És que siguent un tema sempre d’actualitat, ara sí ara també cerco, rellegeixo, i van passant els dies amb la sensació de tornar sempre a la casella zero, i no és així, però certament que la percepció sí que és d’haver de tornar a reiniciar cada cop el tema com si fos el primer dia que tracto aquest punt.
Ikon EXO 3C TR ) |
A vegades llegeixo opinions que pel fet de ser d’un tercer, on penso quina bona proposta, però després passats els primers minuts de la lectura no considero determinant l’aportació o sí però no em decideixo per cap nova alternativa. Rekon Race, Pace, i la llista seria llarga si obro la porta a d’altres marques, com les Vittoria, amb les Terreno XC Race, que no és el cas, sí que llegir sobre ells llegeixo, i tant. M’agradaria de ser de fer venir pneumàtics NoTubes rodadors, equivalent els The Raven de Finale 2009, i fins i tot els The Crow ara però haurien de ser TR fent referència a ser reforçats, el fet és que no hi ha aquesta possibilitat, així els Ikon segueixen sent els protagonistes únics des dels diferents Miradors. El concepte avui únicament pel què fa a la roda del darrera persegueix evolucionar cap a un Monorail del XXI, aquest seria el concepte.
MK3 ) |
Altra cosa els amples de llanda, i tant, un món, un univers propi aquest punt, a on a data d’avui encara no ho he reflexionat, però sí que rodem amb quatre amples interns diferents de llandes. Crec recordar que 29-26-23-19 mm. actualment estem anant amb 26 mm., dubto ara si les Crest del 2107 són de 23 mm. en tot cas crec recordar que el què no són és 19. En aquest apartat estic content perquè des del 2016 que vaig decidir fer venir els diferents tipus de llanda i a on totes elles han tingut i tenen el seu moment, també he de dir que no he requerit de noves arribades, vull dir no ha sigut una evolució en el temps coronat el 2016 , van venir fa uns anys en una sola decisió totes a l'hora, i no he millorat més en aquest aspecte, en aquesta direcció. Puntualment he entrat a territori carboni, amb ENVE, amb les versions M més XC, 5 i 6, o amb les CB7 de NoTubes, però el carboni fora del seient i les seves guies no ha prosperat a cap dels Miradors, avui per avui ))
Un altre dia tractem el tema boixes, concretament a on som amb les sempre eternes DT240.
DT240 SS ) |
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada