Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de novembre 27, 2014

Fa uns dies

Que miro de posar remei a l'equipament que ens falta d'estiu, pel proper estiu.

Després de la darrera devolució per no ser la talla que necessitava, avui hem tornat a la càrrega. 

Venen guants i culot, culot no en plural, és per a la Betty, jo ja no faig venir més culots per a mi, de ser, serà si veig una bona proposta de Mavic o Pearl Izumi en color negre, fins avui no n'he vist cap. Els guants veurem, he escalat dues talles de la meva, de la 9 a la 11, sí, sí a la 11, és que la 9 que va venir no podia quasi ni unir el Velcro del canell, així he passat de la 9 a la 11 per mirar d'evitar d'haver de fer una segona devolució, veurem, veurem. Mentre m'ho pensava m'he decidit a demanar també aquests guants per a la Reina, una talla extremadament gran vers a les que porta normalment amb Pearl Izumi, Giro i Gore Bike Wear, però és que el patró del fabricant indicava com en el meu cas dues talles menys, jo he demanat dues talles més, el mateix, veurem, veurem.


Surt el sol, és el segon cop que trec els equipaments humits de bike, les corregudes sota la pluja han sigut divertides, no fa fred, plou intermitentment, això, divertit.

Aquest matí el cafè ha sigut el rei de la casa, i fora de la jornada del dia a dia, la de sempre, seleccionar aquests equipaments el més remarcable, molt remarcable, dins d'aquest tram de preparar ara el què ha de ser l'equipament de l'estiu que ve, i ja serà 2015, omg, omg, omg.

Des del Mirador del Drac, avui les bikes vindran també divertides de fer el Drac, de ser, de ser.

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada