Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de març 23, 2012

Reiniciant un vol conegut.

Aquesta tarda muntaré la Yeti ASR-SL del 2009, no la del 2007.

Aquesta Yeti va fer les Guilleries d'ara fa tres anys, unes Guilleries duríssimes, a on els més experts van patir com feia edicions que no ho feien, i a on jo que no en sóc, vull dir expert en Guilleries, vaig pensar sempre motivat pel pronòstic del temps, que si a aquella edició la pluja en fos la protagonista, jo també en seria això, protagonista.


I així va ser,  de la posició noranta poc tocades a la posició seixanta poc tocades, crec que del 95 al 61, aprox.

Però la sensació que és important va ser a diferència de l'anterior edició, és que en aquesta ocasió el fet de millorar la posició, sí és important, però el més important en aquesta ocasió va ser la poder compartir l'aventura amb una climatologia tan exigent, a on en diferents ocasions el lloc per on rodavem va arribar a ser un torrent, sí, sí, i un vent calent, ens deia,  que això era, això era una edició de les Guilleries i que heuríem de fer quelcom més si volíem ser a l'arribada.

Recordaré sempre les paraules del meu acompanyant circumstancial protagonista de crec recordar deu edicions de les Guilleries, anava amb una Ibis Mojo Carbon, i en aquell instant, submergits a la immensitat d'aquella feréstega tempesta, amb el terra fet torrent, sort que estem aquí els dos, perquè jo sol aquí..., i jo vaig pensar que estava bé que no fos l'únic a passar por, estava bé.

Bé doncs aquesta bike és al que muntaré avui a la tarda.

Porto tota la setmana sense agafar la bike, sí, sí, com sona, i així seguiré fins demà, i demà passat, crec. En tot cas arrancaré dilluns, no abans.

Miraré de centrar el tema, com que vaig a muntar la bike des de zero, en posaré la pertinent crònica detallada, que per a mi, ara pel fet d'anar en Single Speed i rígida, no té massa sentit, però penso que per a la majoria de bikers, els més experimentats, pel què fa a bikes de darrera generació, serà una exposició força interessant, que no nova segur, però sí d'interès.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada