Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de març 24, 2012

Feia temps.

Que no muntava una bike, les darreres totes han passat per BO, no per casa, curiós.

En aquesta ocasió crec que ha anat així perquè sense adonar-me de res, em feia falta desconnectar, més que això, millor dit necessitava gaudir de poder refer component a component aquesta joia guardada a dins d'una bossa de viatge, i així ha estat, després de dinar, força després, cap a quarts de cinc m'hi he posat.

Tenia tots els components de les dues bikes separats, únicament em calia decidir entre els dos grups.

De fet no he tingut cap dubte, he anat de pet a per uns de concrets, l'únic canvi el seient, que finalment ha passat de negre a blanc, sí senyor.

Ara em toca decidir el proper muntatge, el de la Supelight, d'entrada. Dic d'entrada perquè vull comparar-la amb la Yeti ASR-SL del 2007.

Aquesta anirà equipada amb uns components de 10/10, l'únic punt conflictiu són els frens, els Marta,  que no són els que vull per en Josep avui.

Són uns frens per a especialistes, decididament. També és veritat que la Superlight no és una bike per a principiants, pels seus angles, tant de pipa com de direcció.

La resta de components, senzill, rodes Mavic Crosmax XL, 1,8 Kg. pneumàtics, els mateixos que els de la Yeti, 1.300 g., pinyons per venir Shimano XT, 300g. cadena Deore 300 g.  bieles XT, 850 g, , canvis Sram XO, 400 g. desviador XTR, 165 g. direcció Crank Brothers la SL d'uns 90 g., manillar pla FSA crec recordar de 610 mm. d'uns 125 g. potència Thomsom OS de 100 mm. 0º, de 160g. tija de seient NewUltimate de de145 g. seient SLR de 220 g. pedals Crank Brothers Egg Beater SL de 265 g. els frens els Marta de 700 g., la forquilla la SID  WC de 1.450 g.

Més el quadre Superlight de 2.550 g, ens acostem als 10,8 Kg tocats, més líquids, 200 g. més cables i fundes 200 g. més 300 g. de desviació per si em deixo quelcom 11,5 Kg.

De fet, frens, forquilla i tija són qui compensen el pes vers la Yeti, fins a deixar a la Superlight uns 300 g. per sobre de la Yeti.


Quan vaig correr les Guilleries la Yeti pesava uns 10,5 Kg. quan vaig fer les 24 Ore, la Superlight pesava uns 10,5 Kg, bàsicament pels penumàtics The Raven de 1.000 g. la parella, no els 1.350 g. dels Maxxis de la Yeti. 

MTB, MTB, MTB.

Quina bike la de la imatge, mare meva quines bikes que tenim a casa, encara ara penso, quins canvis als darrers dos anys de tipus de bikes a casa, quins canvis. De fet dins d'aquest mateix esport, el MTB, hem fet un salt a una especialitat totalment diferent, pel què fa referència a les bikes, que no als tipus de curses a on puntualment participem, bé sí, la SSWC i la SSEC, res tenen a veure amb Guilleries, o amb el Roc d'Azur, però el què puc dir és que hem augmentat el ventall de tipus de curses, i que en cap cas hem deixat les què fèiem amb les geareds.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada