Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de març 04, 2012

Retrotec.

Aquesta pel color, pel què és, pel conjunt, les bieles, difícils, el seu eix delicat, el conjunt però ronda el podi entre podis.



http://www.2011.handmadebicycleshow.com/author/retrotec-inglis/

És que mentre preparo aquesta aportació miro aquesta imatge i penso és tan maca com la meva, és més maca que la meva, fins i tot puc dir. Mentre penso això, seguidament em dic, tan maca com la meva, és que la meva m'agrada molt, però molt.

Parlava amb en Colorado la darrera hora mentre escrivia MTB, MTB, MTB, i he deixat d'evolucionar aquesta crònica.

Ara un cop acabada la conversa amb en Colorado, el fet és que estic captivat pel concepte de bikes que hi ha a casa, les que roden, vull dir les que tenim muntades, les d'el meu germà i en Josep, la d'en Colorado, i les que tenim guardades dins de les caixes, ARC, ASR, Superlight, totes aquestes bikes m'agraden molt.

Veig l'ASR del meu germà negra anoditzada empolsinada de les darreres sortides i em sento d'allò més, quina bike més maca que té el meu germà, veig l'ASR d'en Josep, i penso, té una bike única, una ASR del 2003 amb el basculant d'alumini, i després si no estan carregades a la VW veig les dues 29er. la Spot Brand i la Vicious, i m'he d'assentar a mirar-me-les, mtb, mtb, mtb.

De fet aquesta aportació seguirà amb les de quarts de deu, que ve a parlar una mica més d'aquest mateix sender.

Molt maca aquesta Retrotec, quina personalitat, mtb, mtb, mtb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada