Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de gener 21, 2013

Després, entre bikers

MTB, MTB, MTB.



La imatge és singular, plural, doble, single.


Quin canvi que està fent aquest biker, quin canvi.

De fet els dos estan fent una transició única, el pas a aquesta nova disciplina els ha portat a enfilar cap a noves sensacions a dalt de la bike. No millors, sí diferents, de fet millors sensacions que al Roc d'Azur amb la meva ASR-SL del 2009 amb la Fox RLC passada a 120 mm. va ser un dels millors Rocs, per no dir el meu millor Roc, Finale amb la Superlight va ser jo diria la millor experiència de bike dels darrers anys, dos curses Endurance amb dues bikes entre bikes, una Yeti ASR-SL, com una Superlight, són bikes que de ser a casa, ja parteixes d'una arrancada se somni, com ho són també la Spider i la Blur abans de l'etapa de carboni, i tant que sí. I ara amb les de carboni no? segur que sí, però jo he quedat aturat al 2007-2008-2009, és així, i així ja hi estic bé, oi que sí?

Noves, velles, no ho sé, però sí a gaudir més que mai a dalt de la bike, els vells bikers ara amb Single Speed quedem aturats en veure un jovenet com aquest amb una Single Speed, i penso, mare meva trenta anys abans que jo hi ja va en Single Speed. 

Dies de MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada