OK, now we are on this point I'm jut waiting on the UPS/Fedex truck to show up ... that's one of the last pictures I received from Richard Bikes, the only piece will not be on the final assembly is the Surly cranck ... I will explain another day why, and this will be replaced by a Sram X1 1000 GX100 175mm 32T.
Some details, while we wait for the "El Gordo" to arrive:
Rims: Bontrager Jackalope UST 26x83mm
Hubs: Bontrager Jackalope
Spokes and Nipples: Bontrager Jackalope
Tires: 45North Husker Du UST (120TPI)
Yes, we go UST for the first time, and non a converted set, an original and designed UST ... did I say I'm excited? :)
From Greenville SC, Javi Paricio
Una bona proposta la Fat equipada amb Tubeless, a casa no entra una bike sense aquesta característica.
ResponEliminaLes Fat no van ser motiu de veure-les com una proposta possible a casa fins que no va sortir fa molt poc la primera proposta de pneumàtics Tubeless.
Interessants sempre, però sense l'opció del UST no vèiem com reparar una punxada, i les Fat punxen com totes però totes les bikes.
Xavi ara veure si aquest pneumàtic és un bon pneumàtic Tubeless, vull dir, pot ser molt feble i punxar, ens ha passat a casa abans no ens vàrem decidir per uns models i marques concretes que funcionaven, això no indica que el sistema Tubeless no funcioni, si no únicament que el pneumàtic en qüestió no funciona, ho remarco perquè costa seleccionar una opció que funcioni de pneumàtic UST.
Cada pneumàtic que entra a casa no baixa dels quaranta cinquanta euros, els de les Fat ronden els setanta vuitanta euros, ho sé, són xifres que fan mal, aleshores jo avui per avui sempre que tinc un dubte, torno a Maxxis.
Ara mateix venen més pneumàtics Tubeless cap a casa, tot i que tinc les parelles a punt de recanvi de cada bike, no m'he resistit a fer venir les Exo 3C TR de Maxxis, és a dir, un cop ja tenim UST des de fa anys com a únic sistema, en segon terme ja tenim els Onza i els Maxxis ben coneguts, tipus de densitat de goma, pesos acceptables que garanteixen no punxar, és més fàcil anar fent venir novetats dins d'aquestes dues marques, fins ara anàvem amb Canis i Crossmark, ara les noves parelles havien de ser les Lynx i CrossMark, sempre entre Onza i Maxxis, i ara en darrer terme venen les prestigioses Ikon.
Entres a un Món nou, per doble partida, les Fat, i directament a Tubeless acabats de sortir del forn pel què fa a aquesta disciplina, sempre hi ha d'haver un primer que va obrint el camí, i aquest sempre té més feina :-)
MTB, MTB, MTB.