives, aleshores possiblement sigui una molt bona proposta, però aleshores com amb el Gran Drac més esportiu que és així, sense augmentar el risc, és a dir la velocitat en el pas per corba, tot giraria a millorar les sensacions i prou, a incrementar-les sense exposar-nos més dels que ja ho estem pel fet de no anar a peu a l'aventura, i aquesta característica que exposo és crec la que he d'explorar, on ho escric tornant als nostres dos Dracs actuals, a on amb un mínim experimentem un màxim, el menys és més comentat en aquesta intervenció, també em ve el cap que ha passat una dècada i encara persegueixo comprendre la modalitat que practiquem, tot i que com us esmentava des del 2018 que el concepte es manté sense millores, excepte l'esmentat M1 i que en principi és també temporal-puntual. 

Així que en primer terme motivat per aquesta manca d'experiencia-rodatge, i en segon terme per la impossibilitat d'accedir a certes capacitats-camps de la comprensió que tot agafa una perspectiva immensa en quan a recorregut per descobrir, i tant, i tant. 

MTB, MTB, MTB.

dimecres, de maig 29, 2024

2/2, sobre colors )

Un aclariment, el groc m’agrada per l’Alp-X mallot, el d’estiu i el d’hivern, i prou, no és el meu color, el blau no ho sé doncs el porto perquè els C7 paravent varen ser una comanda equivocada que finalment es va quedar, creia que venien de color negre, i eren blaus, ara doncs m’agraden aquests C7 en blau. El mallot groc i verd és una altra història, ve d’un tram SOLO, des de les antípodes del 2013. 

Sobre colors, el blau de les S-Phyre també és accidental, era groc, blanc o blau, va ser blau. No va ser el negre perquè ja les tenia d’aquest color, segur que tinc confusions sobre l'ordre d'arribades del seu dia, normal, però si parlem de colors no hi ha d'haver raons, en principi )  

Un Vol, el sisè, i a l'hora el segon de la setmana, a on com ahir anant a dues hores sense ser-hi encara, però això sí un xic més proper, poc a poc.

La bike prou bé, o molt bé, els pneumàtics, revisats avui, i els sorolls sempre presents venint dels radis del darrera, la pols i aquests no conjuguen en silenci, si més no avui. He de cercar millores en el tema pneumàtics, doncs el terreny no ajuda ni de baixada, ni de pujada, i ara no vaig bé a cap dels Miradors, curiós, la percepció és de ser-hi sense el flow, pel que fa a penumàtics, una mica tenint grip sense ser-hi, que segurament no és així, però aquesta és la sensació avui. 


TwinSix day )

Equipat de curt, avui mallot rescatat TwinSix, culot C7 paravent, Hirzl, Synthe, i S-Phyre, el blau avui tornava a ser el protagonista, i tant.

Sense incidències, ni coincidències, amb llums sense funcionar, amb aigua, bevent, sense menjar, amb eines, no recordo la temperatura mínima, per sobre dels 20ºC segurament, i a on he mirat de ser prudent en les distàncies a l'hora que certament sense aconseguir-ho del tot doncs hi ha moltes ganes de recuperar les llargues aventures-distàncies. 

MTB, MTB, MTB. 

Tornant a seleccionar les eines noves, a veure. Quedo frenat per la logística que he de portar terme en un no res, Transportadora, Gran Dracs 4x4, i Gran Drac més esportiu, dels dos primers revisions i prou, del darrer, pneumàtics, el que implica de coordinar a on els portem, vull dir dels tres Mirador a on anem a fer les revisions, i aleshores mentre miro eines tinc una lleugera confusió doncs les eines són pels Dracs ara per ara. 

dimarts, de maig 28, 2024

Cinc de seguits, 1/1 )

C7 )

Ahir la sensació, per un descans de la darrera nit de baixa qualitat, era de fer un dia de pausa. Passat el matí, uns quants dàtils després van marcar la diferència, així he de dir que les sensacions a dalt del Drac sempre a la cinquena sortida són bones, fins i tot ahir. 

La pràctica del mtb és molt però que molt agraïda en comparació a d'altres esports, doncs encara que la deixis durant un temps si decideixes tornar-hi en un no res et permet ser-hi, i és més et transmet bons instants des del primer dia, això sí sempre de meys a més, vull dir que a cada dia que passes a dalt de la bike sumes uns breus instants d'aquestes bones sensacions, i així si en vols més, amb certa constància i prou cada dia omples el Vol amb uns quants més d'aquests bons instants, que ja és molt, oi? 

Equipat de blau, els C7 paravent un fixe actualment dels Vols, amb el Synthe negre, així sense el Merit, de Gore de dalt a baix, o quasi, en tot cas d’estiu, millor dit de curt doncs, i molt bé un altre cop, puntualment espurnejava, molt poc però un cel tapat va ser sempre present com a to de la jornada. 

Amb eines, amb llums sense funcionar, revisades les pressions, correctes les dues, també el bon gir de les dues rodes, i en darrer terme del correcte rodar dels discs de fre vers els ferodes, amb aigua, bevent, sense menjar, sense incidències, sense coincidències, sempre per sobre dels 17ºC. 

Creia que aniria a per les dues hores però passada la primera tot va pesar més sense fer-ho, i així no hi va haver  aproximació a la segona hora, que serà segur si més no així he de pensar, o millor dit estaria bé fer-ho en aquesta direcció. 

Mentre anava, i especifico el sentit doncs des que surto del Mirador que em controlo per no fer més, faig un treball per mirar de no allargar significativament la sortida per poder facilitar el proper Vol, pensava que dels dos Santuaris únicament em centraré en un, el que està desert quan parlem de densitat de persones, així hauré de tornar a cercar com arribar a la base d'aquest sense sortir de pistes i corriols. Podria anar-hi primer amb la The Motivator per carretera, però no és a on sóc avui, crec, i dic crec perquè ho escric i ja la miro amb ganes d'anar-hi tot seguit, i tant ))


C7/S-Phyre )

MTB, MTB, MTB. 

Un altre Gran Vol de dues rodes, el número vuitanta-quatre, i el d’ahir va tornar a ser memorable, és el segon cop que experimento aquesta sensació de tots aquests 84, de fet és el tercer si hi sumo el primer quan vaig fer el test de prova sis mesos abans de finalment fer el pas de fer venir aquest Gran Drac, que de fet el va fer la Reina. Encara ho recordo quasi com si fos avui, va ser el primer Gran Drac de test que després d'omplir el dipòsit no vaig tornar passats els primers minuts, concretament el vaig agafar a l'una del migdia i no vaig tornar-lo fins les set de la tarda, fins i tot vaig mirar de comprar-lo des de proper a Seva desfent el camí direcció a Collformic, però una no coincidència de dates ho va frenar, concretament perquè per dies no estava posada al carrer el dia del meu aniversari, si no ho recordo malament el test el vaig fer el dia nou de juny, però no és important. 

Segueixo valorant el tema del coixí de seguretat, avui crec que he establert un criteri, una possibilitat, un primer pas, doncs he acceptat que la Super Armadura vagi separada de l’Airbag, que no implica que aquest sigui el camí a seguir, o sí, en tot cas una nova porta oberta. 

Mentre estava a dins del Gran Vol durant els primers minuts la sensació amb la Super Armadura de Gala era quasi com la de l’Armadura de Gala dels Vols, dels Alp-X, i dels C7 paravent, la diferència és que amb aquest darrer vaig de més a més, i amb el primer no doncs tant amb el de cangur com aquest, tots dos d'una sola peça vaig tenint una mala sensació intermitent a la zona de les espatlles, això aquesta percepció desagradable és idèntica a la que experimentava a la zona planera intermitja del circuit de Finale, però idèntica, per tant he de valorar que segurament en aquest ocasió sigui posicional res més, a les zones planeres, de fatiga no en aquest cas doncs dins dels darrers Grans Vols amb el Gran Drac de dues rodes rares vegades supero les dues hores, normalment com ahir faig una hora tocada i prou. De fet és tan intens que dificilment puc estar massa estona pilotant, així cada certs minuts m'aturo breument i baixo per mirar de relaxar-me, no sempre però. Fa dos dies en un Gran Vol de dues hores justes, vaig fer una breu aturada passats els primers vint minuts, per després no fer-ne cap més durant la resta de l'aventura, en aquesta ocasió vaig parar per una mena de reacció alèrgica que durant uns breus instants em va deixar una mica desorientat, i no és la primera vegada que em passa, darrerament sobretot a nivell de congestió dels ulls, UF. També puc esmentar que fa unes tres setmanes vaig marxar a tocar de les onze del matí i vaig tornar a tocar de les set de la tarda, i és que aquest Gran Drac de dues rodes és el meu perquè té aquest punt, a on hi ha dies on les hores passen a ser minuts, que bé, que bé, que bé. 

dilluns, de maig 27, 2024

4/7 )

Prou bé, a una 21 on tot pintava a marcar un zero. 

Equipat un altre cop d'estiu, com ahir sense el Merit un altre cop, el Synthe el protagoniste oblidat torna o això sembla, Gore Alp-X negre, i Gore Alp-X 2in1, mitjons i guants també de la mateixa marca, les S-Phyre també negres, en aquesta ocasió quasi sense adonar-me que la sortida ha sigut un xic més llarga, i a l'hora que no he hagut de pensar en portar-la a terme, ha sigut, del principi fins el final i ja està.


2in1 )

Amb eines, amb aigua, bevent, sense menjar, sense incidències, ni coincidències, per sobre dels 20ºC sempre, sense revisar pressions, sí ahir però sense haver-les de corregir, i a on fa dos sortides vaig afegir a la bossa del TT dues petites bosses de plàstic per  si plou poder guardar el mòbil, doncs a una de les aventures vaig haver d'utilitzar-compartir la bossa de plàstic a on porto les eines espcífiques per tensar les cadenes, per evitar que el mòbil quedés afectat per la pluja, amb els llums sense funcionar. Fa uns anys les fundes dels nostres mòbils eren totalment estanques, impermeables, ara aquestes Topeak funcionen molt bé, la meva la Reina no l'utilitza, però no tenen aquesta característica, fins i tot tinc el suports pels manillars de les bikes, però jo no el porto perquè crec que per a la pràctica del mtb no és recomanable si vull preservar la seva integritat, referint-me a les vibracions i els cops constants, per carretera segur que podria funcionar, haurem de fer carretera doncs )

MTB, MTB, MTB.

Mentre perseguia Vols aquesta setmana he fet també tres aventures amb Grans Dracs, una amb el més esportiu ) 

També reflexionava sobre les Super Armadures de Gala, sobre la millora d'aquestes, les del genet i prou doncs la Reina sense haver-les estrenat a data d'avui, ella des del primer dia disposa dels coixins de seguretat, no és el meu cas, però ara per ara tampoc ho serà, crec. La dificultat és la ja exposada, perseguia en principi que l'Airbag estigui integrat a la Super Armadura, formi part d'aquesta, no com un element afegit, parlo en passat perquè avui per avui ja no sé si ho podré respectar, veurem, veurem. 

diumenge, de maig 26, 2024

3/6 )

El color )

Millor equipat que a la darrerá sortida, 100% d’estiu, Alp-X de mallot, color preferit, culot Gore blau paravent, S-Phyre també blaves, Hirzl, i un altre cop el Synthe, un conjunt de 10.

Sense incidències, ni coincidències, amb eines, amb aigua, bevent, sense menjar, per sobre dels 20°C, no recordo si sempre, la bike de 10, pensava avui que l’etern soroll intermitent puntual del darrera segurament sempre ha vingut del radiat especial de la boixa específica, en tot cas no recordo si avui es reivindicava o no. 

Com us deia, en portem una de cap, on derivat d’aquesta primera jo en porto una segona de cap, i en darrer terme també una tercera que em ronda, aquesta darrera sí la compartim, la del tercer Gran Drac de dues rodes, és que coincidir-hi en la versió en blanc-or em va impactar molt positivament, que bé. 

MTB, MB, MTB.

A veure demà, a veure demà )

divendres, de maig 24, 2024

2/5 sota l'espurneig )

Avui, a on leș sensacions han sigut rares, conegudes, velles conegudes. Em costa comprendre les bones sensacions d'ahir. 


D'anada )

Equipat amb pirates de primavera, Cosmic, amb mallot Alp-X paravent primer de màniga llarga després sense elles, guants també de Gore, tèrmica Café du Cycliste, Merit i S-Phyre. El conjunt, l'Armadura de Gala senzillament impecable,  puc dir-vos que amb el culot 2 in 1, i el mallot d'estiu, tots dos de Gore rodant per sota dels 18ºC d'avui també haurien funcionat molt bé. 


De tornada )


Sense incidències, ni coincidències, amb eines, sense menjar, amb aigua, bevent, i amb els llums sense funcionar. 

A veure les sensacions de cara el vespre, a valorar quines seran si plou com ahir, o si no plou.

MTB, MTB, MTB. 

Avui he vist rodant a carretera oberta el tercer Gran Drac de dues rodes que us vaig comentar que estava mirant si el feia venir, en color blanc concretament, no us sé exposar la sensació que he tingut, però sí que  puc dir que m'ha impressionat la coincidència. 

dijous, de maig 23, 2024

1/4, tornem a començar )

Doncs això, sense Vols des de diumenge, i avui en pilot semi-automàtic en un tres i no res ja estava a dalt del Drac.

He començat amb bones sensacions i aquestes m'han acompanyat durant tot el Vol, que bé. A un ritme moderat, sempre aeròbic, de fet no recordo el darrer dia que vaig estar a un tram anaeròbic, crec que des del 2022 un dia que ens van fer un test erroni mentre cercàvem un centre especialitzat on tornar a començar a recuperar-nos/preparar-nos. 


Blue )

Equipat  de curt, amb tèrmica, culot i mallot paravent, tots tres de Gore, el Merit, i les S-Phyre, l'Armadura de Gala de dalt a baix blava, excepte els guants que no són blaus però si Gorewear, i tant )

Amb eines, amb aigua, bevent ara sí però poc, sense menjar, sense incidències, sense coincidències, per sota dels 20ºC, amb llums sense funcionar, amb una bike que ha funcionat a la perfecció, també que bé, oi?

Ara espurneja a tocar de les nou del vespre, no per res, sí pel fet que no hi ha ànims de començar un segon Vol sota la pluja, crec. 

MTB, MTB, MTB. 

Cercant un parell o tres de mallots blaus d'estiu, a veure, per fer conjunt amb els  dos C7 curts paravent blaus poc a poc. 

dimarts, de maig 21, 2024

Eines )

He guardat les imatges de les eines que porten, perquè m'ajudi a filar prim amb la comanda de les meves )

https://m.pinkbike.com/news/randoms-round-2-bielsko-biala-dh-world-cup.html?utm_source=Pinkbike&utm_campaign=d2734e0639-EMAIL_CAMPAIGN_2019_04_09_10_04_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_6949a82289-d2734e0639-105965253

MTB, MTB, MTB.

Els comentaris veig que n’hi ha que fins i tot arribem a coincidir, ordre, ordre i ordre. 

diumenge, de maig 19, 2024

2/7 )

Millor que un 1/7, on un Vol dens per un descans molt breu a la nit anterior ha condicionat en bona part  que la sortida sigui lenta, molt.


Alp-X/Merit.

Equipats 100% d'estiu, excepte els pirates de la Betty, els dos amb el conjunt de culot i mallot de Gore, ella amb Hirzl, jo Gore, amb els Merit tots dos, i les S-Phyre negres presidint, per sota dels 20ºC, crec recordar, de fet a les nou ja estàvem a 17ºC.

Sense incidències, coincidint amb gravels, mtb, i molts caminaires, amb aigua sense beure, sense menjar, amb eines, amb llums sense funcionar.

Ara esperar a demà a on el primer Mirador fa festa, doncs a SV és festiu, i de retruc a diferència de l'Ascenció aquest cop GR també s'apunta a aquesta aturada de SV, que bé )

MTB, MTB, MTB.

En portem una de cap, a veure. 

dissabte, de maig 18, 2024

1/7 a la 19/20 )

Sí, aturada a la segona semana d'aquest tram de 20. Poc a poc, a on després del darrer Vol el divendres de la setmana 19 que era la primera d'un 20/20, així fins avui no hem tornat a sortir, quasi vuit dies aturats. Això sí ens hem activat aquest matí mentre iniciàvem una caminada interessant sota una pluja amiga de certa intensitat, a on ha sortit a la conversa la possibilitat de tornar a sortir amb els Dracs, i a on passades les hores hem gaudit des del tercer Mirador dins del tram dels darrers mesos, d'un primer Vol, que bé.


Sense sauló )

Equipats 100% d'estiu, excepte els pirates Gore de la Reina, jo amb un mallot Pearl Izumi que ara és una notícia que no sigui Gore, rodant sota una lleugera pluja intermitent, un plou i fa Sol propi de l'estació, just per sota dels 14ºC, sense inicidències, coincidències amb gravels, amb aigua sense beure, sense menjar, amb eines, havent ajustat pressions del Drac de la Betty, no de la meva, curiós, contact cleaner a pinces, i un comportament impecable dels dos Dracs dins del Vol, a on comentava avui que des del 2018 que no milloro ni un torniol d'aquests Dracs, únicament per ajudar a la recuperació de la meva cintura va arribar el Gobi M1 crec recordar el model, i que ara per ara manté el protagonisme, amb moltes ganes però de tornar al Tune. Comentant també la necessitat de cercar-decidir uns pneumàtics per aquest terreny tan diferent, poc a poc. 

A veure si tornem a la seqüència de la 19 amb un 4/7, un xic per sobre estaria bé, doncs ens portaria a la porta d'entrada que perseguim amb aquest objectiu de 20 setmanes començat la setmana passada, a veure, a veure, és a dir a la setmana 40 haurem finalitzat el tram, i a l'inici d'aquesta podrem valorar on som, i a la 10/20 decidir si anem a per una super aventura, o no ))

Valorant l'entrada d'un tercer nou Gran Drac de dues rodes dins d'aquest retorn a aquesta vella disciplina a on passats aquests darrers quasi quatre anys és avui una realitat, des del juny del 2020, a on amb aquesta possible nova incorporació cerco una aproximació a una posició de conducció més radical germana de la que estic estudiant per els dos Dracs, és a dir de posicionar-me més a sobre del tren davanter. 

Des del Mirador dels Dracs, propers a la Transportadora, dies de single speed, feia dies que no ho deia )

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de maig 13, 2024

4/7 a la 19 )

Una darrera sortida la quarta, que havia de ser una de més dins de la setmana, cert, cert. Però una anada a un altre país ens ha portat en aquesta ocasió a caminar i no a volar )


Formigues, que bé )

En tot cas un darrer Vol el de divendres que va tenir un bon to, prou bé, i que no va comportar de sumar-ne més. Hi havia la possibilitat de marxar en la Transportadora que ara tot i que no sé si puntualment també està reposant al tercer Mirador, no al Baix Montseny, mentre valorem si segueix amb nosaltres o no, el fet és que no vàrem marxar amb ella i els Dracs no han vingut amb nosaltres. 


Blaus )

Poc a poc, en tot cas aquest va ser un darrer Vol de la setmana 19, sense incidències, sense coincidències, sense beure, sense menjar, amb llums sense funcionar, amb eines, rodant per sobre dels 20ºC propers a tocar de l'hora de dinar, i a on els equipaments van ser 100% d'estiu. 

És el segon cop des del 2020 que no tornem a dormir a un dels Miradors, una sensació diferent, molt. Com deia, poc a poc, sense presses, amb pauses, moltes, i mirant de comprendre sense aconseguir-ho, en cap cas, tampoc és l'objectiu, sí el to, o un cert to.

Els Dracs de 10, quines petites joies, a on per millorar-les ara per ara un dels punts per fer-ho és el ja comentat, com ho són els dels pneumàtics, si anem a un pneumàtic per a terreny pedregós per així assegurar una mica més el pas, i un altre aspecte és el de la potència si passem dels 0º a 6º+, i si passem de 80 mm. a 90 mm. o més per mirar de recepcionar-percebre millor el tren davanter. En tot cas ara per ara tot seguirà sense modificacions, jo he de passar de l'Ardent Race a l'Ikon a la roda davantera, i la resta tot com ara. 

Sense Grans Vols a la darrera setmana, sí que hi penso molt però prudentment no faig el pas, que també està molt bé, no de cara a l'agilitat doncs si no surto amb ells perdo capacitats de manera notable, però també és cert que per pilotar-los em cal gaudir d'un super estat de gràcia que segurament aquests dies no he tingut la sensació de disposar d’aquestes capacitats, vull dir les necessàries per gaudir a dalt d’aquestes màquines tan però tan exigents, segurament no tinc bones sensacions per aquest descans de fa dies de molt baixa qualitat, i quan la sensació és aquesta si parlo de Vols puc dubtar si sortir o no, que no hauria de ser, però si es tracte de Grans Dracs la possibilitat no forma part del tram o no hauria. Les ganes segurament hi són però les circumstàncies com sempre determinen, així a la 19 el seny ha imperat, que bé, a la 20 no ho sé doncs un altre darrer descans de molt baixa qualitat aquesta nit no ajudarà, ni a gaudir de Grans Vols ni tampoc de Vols. 

Dic segurament doncs determinar objectivament l’estat personal per poder iniciar una de les tres diferents modalitats fa que el criteri no el vegi sempre del tot clar, així que seguint aquest fil avui la pausa si penso en Grans Vols segurament serà la protagonista, a veure. 

MTB, MTB, MTB.

divendres, de maig 10, 2024

3/4 )

A on les sensacions tornen a ser interessants coincidint amb el culot C7 curt paravent, i la resta 100% d'estiu, fins i tot els mitjons curts-baixos Pearl Izumi, no els Gore més alts. Ahir anàvem de groc, jo amb el meu Gore preferit i la Reina estrenava mallot de Gore d'aquest color en versió groc intens a on la diferència d'aspecte vers el meu Alp-X indicava el què jo no veig, no vull veure que el meu vell Gore ha de donar pas el nou mallot que us vaig presentar fa uns dies. Jo ahir vaig sortir amb guants Gore també, és a dir mitjons i guants no van ser els de cada dia, però també de 10/10.


Mallot preferit )

Sense incidències, amb coincidències, ara dubto si d'ahir o de fa dos sortides, amb gravels, les d'ahir també tot gravels, i gravels i més gravels, coincidim amb tants bikers d'aquesta disciplina que ja les he integrat a l'entorn natural del tercer Mirador, no del primer. Perquè us en feu una idea ahir aquestes les podia comptar per dotzenes, segurament fins a sumar més d'un centenar, no sé si dos, un segur. Segons el moment de la jornada els grups arriben a ser d'una vintena, com sona. Els caps de setmana ja no cent, si no que passaríem directament a sumar per sobre dels tres-cents mínim, un no parar entre ara sí ara també. Sense menjar, amb aigua sense beure, amb les pressions dels Ikon correctes, sense haver-les de corregir, crec que era fa dos dies que de rodar amb un cert flow vaig passar a notar cada petit relleu del terreny, a on els sentia com si fos un petit impacte constant, que ho és, però la diferència és que els altres dies no noto res de res. Amb els llums apagats del darrera, amb tots els llums excepte els del casc, que hauríem, hauríem. I a on dubto de si serà, vull dir si inciarem un breu programa especial de Vols, dubto perquè és la primera setmana on tornem a ser a dins dels Vols en la seqüència dels 6/7-7/7, amb una pensada sempre de fons, pensada aquesta que no garanteix res, però sí que d'entrada ajuda com està siguent ara a ser a dalt dels Dracs, no suma que jo ahir vaig descansar quatre hores, cert, cert.

Avui dins d'una jornada molt especial del segon Mirador, a on aquest espai destinat 100% a les Màquines de Prosperitat fa festa, doncs són les fires i festes de l'Ascenció, que bé, que bé, que bé. 

https://ascensio.cat/festes/

MTB, MTB, MTB.

dijous, de maig 09, 2024

2/3 )

Difícil, una jornada costeruda doncs la sortida des del primer petit turó l’he gestionat a mínims, per prudència i perquè quasi que hauria estat una bona pensada passats els primers minuts desfer el camí tot seguit. 



Alp-X )



Equipat 100% d’estiu, Alp-X de culot i mallot, C7 de mitjons, S-Phyre, Hirzl, i Merit. Un equipament de 10, cert que el Gore paravent curt de la jornada anterior em va donar millors sensacions, també segurament aquestes diferents sensacions entre els dos darrers Vols venen donades més pel meu estat diferent i no pas per l'equipament diferent, però no ho sé del cert. 

Sense coincidències, sense incidències, amb eines, amb aigua, sense beure, sense menjar. 

Un cop ja de tornada al Mirador no recordava ni recordo com vaig arribar del Vol, tampoc vull ( 

Un terreny rar, molt, de fet avui per avui no sé si m'adaptaré a rodar entre l'apreciat sauló del primer Mirador, i l'exigent terrenys pedregós de cantos arrodonits del tercer Mirador, a on les diferents humitats entre els dos Miradors no tenen tampoc res a veure ni en tipus ni per presència d'aquesta, doncs rodant amb humitat i sauló millores notablement el pas, rodant amb humitat i a un tram pedregós empitjores dràsticament aquest pas, així hauria d'aprendre quines caracterísiques té aquest nou terreny per poder valorar quins són els pneumàtics més adequats, amb sauló els Ikon són ) , entre cantos arrodonits i humitat ara per ara també ( . 
Anàlisi que ve condicionat-forçat pel greu accident de la Reina de fa uns mesos en una breu transició rodant pausàdament entre aquests cantos rodons, i que a data d'avui passades les setmanes sense quasi ni adonar-nos que ens ha frenat amb tot, però absolutament amb tot, i a on un altre cop al/el Maresme ens va treure d'aquesta situació extrema via una detecció inmediata, seguida d'una intervenció quirúrgica d'urgència, i una atenció sanitaria extraordinaria des del primer segon fins el darrer. 

Però dit això avui seguim, sense seguir, contradictori però no menys cert.

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de maig 06, 2024

20/20 )

A veure a on som, dins d'un 2/7, i també propers a dins d'un plou i fa Sol preciós, doncs passats uns breus minuts d'arribar del breu Vol ha caigut un ruixat refrescant.


Blue day )

Equipats avui d'estiu, de curt, però amb culot i mallot paravent, no ahir que anàvem 100% d'estiu, S-Phyre negres, i avui blaves, Hirzl avui, Gore ahir, i ara per ara amb els Merit que puntualment m'ha transmès durant el primer segon i prou que era pesat.

Ahir bevent, avui no, ahir i avui sense menjar, amb eines, sense incidències, sense coincidències, fora d'un teixó que no ha tingut sort (

Les dues bikes de 10, 520 carregats tots dos, així com les bateries dels Sigmes, amb els llums del darrera apagats, i les sensacions els dos dies a dalt dels Dracs bones, que ja és un bon punt de partida per iniciar un 20/20.

MTB, MTB, MTB. 

Nou Drac )

Des del 2020 que no iniciava el projecte de muntar un nou Drac. Curiós perquè els darrers varen venir d'una bona pensada de fer venir dos Dracs nous per a nosaltres després de FW2018, i on finalment va venir un tercer Drac de la mateixa marca aprofitant en aquella ocasió una preciosa pensada de fer un present singular. També curiós que els nostres es van quedar a la seves caixes, encara hi són, i el tercer ja fa quasi quatre anys que no para de rodar, per això també el motiu d'aquest propòsit de fer sortir la Tranny, perquè d'aquesta manera iniciarà ara sí els Vols en mans de qui sí té l'oportunitat de fer-ne un ús )

Passats aquests quasi quatre anys ho tornarà a ser de singular doncs tornarem a fer com a present un Drac, i també curiós perquè qui gaudirà d'aquest serà la mateixa persona. En aquesta ocasió no hauré de treballar, vull dir no l'hauré de muntar-la, sí aconseguir tots i cada un dels components per poder fer-ho, i el present serà el conjunt complert d'aquests, i a on únicament li caldrà de muntar-la, de fet per aquest motiu ja li vàrem fer també un present que consistia en un prebstand, així com la corresponent clau dinamomètrica, ara recordo que tinc pendent fer-li arribar la meva caixa d'eines actual, i per tant això em porta a que jo encara he de fer la comanda de les meves eines noves, primer la dels Dracs i després la del Grans Dracs. Poc a poc ara primer cal reunir els components que em falten de la Tranny )) 

Així la Ibis que per a mi és una de les darreres joies de la corona del primer Mirador marxarà del tercer espai de Dracs, és a dir tornaré a quedar-me un altre cop sense Ibis, curiós perquè a partir de la primera Ibis les dues bikes d'aquesta marca hauran marxat dels diferents Miradors sempre sense estrenar, la Mojo SL i ara la Tranny, és a dir tornarà a marxar una Ibis de casa un altre cop nova a estrenar, aquesta darrera també per unes circumstàncies molt guapes, i a l'hora un altre cop també de certa complexitat, si hagués d'exposar tots els motius a aquest espai d'aquesta propera marxa de la Tranny prendria tot un to encara més positiu. 




He de valorar els darrers components que falten per arribar, com ho són rodes, a decidir si single speed, el crankset, quin, en principi de 24 mm., no per res sí perquè el BB ja el tinc de la mà d'un Shimano XTR d'aques diametre, i la forquilla rígida, condicionada aquesta per l'alçada que ha de ser de 500 mm. de l'eix al coll inferior, i ara per ara no la tinc definida, inicialment de 15x100, però podria ser 110 doncs encara no tinc les rodes decidides, sí que he localitzat cercant la forquilla per aquesta nova bike dues forquilles de 470 mm. pels dos quadres nous nostres, tot i que no crec que les faci venir doncs ara no és aquest el projecte, veurem, veurem doncs si aconsegueixo no fer-les venir finalment doncs no s'havia donat fins avui l'oportunitat de disposar forquilles HM dels USA directament ara des del Vell Continent, sí que em pesa que són de 15x100 encara, i això ens evitaria de donar-se les circumstàncies d'haver d'aconseguir dues rodes de 110 i poder utilitzar les que tenim actualment.

Els nous frens per l'Ibis ja són al segon Mirador, uns Ultimate per respectar que la primera Voodoo ja porta aquests i vull mantenir que la segona bike porti els mateixos, així el biker a qui torna a anar destinada aquesta nova joia tindrà el mateix tacte de frens, i tant. 

Si ha de ser single speed o no és una qüestió més delicada, ens caldria anar el 2009, on va tornar a començar tot plegat, a partir d'aquí el tram va agafar una direcció que de cap de les maneres vaig preveure que el to i el ritme seria tan singular, tan característica, tan que han passat més de quinze anys i diria que és el genet, el seu perfil que marca aquest tempo, que es caracteritza per aquest clima particular a on quan faig tinc la falsa sensació que condiciono les circumstàncies, o aquestes a mi, així la possibilitat de compartir aquesta disciplina ho he de valorar des de la perspectiva d'evitar situacions, de mirar de no proposar-les, aquestes de ser les situacions vull dir ha de donar-se amb el to positiu que a cada u li cal per gaudir del tram, en tot cas ara he de decidir si aquest present serà single speed o geared. Sempre declino cap a geared perquè la possibilitat de terciar a single sempre hi és, que no és així però el raonament em porta ara sí ara també cap aquí, per evitar sentir-me responsable de les circumstàncies futures, tot i que pel fet de ser segur que ja ho condiciona tot, en darrer terme a mi segur que sí, segur però internament m'ajuda que el criteri de valoració sigui aquest. Si és geared la boixa del darrera és una, si és single speeed és una altra, molt i molt diferent certament, i a on un cop decidida aquesta singularitat si és la més generalitzada és a dir amb marxes he de seleccionar més components, com les 12 velocitats, i ara per ara de Shimano, a on els SLX es motiu d'inspiració sempre. 

Jo no em decidiria per fer tram geared però per aquest mateix motiu serà geared

Surt el Sol ara mateix des del tercer Mirador, ho escric i dubto de si és el tercer o el quart, és el tercer, a on des d'aquest no veiem el mar, certament, però afortunadament surt el Sol també, i quan això passa aquest surt per tothom, per sort també per a nosaltres, que bé, mtb, mtb, mtb.

https://www.ibiscycles.com/bikes/past-models/t-29

dilluns, d’abril 29, 2024

Tires II

És que siguent un tema sempre d’actualitat, ara sí ara també cerco, rellegeixo, i van passant els dies amb la sensació de tornar sempre a la casella zero, i no és així, però certament que la percepció sí que és d’haver de tornar a reiniciar cada cop el tema com si fos el primer dia que tracto aquest punt.


Ikon EXO 3C TR )

A vegades llegeixo opinions que pel fet de ser d’un tercer, on penso quina bona proposta, però després passats els primers minuts de la lectura no considero determinant l’aportació o sí però no em decideixo per cap nova alternativa. Rekon Race, Pace, i la llista seria llarga si obro la porta a d’altres marques, com les Vittoria, amb les Terreno XC Race, que no és el cas, sí que llegir sobre ells llegeixo, i tant. M’agradaria de ser de fer venir pneumàtics NoTubes rodadors, equivalent els The Raven de Finale 2009, i fins i tot els The Crow ara però haurien de ser TR fent referència a ser reforçats, el fet és que no hi ha aquesta possibilitat, així els Ikon segueixen sent els protagonistes únics des dels diferents Miradors. El concepte avui únicament pel què fa a la roda del darrera persegueix evolucionar cap a un Monorail del XXI, aquest seria el concepte.


MK3 )

Altra cosa els amples de llanda, i tant, un món, un univers propi aquest punt, a on a data d’avui encara no ho he reflexionat, però sí que rodem amb quatre amples interns diferents de llandes. Crec recordar que 29-26-23-19 mm. actualment estem anant amb 26 mm., dubto ara si les Crest del 2107 són de 23 mm. en tot cas crec recordar que el què no són és 19. En aquest apartat estic content perquè des del 2016 que vaig decidir fer venir els diferents tipus de llanda i a on totes elles han tingut i tenen el seu moment, també he de dir que no he requerit de noves arribades, vull dir no ha sigut una evolució en el temps coronat el 2016 , van venir fa uns anys en una sola decisió totes a l'hora, i no he millorat més en aquest aspecte, en aquesta direcció. Puntualment he entrat a territori carboni, amb ENVE, amb les versions M més XC, 5 i 6, o amb les CB7 de NoTubes, però el carboni fora del seient i les seves guies no ha prosperat a cap dels Miradors, avui per avui ))

Un altre dia tractem el tema boixes, concretament a on som amb les sempre eternes DT240.


DT240 SS )


MTB, MTB, MTB. 

https://mbaction.com/stans-notubes-the-raven-29er-and-2-2/ 

dilluns, d’abril 22, 2024

Grans Dracs )

De mentre alternar els Grans Dracs em proporciona un nou punt, curiós també, on hi ha breus moments també contradictoris on les preguntes durant segons tenen un pes puntualment difícil de gestionar, en altres instants em deixa aturat gratament el recorregut que poden tenir aquestes extremes disciplines per a mi, i les opcions són tantes com pensades pugui tenir, val a dir que són en el to quasi mono canal, vull dir que no són de moltes vies diferents, intueixo únicament, puc entre veure que he entrat a unes modalitats que van acompanyades d’una característica com ho és la de les emocions intenses, ara per ara. Aquestes darreres però tenen aquest punt tan guapo, doncs la intensitat d’aquestes emocions extremes està sempre a les meves mans poder-les modular, decidir quant d'intenses les vull experimentar.

Ara passem a la 17, amb una 15 i 16 quasi sense Vols, quatre els darrers vuit dies, tres Grans Vols de dues rodes, i un amb el Gran Drac més esportiu, per cert tots i cada un d’ells memorables. El darrer d'aquest passada la mitjanit, a on he de valorar retornar-hi en totes i cada una de les tres modalitats, poc a poc. 

Porto uns cinquanta dies de certa fatiga, a on mirar de sortir-ne implica d'ara per ara de mantenir quasi totalment aturats els Vols, o aquesta és la meva percepció millor dit, i a on des de fa dues sortides a dalt del Gran Drac de dues rodes seguint una roda càlida per la intenció, però molt incòmoda a la pràctica a les dues anades per les 365 corbes,  fins el punt de provocar-me el mareig a aquestes dues ocasions que he coincidit,  siguent aquesta  la nota més present, curiós que sense seguir-la no, vull dir que sol vaig molt bé, en companyia avui per avui horrorós, crec també que el motiu és la fatiga d'aquestes darreres setmanes, doncs aquesta no ajuda en res, és a dir el fet de no descansar bé no acompanya, i a on fa dos diumenges sense anar més lluny vaig mal dormir més de quinze hores, totes de molt baixa qualitat, senyal que ho necessitava, tot i que la sensació mentre i després com us esmento no ha sigut gens positiva. Ara a veure com evoluciona aquesta setmana 17, doncs la 16 ha sigut encara més interessant a l'hora que ultra exigent també, coincidint avui amb un descans de quatre hores de baixa qualitat un altre cop.

Porto 77 Grans Vols des de l'arribada d'aquest Gran Drac de dues rodes, dit aixó jo no me’n sé avenir, si estessim en una conversa entre d’altres pilots seria un número molt modest, certament, però per a mi és una super fita doncs cada un d'aquests Grans Vols és específic, vull dir que no surto mai per anar del punt A al punt B, ni tampoc per fer una gestió, són com els Vols, aventures i prou, experiencies pensades perquè tinguin l'oportunitat de ser de molta qualitat, que no és garantia absoluta però sí que el clima, el tempo té el to perquè puguin ser-ho. El darrer Gran Vol mateix de fa tres dissabtes sense anar més lluny per una breu desorientació provocada per la fatiga-mareig esmentats va implicar d’una vella volta de tornada on les reflexions coincideixen passant de costat físicament per el paller-espai dels juguets que us esmentava fa poc, just a la sortida de Girona direcció a Sant Feliu, passant de costat per Sant Cristòfol del Bosc. A l’hora que també he de dir que ja no estic per entrar a espais que requereixin de ser restaurats, doncs siguent també puntualment terrenals l’evolució dels diferents Miradors ha caminat directament cap a construccions més actuals, el primer Mirador a tocar del sXVII, el segon de finals del sXX, i el darrer del sXXI, aquest de l’abril del 2022, finalitzada la seva construcció concretament dos mesos abans de la nostra entrada, és a dir el primer Mirador hem sigut els darrers a entrar-hi en els quasi tres segles de vida, i al darrer Mirador hem sigut els primers a entrar-hi després de la seva construcció, curioses dades per a mi, molt, un concepte cap i cua

MTB, MTB, MTB.

dilluns, d’abril 15, 2024

2/7 )

Finalment la 15 amb un 2/7, a veure la 16.

Dissabte va ser més fàcil que el dia u, i ahir va ser com si no hagués deixat de sortir cap jornada, diria que les sensacions són prou bones. 



Casc retro )



Equipat 100% d’estiu, ara de blau, de dalt a baix, i amb la calor el Merit ha cedit el pas puntualment, veurem. Aigua des dels primers minuts, per sobre dels 20°C, sense coincidències per ser ja la tarda-vespre de diumenge, i moltes a la tarda de dissabte, moltes, sense incidències a cap dels dos Vols, amb eines. 

Veurem a on som avui, poc a poc. 

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, d’abril 13, 2024

I/7 (II)

Dic (II) perquè a les darreres setmanes és el segon cop que inicio els Vols, a veure.

Alp-X color preferit )

A veure demà, fa una estona he gaudit d’un primer Vol a aquesta 15. I a diferència del dia u que les sensacions no van ajudar a seguir sortint, avui el Vol ha anat prou bé. 

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, d’abril 06, 2024

Alp X )

Ja ha arribat el mallot Alp-X d'estiu, i quina sorpresa, doble sorpresa, la primera la talla, a on per diferents motius la S no és una M, i la M em va olgadeta, una mica, la S requerirà de fer bondat, certament, certament, res que hagi oblidat a data d'avui, vull dir que haver de picar pedra és un privilegi des dels diferents Miradors.  La segona el color, doncs no m'havia adonat de com s'ha deteriorat el color del primer mallot amb el pas dels anys, com ha de ser, ho sé, però no en tenia ni la més mínima percepció que això fos aíxí.


S vs M ))

MTB, MTB, MTB.

dimecres, d’abril 03, 2024

Cercles )

Els Alp-X, la Xenon 2.0 AS, compartia a aquest espai de The Great Escape MTB que aquestes dues gammes d’un mateix fabricant de fa ja mitja dècada, i a on d’aquí a res en serà una de sencera des que es va deixar de fabricar, segurament no tant, però no és important, interessant el concepte que amb l'arribada d'aquests equipaments finalitzo puntualment un recorregut, un dels cercles, ni el primer ni el darrer )




Seguint aquest fil, la construcció-ordenació de l'espai on reposen les diferents Armadures de Gala a on jo hi volia incorporar una banqueta de vestuari ha portat finalment a l'arribada d'aquest component, i com les dues gammes esmentades d'equips del genet, ara en aquesta ocasió referida el mobiliari del vestuari aquest element per super senzill, per en principi poder ser molt pràctic doncs podré asseure’m quan m’he de ficar a dins de les Super Armadures,  per discret doncs ocupa l’espai just i fa la seva funció precisa, i per concepte pel fet de tancar el darrer tram també un altre cop d’un altre cercle que és important per a mi, com ho és ser el darrer element a incorporar a aquest espai, i tant. 

M'ha costat decidir-me per aquest concepte, és a dir que no tingui penjadors ni estanteria superior pel casc, el motiu és que les Super Armadures totes són un mono sencer, així per ficar-me a dins dels pantalons la part superior que és la segona part on entro és a dir la part que conforma la jaqueta queda inicialment sempre en suspensió darrera meu i a sobre de la banqueta parcialment i la resta d'aquesta jaqueta queda suspesa a l'aire. Cert també que haurien anat molt bé els penjadors i l'estanteria superior per poder dipositar les Armadures de Gala doncs m'hauria permès separar tot l'equip de la Reina i la del genet, i així tenir a punt l'Armadura complerta pel proper Vol, en tot cas no sé perquè he prioritzat la logística de les Super Armadures, crec que ha sigut així per l'elevat pes d'aquestes darreres respecte de les Armadures de Gala que són ja no lleugeres si no properes per la seva extrema lleugeresa a ser quasi volàtils vers les Super Armadures que són quasi properes a ser farragoses, i tant.

Com la sensació germana de finalitzar el tancament d'un cercle quan parlo del bon funcionament aconseguit amb el conjunt de les S-Phyre, amb la parella del culot i del mallot Alp-X i el casc Merit, ara l’espai de les Armadures i les Super Armadures de Gala ha adquirit aquest punt tan guapo, a on introduir-me a les Super Armadures és un goix, a on el previ, el mentre i el després fan aquests tres moments una composició preciosa d'un sol tempo, doncs equipar-me, poder fer-ho assegut facilitarà el trànsit entre la primera pensada, l’acció de portar-la a terme, i la finalització de l’aventura sortint finalment de dins de les diferents Super Armadures segons estació i ús. Tot i que ara per ara fer-ho dret és el què millor sensació em dona, no per res més que pel fet que des del primer dia ho he fet així i ja porto tres anys, poc a poc, oi? En tot cas la intenció és equipar-me assegut a la nova banqueta. 

El cercle més gran el conforme tot l'espai on reposen totes i cada una de les diferents Armadures de Gala, aquest espai des d'una certa distància és definitivament un consolidat, i tant, ens indica a on som amb tot plegat quan fem referència els diferents Vols, i des d'aquesta perspectiva un modest però satisfactori somriure és la definició més guapa per compartir on avui per avui, oh yeaaaaah.


Ahir de recerca )

El dia u hi va haver un primer Vol, i el dia dos i el tres no hi ha hagut continuïtat, en tot cas sí hi va haver un primer Vol.


Verd i groc ))

Després he obert una nova cerca, que un cop cruspits no repetirem ))


Avui de premi )

MTB, MTB, MTB.