Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 29, 2013

Vinga

"Fes un copiar-pegar ja no dels textes, si no d'aquesta imatge, com si fossin tes teves paraules, la teva bike, sí ja ho sé creus realment que són teves, que és la teva bike, aleshores hauries de deixar durant un temps de llegir, de deixar de mirar el Blog"

Dies de Single Speed.

Compartir és sensacional, però això, i miro d'aportar la informació que penso que si per a mi és interessant també, no ho sé segur certament, però que penso que si ho és per a mi, podria també ser-ho per a d'altres bikers.

Una jornada més, una aventura més de bike.

Mare meva, mare meva, mare meva.






1 comentari:

  1. Home lagranevasio uns aportació amb un punt de convicció.

    Millor m'ho dic jo.

    MTB, MTB, MTB.

    Mare meva, mare meva, mare meva.

    ResponElimina