Dit i fet, primer la Vicious, davanter l'Ikon i darrera el CrossMark.
El primer, EXO, 3C TR, el segon LUST.
Un cop fora el Canis i el CrossMark vells, ara aquest nous pneumàtics crec que són els que ens portaran a creuar els continents.
Després el ja que hi som ha marcat substituir el pneumàtic davanter de la Longboard, sort que era un pneumàtic i prou perquè el mateix dit malmès del darrer canvi ja mostrava que hauria de parar a mig camí del canvi del primer.
La Spot Brand porta el Maxxis Ikon EXO 3C TR al davant, i darrera segueix amb el Canis TR. Davant 120 tpi, i darrera 60 tpi.
De la Vicious també he canviat els ferodes del darrera, davanters no, encara poden rodar unes quantes sortides més.
Els discs de fre nous per les dues bikes tardaran una mica més a rodar, perquè els vells han aconseguit una pròrroga breu.
Cal verificar sempre les rodes, perquè creia que tenia la roda davantera de la Vicious descentrada, no vaig verificar l'aro, avui quan equivocadament per inèrcia he muntat el Canis davanter rodat darrera, en fer-lo rodar la roda posterior també mostrava una desviació nova, és a dir el Canis està deformat no els aros.
Seguidament he muntat un CrossMark LUST nou darrera, i el Canis ara ja retirat definitivament.
Els dos pneumàtics vells de la Vicious han sortit com si res, i els nous tant el TR com el LUST han pujat únicament amb la bomba de peu.
La Spot Brand, aquesta de fàcil res de res, però he aconseguit fer el canvi, el Maxxis TR també ha pujat amb la bomba de peu amb l'aro NoTubes. Per treure el Canis vell aquest cop ha sigut un dit i fet, aconseguir entrar l'Ikon mare meva quin mal de mans. Ja ho he dit, sort que únicament tocava el canvi del davanter.
MTB, MTB, MTB.
Ara com a recanvis de pneumàtics tinc els Crossmark LUST, i els Lynx TR, i aniré a per un Crossmark EXO 3C TR per la roda del darrera de la Longboard, no per ara, no per ara, la Spot Brand ha de consumir encara el Canis posterior que porta ara més el que he retirat del davant. També crec que com avui que he decidit entrar ja a la zona protegir en primer terme canells, penso que els Canis de funcionar bé els EXO 3C TR de Maxxis quedaran sense possibilitats de fer més Vols.
Ara he de muntar un joc de rodes, amb una boixa del darrera específica Single Speed, radis DT, la segona gama, no els Aerolite, crec, i la roda davantera amb una boixa Shimano XTR, els aros fins passat el Mundial de Califòrnia hauran de ser els temuts NoTubes, sí, sí, com sona, passat Califòrnia, de tenir el privilegi de poder participar-hi les rodes de les dues bikes passaran a ser radiades amb DT i aros Mavic.
Els detalls ja cauran a una propera crònica, quan tingui fet el pas de fer-ho venir tot cap a casa.
No he esmentat la boixa del darrera quina marca i model serà, ara mateix un DT 240 SS, perquè aquestes rodes noves seran o bé les de la Spot Brand, a on les rodes actuals de la Longboard passarien previ canvi dels radis de titani per uns DT a ser les rodes per Califòrnia de la The Motivator, com? sí, sí, rodes noves per la Betty i les boixes de la Spot Brand radiades amb DT i els aros actual NoTubes per la Vicious.
Per què no canvio els aros per uns NoTubes nous? perquè tal com ho veig ara, perquè després de l'octubre no rodaran més i per tant, no val la pena fer venir a part dels aros de les rodes noves de la Reina, un segon joc que tampoc tindrà més vida després de Califòrnia, de ser, de ser, perquè no podem afirmar que hi participarem fins a tocar de la cursa perquè tenim moltes variables i cap tema garantit.
OMG, OMG, OMG.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada