Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de juny 26, 2014

I al tercer ja no anem

Ja passa això, ja passa, vull dir que no és perquè sí que faig Dracs, el recorregut d'aquest és el que em garanteix la seqüència d'ara sí ara també. 

La fila d'anys no és breu, seleccionar quin era el recorregut que em deixa perseguir quilòmetres i més quilòmetres cada dia a les matinades, i si quelcom funciona millor no faig canvis, d'entrada, d'entrada.


Sembla que no sigui pràctic, sempre he llegit que cal canviar, que repetir trams no és bo, com tot, les majories no donen la raó que deia el pare al cel sigui, omg, omg, omg

Mentre avui no hi havia Vol les pensaments hi eren, vull dir fent el Vol, però la realitat és que tenia necessitat de descansar aquesta matinada. La matinada d'ahir va ser diferent, molt diferent.

Cercant els equipaments que crec que em calen per d'aquí a final de la tardor, i sense decidir-me, però veient llistes de promocions d'entrada interessants. Amb un punt que determina l'horitzó, el de pensar en els Vols de Drac, concretament el d'aquesta matinada, a on no hi he participat, i per aquest motiu decidit a mirar de descansar profundament avui, per poder posar fil a l'agulla demà, o no, o no, i no passarà res, oi que no?

El risc? zero, de no fer, de fer, el risc, zero, aleshores amb Vol, o sense Vol, la jornada de pensaments d'avui ja la tinc al sac, si a sobre demà hi ha Vol, bé puc demanar moltes coses, i tant, però no cal, no cal, em dono per pagat amb els pensaments d'avui, mtb, mtb, mtb

Des del Mirador del Drac esperant que la possibilitat de veure sortir les Fades, i veure entrar els cavallers de la llum, ara m'impacienta, demà també? veurem, veurem.

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada