Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de gener 16, 2013

Blau

IMG_6229.JPG

Quines propostes.

Una sensació, pesada, sí, però la versió en titani era lleugera , lleugera.

La de ferro no ho sé, la veig densa, densa, però en primer terme l'hauria de poder verificar aquesta sensació.

MTB; MTB, MTB.

Un 1x5, un Cut H-bar de titani de la casa, una tija Moots retrassada, bieles XT del 2012, punys i cinta JJ, plataformes de la casa, i crec que et queda decidir el teu seient, és que la resta és de 10/10, i la seva selecció de components també, i tant, no seria la meva però el conjunt és definitiu.

En el meu cas un 1x1. 

Decidir-se per un Space Frame de ferro requereix de tenir-ho molt clar, molt més que jo, vull dir que jo els Space Frame els veig en titani, i és evident que em queda molt camí per fer, perquè veig aquesta proposta i penso, és preciosa.

Dies de MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada